1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

  1. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Lol Feyenoord verdiend ook geen overwinning meer.
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.453
    Moet je je voorstellen hoe slecht die Kazim is. :lol:
     
  3. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Die overtreding wil ik wel eens terug zien. Lijkt me zeker wel een vrije trap.
     
  4. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Kazim heeft meer reddingen dan Vermeer verricht deze wedstrijd.
     
  5. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Wat een lafaard die de Boer..
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Precies. Eigenlijk zielig gewoon hoeveel kansen zij missen.
     
  7. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    PSV lachende derde... Wat een laffe wedstrijdmentaliteit. Het is echt ongelooflijk.
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Niet normaal zo zwak als Ajax vandaag speelde zeg. Die opbouw was echt van diep triest niveau en íéder duel gingen ze zo slap in, zeg pff.
     
  9. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Kut Feyenoord, hier had je gewoon met 0-3 moeten winnen.

    Maar we hebben geen spits nodig hoor van Geel.
     
  10. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Er komt hier ook echt pech bij kijken vandaag, met een beetje scherpte had het idd de uitslag kunnen zijn die jij noemde.
     
  11. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Tussenstand Finales:

    finales 0 - 2 kut wedstrijden

    Nog 15 finales te gaan
     
  12. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Wat ben ik blij dat we van dat pisventje dat Letschert heet af zijn :lol:
     
  13. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Teeeeeeeering hey..
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.453
    Blijkbaar ziet De Boer het ook:
    Doe er eens wat aan dan!

    Oh, en:

    Wat een draak is het toch :lol:
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2015
  15. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Weer niet te geloven dat je opnieuw niet wint. Opnieuw de hele wedstrijd beter, weer een zooi 100% kansen en weer geen winst.

    Leuk hoor die gespeelde oorlog van Kazim maar schiet hem er verdomme een keer in of ga niet in de weg staan.

    Weer erg jammer.
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    POGBA _O_ _O_

    https://vine.co/v/OTAxthVlDXT
    https://vine.co/v/OTAnXAVAKqw
    https://vine.co/v/OTA91JQvhVn

    Respectloze goal, respectloze actie en een respectloze bijna-goal. Deze man, wat een baas. _O_ _O_

    Shhhiiiitttt.

    Inderdaad zonde..
    Mwah, over Cillessen had ie wel gelijk. Vroeger was het wel een sympathiek gozertje, maar vind hem nu één en al arrogantie uitstralen met zijn irritante en verongelijkte gedrag altijd. Als die een vuist had gekregen van Kazim nadat ie zo provocerend in z'n oor ging schreeuwen (beetje alle Subotic en Van Nistelrooy) had ik niet raar opgekeken.
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2015
    RemcoM vindt dit leuk.
  17. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Lol what?
    Met enkel ja knikkers en brave jongentjes (95% van de Ajax spelers) win je geen klassiekers, je hebt spelers nodig als wat Cillessen vandaag deed.
    Je moet een speler uit zijn spel halen, de tegenstander irriteren, en helemaal als het niet op een voetballende manier loopt.

    Raar dat je dit dan benoemt als arrogantie, ken nog wel een aantal spelers van jouw clubje (ik noem een van Bommel) die hier ook niet vies van waren.

    Maar goed, ben inmiddels al weer beetje bijgekomen van de wedstrijd van vandaag, Feyenoord viel me absoluut 100% mee, ze spelen erg goed en leuk voetbal en toonde lef.
    Ik zie ze absoluut nog wel 2de worden ook.

    Ajax is al aantal jaren minder en zo een wedstrijd (alweer tegen Feyenoord) zat eraan te komen.

    Jammer dat het niet een echte clash was tussen de 2 grootste clubs van Nederland.
     
  18. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ajax heeft inderdaad echt homotjes op het veld staan, vielen me erg tegen vandaag.

    En wij scoren niet, tja.
     
  19. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Het is echt een hele matige selectie wat we hebben, het mag een godswonder heten dat we nog 2e staan. Heel bizar. De keuze om met Boilesen te starten snap ik echt niet, die is niet wedstrijdfit dus dat kost je sowieso al een wissel. Serero en Cillesen waren de enige twee die een voldoende hebben gehaald, de rest was pure middelmaat. Het doet je godverdomme gewoon pijn als Ajacied als je ziet dat een Zimling in het veld wordt gebracht in de klassieker. Klaassen op het middenveld werd gemist, Andersen heeft een leuke techniek maar kan maar beter gewoon zaalvoetbal gaan doen, wat een slappe gast is dat zeg. Dat godverdomme Thulani met zijn 1,40m het middenveld nog een heel klein beetje kon redden zegt al genoeg. Bazoer is een leuke voetballer en hij mag blij zijn met de speelminuten, maar dit komt gewoon te vroeg voor hem, zijn basisplek heeft die niet afgedwongen op kwaliteit maar door het wegvallen van Klaassen en het nog slechtere niveau van een Zimling. Ik was al blij met het wegvallen van Veltman, vd Hoorn kon met zijn fysiek nog een beetje tegenstand bieden tegen Kazim en Immers, ongelooflijk dat die geen doelpunt hebben gemaakt. Het had vandaag gewoon 0-4 kunnen staan in de eerste helft. Maar goed, weer geen winst voor Feijenoord, dat is dan nog zo'n beetje het enige wat het goed maakt, de frustratie zal daar nu groter dan ooit zijn.

    Dat Cillesen opeens als arrogant wordt bestempeld komt dan ook opeens uit de lucht vallen. Wat een grap.

    En wat kan ik toch kotsen van Vermeer. Knuffelen met Immers die een paar jaar geleden nog op jodenjacht ging. Flikker toch een eind op.
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  20. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Zooooooo, heerlijk kut winnen van ADO. Ook wel eens lekker.
     

Deel Deze Pagina