1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee en scoren wel ;) Leef vooral lekker in die waan. Beetje het probleem bij Feyenoord ook vind ik. Er was een behoorlijk groot gedeelte van de tweede helft waar Feyenoord veels te angstig speelde (en misschien ook wel een beetje vermoeid was van het vele gas geven uit de eerste helft) en daarin werd er door Ajax gescoord. De eerste helft was zeker voor Feyenoord, maar tweede helft ging het aardig gelijk op.
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Dit icm met de treffer die natuurlijk niet had mogen tellen maakt Feyenoord toch de enige terechte winnaar?
     
  3. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Het is geen waan. Ajax was beter na de goal tot een kwartier voor tijd. Toen was Feyenoord inderdaad bang voor 1-2. Maar daarna kan en moet de zege binnen gehaald worden. Maarja Kazim ...

    Scoren is wel een probleem nu Kramer het niet heeft maar dat is ook een euvel van Ajax. Creëren ook heel weinig.
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Niet als het verder gelijk opgaat nee.
     
  5. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Feyenoord 1-1 verloren. Zo voelt het in ieder geval. Kansen van Elia en Kazim moeten gewoon hangen in dit soort wedstrijden.
     
  6. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Toch nog 1-1 geworden, Ajax is totaal niet fit maar toch knap dat ze blijven rennen al vind ik dat ze te veel rennen (positiespel is totaal verkeerd bij Ajax)

    Feyenoord is mij tegengevallen, hebben een hele week lekker kunnen uitrusten en ik vond ze vandaag verre van top, zelfs matig.

    Scheidsrechter was drama uiteraard ook met die uit bal, maar ik begrijp niet dat scheidsrechters bang zijn in de kuip om rood te trekken voor de thuisclub?

    Vorige keer was het die ei hoofd el ahmadi en vandaag weer een aantal keer dat er over de scheef ging.

    Het voetbal is niet alleen dood in Nederland maar ook de scheidsrechters.
    Dramatisch!
     
  7. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    scheidsrechters kunnen helemaal niks nee. gisteren bij Zwolle heracles hadden we een grote zeikerd die de hele wedstrijd kapot floot. vandaag mag er weer meer maar heeft ie het op een gegeven moment niet in de handen dus gaat ie maar random met kaarten strooien. de ene (bijna) zelfde overtreding is niks en de andere keer geel. ja vind je het gek dat er frustraties en verwarring ontstaat
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Wat een verdediging bij Real...

    Wel mooi dit, kunnen ze op 20 maart mooi hun revanche pakken tegen Sevilla als wij er zitten :D
     
  9. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Geen Navas om ze te redden dit keer. :lol:
     
  10. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Feyenoord heeft het imo volledig zelf weggegeven. Eerste helft waren ze beter.
    Ik had het idee dat in de tweede helft na opstootje tussen Tete en Elia feyenoord chaotischer ging spelen, meer overtredingen ook.
    Vervolgens kreeg ajax meer ruimte en ging beter spelen.. waaruit ook de gelijkmaker kwam.

    Die had afgekeurd moeten worden, maar zulke dingen gebeuren en feyenoord had volop kans om alsnog 2-1 te maken.
    Wedstrijd werd wel leuker en feller overigens toen, maar feyenoord had gewoon of 2-1 moeten maken of zich niet zo moeten laten uitlokken.
     
  11. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Je zegt toch precies wat ik zeg?
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  12. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Killamonkey vindt dit leuk.
  13. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Eng nek van der Sar en Overmars hebben hun zit, Jonk is weg..
    Bobo's zitten er in het bestuur voor zichzelf, als Cruijff slim is dan besteed hij geen aandacht meer aan ajax, wat een treurige club is het geworden.
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Het niveau van media begint wel echt triester te worden, zeg.

    Prima interview van Depay bij de NOS, maar die interviewer is ook echt de perfecte afspiegeling van de hedendaagse media. Alsof het dragen van een hoed een misdaad is. 8)
     
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Depays IQ is een misdaad.
     
  17. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Ik had het er gister met mn pa over.. In eerste instantie dacht ik ook, waar is Depay mee bezig?

    Maar een klein beetje nadenken door mezelf zegt dan idd; WTF maakt het uit dat Depay een hoed opheeft. Het is gewoon de lifestyle van de hedendaagse profvoetballer.. Ik bedoel, zag gisteren een artikel op voetbalzone over Aubamayang die weer iets had gedaan met het Batman Logo.. Pogba had laatst weer iets geks in zn haar geschoren.. Enig verschil met deze 2 voetballers en Depay is dat Depay hopeloos uit vorm is.. Dus dan is het blijkbaar een reden om over te zeuren..

    Had Depay ons naar het EK geschoten, had niemand in de media het over de hoedenfobie van Depay gehad hoor..
    Het is gewoon puur Hollands, zeuren om het zeuren..

    Neemt niet weg dat ze hem best mogen aanpakken.. maar hou het dan bij zn huidige vorm op het veld.. Daar is ook genoeg over te zeuren
     
    Exionche vindt dit leuk.
  18. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.781
    Waar hebben we het inderdaad over jongens 8) Hoedjes? Tis de fucking koningin niet...
     
  19. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Mwah, niet helemaal mee eens. Het is inderdaad 'maar' een hoed. Het ging echter wel om meer dingen. Zijn hele houding straalt iets arrogants uit. Rondom de vorige interlands wilde hij niet met de pers praten. Daar voelde hij zich blijkbaar te groot voor. Daarnaast gaan er geruchten (ik weet niet wat daar van waar is) dat hij een opstootje met Van Persie veroorzaakte (die nu niet meer opgeroepen is).

    Nederlanders willen gewoon dat je normaal doet. Die gastjes verdienen al veel te veel geld. Als je dan ook nog gaat showen met duren tassen en hoeden, dan kun je kritiek verwachten. Zeker als je je arrogantie vervolgens niet waarmaakt in het veld. Sterker nog, hij was een van de slechtste spelers tijdens die fatale kwalificatiewedstrijden.
     
  20. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Daar zit allemaal zeker een kern van waarheid in..

    Maar het is wel dezelfde Depay die vorig seizoen bij PSV by far de beste speler van de Eredivisie was, en door de hele vaderlandse media is opgehemeld tot aan 'de nieuwe Cristiano Ronaldo' aan toe..

    Na een aantal slechte interlands die voor Oranje helaas dodelijk waren, wordt Depay ineens keihard aangepakt door diezelfde vaderlandse media. Arrogant is die zeker, maar ik kan me wel iets voorstellen bij Depay dat die momenteel geen zin heeft om met de media te praten als het op deze manier moet..
     

Deel Deze Pagina