1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    En de nog jongere jeugd word je ook niet vrolijk van. Leeftijd is even geen excuus, maar als je ziet hoeveel missers die soms maken. Net amateurs bij een grote profclub.

    Gewoon triest dit. Cruijff moet ook maar lekker uit de buurt van Ajax blijven en hup, ander bestuur en trainer erin. De Boer moet ook eens risico durven nemen, ipv schreeuwen en zijn fouten niet toegeven.

    Sorry dat ik het zo moet zeggen, maar de tijd van Ajax kampioenschappen is voorlopig wel even afgelopen.
     
  2. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Jaaaa maaaar emaaaanusooon enzo... Zucht

    Edit: beetje voorbarig geel...
     
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Jezus ben nog steeds chagrijnig.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik heb niet gekeken, maar wat de neuk is hier gebeurd. Het is te hopen dat ze nog wel de EL in komen en een beetje opkrabbelen, zodat ze nog wat punten voor NL kunnen verzamelen. Dat zal PSV moeilijk gaan lukken in de CL. Anders krijgt zelfs de landskampioen van 2017 - 2018 geen CL-ticket meer..
     
  5. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Dat zal wel het jaar zijn dat Feyenoord eindelijk eens kampioen wordt dan.
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Feyenoord kampioen? Haha.
     
  7. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Zouden ze eindelijk kampioen worden, spelen ze nog geen Europees.

    Feyenoord trouwens wel allemaal zo-zo transfers deze week met Elia, Kramer en Botteghin.
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ze doen inderdaad wel hun uiterste best om níet aan te sluiten bij de top met de middenmoot waar ze interesse in hebben. En dan ook nog zo'n kinderachtige boycot tegenover de VI-watcher.
     
  9. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Doet PSV beter, die neemt de VI draak gewoon in dienst.
     
  10. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Wacht maar jongens, Feyenoord dit jaar kampioen!
     
  11. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Ach, die hele VI is al niet meer serieus te nemen. Na het hele gedoe met het programma is het blad ook ver achteruit gegaan.
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Nou, Ajax kan in ieder geval geen bedreiging zijn in de huidige vorm :lol:
     
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Voor subtopper Feyenoord toch wel? ;)
     
  14. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Nou ik was er gisteren ook bij en ik heb me, naast het voetbal zelf, nog aan iets kapot geërgerd. Ik zat zelf op zuid en zoals jullie weten zit vak 410 daar ook. Normaal gesproken vind ik het maken van sfeer echt een goed ding, maar hoe kan je in HEMELSNAAM het liedje 'dit is de club waar ik zo trots op ben, de club waar ik zo veel van hou' zingen na een 2-3? Het lijkt wel alsof we het huidige spel accepteren en dat we die spelers moeten troosten, terwijl we er verdomme voor betalen. Hou aub die liedjes enigszins achter je pfff! Er zit echt een stelletje mensen in dat vak die puur voor de sensatie in 't vak zelf gaan i.p.v. een belangrijk duel voor de CL.

    Ik kan enigszins begrijpen als men kritiek heeft op mijn reactie, want je kunt ook zeggen dat het dan nooit goed is. Maar we mogen toch ook wel een keer kritiek uiten op het spel zelf en uiten dat we totaal niet trots zijn op het Ajax-spel i.p.v. het telkens maar 'pleasen' van het huidige spel. Hoogtepunten waren voor mij de lange passes van Gudelj.
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Volgens mij wordt er redelijk wat kritiek geuit op het spel van Ajax, vanuit de supporters. Ik lees niet echt mee op Ajax Netwerk, maar als je daar rondkijkt is iedereen pislink en eisen er velen een vertrek van de complete staf.

    Ik vind die arrogante interviews des te schrijnender, de spelers en Frons zelf ook die altijd weer zeggen dat je de bovenliggende partij bent, domineert, meeste balbezit hebt, etc. Er zijn maar weinig spelers (over het algemeen) die je gruwelijk boos voor de camera ziet staan en gewoon eens zeggen waar het op staat.
     
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Gudelj ben ik nu al klaar mee. Lekker zo'n 'gifkikker' die niet eens een overtreding durft te maken als er iemand recht op de goal af gaat.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Was weer smullen vandaag op werk zeg. :lol:
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Na wat vaker zijn hoofd in ajax shirt voorbij te hebben zien komen en zijn egoïstische manier van juichen heb gezien, moet ik wel toegeven dat hij perfect past in Amsterdam. Kritiek is natuurlijk nog niet terecht, want 'hij zal nog moeten wennen aan het Ajax-spelletje (:+). Ik zie hem wel belangrijk worden dit seizoen, als Frons leert begrijpen dat 'jonger is beter' niet overal voor geldt.
     
  19. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Het uitfluiten van je eigen spelers bij een 2-1 achterstand terwijl er nog een half uur gespeeld moet worden is nog wel het meest belachelijke.

    En dan wel met z'n allen gaan lachen, gieren en brullen en zingen wanneer het 2-2 wordt. Lekker gemeend tegenover je spelers!

    Geheel terecht dat ze eruit liggen, heel jammer voor de Nederlandse punten maar de supporters en de meeste spelers verdienden echt helemaal NIKS.

    @janter: Dat soort liedjes zing jij dus alleen als er met 5-0 van Willem II gewonnen wordt?

    Een echte supporter zou dat juist zingen na een verliespartij! Kijk bijvoorbeeld eens naar de Liverpool fans die na het net verloren kampioenschap 2 jaar geleden ook met z'n allen 'You'll never walk alone' gaan meezingen.

    Typisch
     
    Davey666 vindt dit leuk.
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Nee hoor. Het is beter voor de Nederlandse punten als Ajax lekker EL gaat spelen, waar de kans groter is dat ze nog een wedstrijdje gaan winnen.
     

Deel Deze Pagina