1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

  1. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Met Willems en VD Wiel heb je wel twee heel aanvallende verdedigers staan, kan nadelig zijn.
    Ik snap ook niet dat Douglas nog nooit is opgeroepen en Veltman wel, die vent mist gewoon zo veel fysiek.
     
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Met Willems heb je wel Willems, wat nadelig is.
     
  3. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Maar hij Willem er soms wel lekker in schieten, doet ie goed.
     
  4. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat middenveld moet gewoon omgegooid worden, op het WK werd het al non-stop overgeslagen en nu moeten ze voetballen en snap je meteen waarom ze overgeslagen worden. De jong tikt alles breed of terug en Sneijder zorgt niet voor dirigentie of aansluiting voorin. Hopelijk komt Strootman in topvorm weer terug, dan de Jong vervangen door Clasie en op de 10 is het afwachten wie er echt goed gaat draaien dit seizoen.

    Of je moet stoppen met een middenveld te willen spelen, dan gewoon 9 verdedigers en robben in de spits.
     
    Shin David vindt dit leuk.
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Dit seizoen nog geen voetbal gekeken zeker? By far de beste linksback die Nederland kan opstellen als hij in deze vorm verkeert. Punt is dat hij afgelopen seizoenen die vorm niet wist vast te houden, nu heeft hij zo'n 3 wedstrijden dat niveau al aangehouden. Enerzijds hoop ik dat hij die vorm de rest van het seizoen vasthoudt, anderzijds ben je hem dan sowieso kwijt.
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat is een beetje het probleem met Willems toch, nu speelt hij 3 goede wedstrijden maar er zit niet echt een lijn in zijn ontwikkeling lijkt het

    hij moet het eerst even wat langer laten zien
     
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Hoor je jezelf nou? Hij heeft al, jaja al, 3 wedstrijden een beetje vorm. Wauw.
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Zoveel goede wedstrijden heb ik de overige linksbacks nog niet zien spelen in totaal. ;)
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik vraag me trouwens wel af welke wedstrijden je op doelt van Willems. Ik weet nog dat ik hem volgens mij tegen Ajax goed vond, maar tegen Heerenveen was het imho weer helemaal niks


    Deed hij ook mee tegen Zwolle?

    Hoe dan ook , het is wel een talent maar ik vind het geen duidelijke verbetering en zeker geen speler die je moet gaan brengen als je zo op zoek bent naar vastigheid. Het is dat Kuyt gestopt is anders zou ik die er gewoon neer zetten, weet je tenminste zeker van dat hij altijd een 6 haalt en nooit verzaakt :+
     
  10. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Wat maakt het uit of Willems het goed of slecht doet? Van Persie doet het ook niet goed bij United maar mag wel spelen bij Oranje. En dat geldt voor nog een paar jongens.
     
  11. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    .
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2023
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Geen Ajax of PSV fan, maar dit is zo mooi:

    :lol::+
     
  13. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Tuurlijk is het mooi dat Willems het goed doet, maar een basisplaats in Oranje na 3 wedstrijden is wel heel extreem.

    Ik stel voor dat we de fifa 15 tactiek toepassen. 5-3-2, met Sneijder als middenvelder en dan gewoon de bal naar voren blijven pompen richting Depay en Robben. Creëren we misschien iets wat op een kans lijkt. :+
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2014
  14. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Whaha wat awkward! Die heeft ie nog wel te horen gekregen achteraf. Memphis denkt, ik zie jou over 10 jaar wel jongen
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Is zeker vantevoren ingestudeerd, dus denk wel dat dat meevalt. Het is iig maar goed dat het prof voetballers geworden geworden zijn en geen acteurs. Alhoewel, Flikker Mestreech bewijst dat goed kunnen acteren niet echt belangrijk is in Nederland.
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.473
    Leuk Bevonden:
    8.448
    Man, dit is nog slechter geacteerd dan de toneelstukjes die wij op de basisschool deden...
     
  17. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
  18. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Heel knap!
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Lekker bezig. :cool:
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Zeer tof! :)
     

Deel Deze Pagina