1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

  1. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    1e voor Ajax, 2e helft Feyenoord. Verlenging was logisch
     
  2. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Ah joh schei uit. Minuut 94 eigen goal tegen de aartsrivaal. Eigen kracht? Vond De Boer laf in de 2e helft.
     
  3. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.781
    Reageer je nu op jezelf of wat? :+

    Sent from my A0001 using Tapatalk
     
  4. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Nee op jou
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  5. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.781
    Nee joh. Snap dat je blij bent. Had gewoon graag een verlenging gezien om te kijken wie de langste adem had gehad. Zoals je zelf zegt had deze wedstrijd dat ook verdiend.
     
  6. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Die scheidsrechter wat een koekenbakker was dat, had al veel eerder moeten ingrijpen.

    Totaal ongeschikt die vent
     
  7. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Ben jij stiekem Mourinho?
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  8. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Had het niet erg gevonden als ik het was:)
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Veltman. Al 3 jaar op rij verantwoordelijk voor de uitschakeling van Ajax in Europa en gewoon altijd in de basis en zelfs aanvoerder.
    Gister gewoon letterlijk tegen een collega gezegd dat ze in de extra tijd wel weer zouden verliezen door een eigen goal van Veltman...en het gebeurd gewoon...WEER.

    Compleet onbegrijpelijk. Verder wel een leuke pot, niveau was erg matig maar de spanning zat er 90min lang in.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  10. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Verdedigend worden we wel beter heb ik het idee. En met Bazoer, Klaassen en Gudelj heb je voor eredivisie begrippen een prima middenveld met veel potentie.

    Younes is een leuk behendig spelertje. Maar hey, dat was Wamberto ook. Hij heeft de schotkracht van een D-junior. En gaat 9 van de 10 keer naar binnen. Vind het verder wel een leuke voetballer om naar te kijken. Maar ben nog niet echt volledig overtuigd.

    In de voorste linie moet het echt beter wil je kampioen worden. Niet alles kan van El Ghazi komen en ook hij heeft zijn mindere wedstrijden.

    Weet nog dat ik me soms dood ergerde aan Sigi. Maar met een voorhoede met Kishna - Sigi - El Ghazi stonden we vandaag bij rust met 0-1 of 0-2 voor.

    Achteraf gezien dus best jammer dat we Kishna en Sigi weg hebben gedaan. Milik en Younes zijn naar mijn mening niet beter. Fischer geef ik het voordeel van de twijfel. Die gaat er wel komen.

    Ohh ja, en Schöne als aanvaller kan echt niet meer hoor. Afgezien van zijn vrije trappen voegt hij weinig meer toe.
     
  11. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    1e helft was idd voor ajax tot en met het middenveld, we missen aanvallende kwaliteiten en dat werd deze wedstrijd heel duidelijk. Begin tweede helft ajax laf en feyenoord beter. Laatste kwartier ging aardig gelijk op maar ontbrak het weer aan aanvallende kwaliteiten (en intentie) van Ajax. Verlenging was verdiend maar had Ajax niet zien scoren deze wedstrijd ook niet als de wedstrijd twee dagen zou duren.

    Wat heb ik me kapot geërgerd aan Kuyt.

    En ja pech van Veltman en ja het overkomt hem steeds, maar ik zie de laatste weken duidelijk verbetering ook tegen Fener speelde die goed. Maar was ie ook weer betrokken bij het beslissende moment. Toch vind ik het verdedigend dit jaar goed staan
     
    geertbargeman en Killamonkey vinden dit leuk.
  12. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Wat een ontlading in de Kuip, bizarre gewaarwording. Helemaal leip. En wat was Mikey weer vervelend. Verder spannende pot, die bijna uit de hand liep door van Boekel.
     
  13. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Mikey vervelend? Dan heb je je ogen dicht gehad als Kuyt weer bezig was zeker? Heb altijd bewondering gehad voor hem, maar dat is na gisteren echt helemaal verdwenen, kwal eerste klas.

    De gelukkigste heeft gewonnen gister.

    Vond het wel jammer dat Van Boekel nét even iets teveel toestond. In de eerste helft probeerde Feyenoord het nog voetballend op te lossen, maar dat lukte ze niet.. Dus moest de beuk erin 2e helft, waar ik zeker geen moeite mee heb, maar het ging vanaf de overtreding van Elia al te ver, maar daar gaf Van Boekel het sein dat het allemaal prima was.. En tja, vechtvoetbal, dan legt Ajax het wel af.

    Hoop dat de scheidsrechter er volgende week iets korter op zit. Opstootjes prima, maar te harde overtredingen meteen bestraffen met geel.

    Heb er alweer zin in!
     
  14. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik moest wel lachen om het publiek hoor, totaal de weg kwijt daar als er een Ajacied langs liep.
    Idioten, lekker blijven snuiven daar.
     
    Stoempfel vindt dit leuk.
  15. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    In tegenstelling tot de 50.000 hoogopgeleide geheelonthouders in de Arena natuurlijk.
     
  16. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Heeft Feyenoord de Europacup gewonnen gisteren, of zijn ze door naar de 4e ronde van de KNVB beker? Als je weinig te vieren hebt pak je elke gelegenheid aan, blijkbaar. Verder had Ajax het natuurlijk in de eerste helft al moeten beslissen. Als je dat nalaat is het je eigen schuld dat je die late tegentreffer nog incasseert.
     
    Exionche, Mallakai en Stoempfel vinden dit leuk.
  17. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Zo vieren supporters met passie voor hun club nou een overwinning. Als je weinig van dat soort supporters hebt pak je elke gelegenheid om je daarover te verbazen aan, blijkbaar. :')
     
    RemcoM en GillesD12 vinden dit leuk.
  18. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Wat een treurig antwoord..
     
    Exionche, Santino, Mallakai en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Nee, zo'n opmerking voegt lekker veel toe. En na elke 'grote' wedstrijd van Feyenoord die Feyenoord wint is er altijd wel iemand die met zo'n opmerking komt.

    Over treurig gesproken...
     
    GillesD12 vindt dit leuk.
  20. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Die sfeer in de Kuip gisteren was juist het beste van de hele avond, geniaal zoiets! _O_ Voor het voetbal ben ik echt niet blijven kijken...
     
    Erasmus vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina