1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Rot gewoon lekker op geel.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  2. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dat je niet de kwaliteit van een subtopper hebt weten we. Maar dan hoef je toch niet zo statisch op het veld te staan.

    Professioneel Davy Haha
     
  3. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.657
    Leuk Bevonden:
    4.774
    Droevige kut scheids. Laatste die je wilt missen is Klaassen in zo'n pot...
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.473
    Leuk Bevonden:
    8.451
    Tuurlijk, weer eens genaaid door de scheids in Europa.
     
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Is toch een overtreding van dolberg?
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Was toch ook gewoon een goal? Wat is daar nog een overtreding aan dan? Echt een hele matige scheids dit zeg.. wel ontzettend typerend voor het voetbal dat schwalbes en gejank bij een Barcelona wel wat oplevert en je als een "klein" clubje gewoon al 2 wedstrijden 2 goals niet gegeven worden..

    Oh en tete is echt zoveel minder dan Joël he? Die Bosz snapt er echt niks van. Staat volledig zijn mannetje weer vandaag.
     
    ExquisiteSteez en Killamonkey vinden dit leuk.
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Kom op hoor... Hij gaat naar de bal toe.. die speler staat daar, springt niet en gaat zelfs bukken. Wat moet je dan?
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Zo even terug zien :) heat of the moment dacht ik direct overtreding

    Voor de return een redelijke uitgangspositie. Niet zo heel ontevreden
     
  9. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Kopenhagen vond ik voetballend maar bagger, maar fysiek erg sterk en met die basketballers voorin erg lastig te verdedigen.

    Jammer, want ik vond Ajax in balbezit prima spelen. Maar als je zo verdedigd is winnen van zo'n ploeg onmogelijk.

    Dit kan je thuis afmaken....alleen erg dom van Klaassen om tegen de scheids te gaan schreeuwen. Geen goal is geen goal. Dan kan je zn moeder neuken of hem uitschelden...veel helpt het niet.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja ik ook, maar in de herhaling zag ik maar weinig aan een overtreding. Het was alleen toch al geen scheids die iets duldde... Te zien bij 3/4 gele kaarten. Ik raak echt de motivatie kwijt om nog wat te zeggen over scheidsrechters, maar het voetbal is echt al jarenlang ontzettend achterhaald.
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Het lijkt wel een Cambuur met bomen ipv spelers. Echt oprecht een stelletje amateurs leek het wel. Stoort mij alleen dat Ajax de eerste helft echt helemaal niks voor elkaar kreeg afgezien van de goal.
     
  12. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Geen overtreding

    Kut scheidsrechter. STEEDS. MAAR. WEER.
     
    Reckuuza, Killamonkey en Maddmonkey vinden dit leuk.
  13. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.657
    Leuk Bevonden:
    4.774
    Aardige uitgangspositie voor volgende week maar had meer ingezeten. Eerste helft was zaaddodend... Tweede stukken beter. Scheids was weer nostalgisch traditioneel kut, heerlijk! Enorme bummer dat Klaassen geschorst is maar Sanchez maakt gehakt van alles volgende week. Zou echt leuk zijn als Ajax een ronde verder komt. Anders is Europees voetbal voor Nederland echt dood. Makkelijker loting had niet echt gekund denk ik.
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435


    Kijk hoe die smerige mafketel ook naar Klaassen kijkt als hij die gele kaart geeft. Volgens mij moest hij even een schone onderbroek vervolgens aantrekken... man man man
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  15. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    De day after. Godverdomme! Zo pauper dat zo'n mafketel eerste klas de uitgangspositie best wel kut maakt. Nu moet je scoren, en kan Kopenhagen lekker verdedigen en loeren op de counter met die lange boompjes voorin. Bij 2-2 moet Kopenhagen komen, maar dat kunnen ze niet.

    Ik hoop echt dat Traore er naast staan en Kluivert/Neres speelt. Je ziet het gisteren meteen, Dolberg krijgt 1 goede bal van de zijkant en je ziet meteen hoe dodelijk effectief hij dan kan zijn. Heb Kluivert woensdag zien spelen en zag een paar keer echt goede voorzetten van de kleine man.

    Maar eerst zondag. Twente thuis, ook geen gemakkelijke pot.
     
  16. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Eindelijk een keer gerechtigheid en een Feyenoord speler een keer aan zijn schorsing houden. Terecht. Niet omdat het Feyenoord is, maar elleboog is elleboog.
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Die huisjurist zei zelfs dat het geen elleboog was omdat zijn vuist niet gebald was, en je alleen een elleboog geeft wanneer je je vuist balt. Ja hoor. :')
    Zuur voor Feyenoord. Zou als ik hun was nog een keer in beroep gaan, dan kan hij er tegen AZ bij zijn toch?
     
  18. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Klopt. Had zeker een schorsing verdiend, maar vind 3 potten en een jaar proeftijd voor een 1e rode kaart buiten proportioneel.

    Edit: Vilhena gaat in hoger beroep. Lijkt me verstandig, hij kan beter AZ spelen en Go Ahead Eagles thuis missen.
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2017
    RaouLioo vindt dit leuk.
  19. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Ja, volgens mij ook. Maar hoe vaak mag je in beroep gaan eigenlijk? Ik vind dat altijd zo een bullshit. Net zolang in beroep gaan zodat die iig nog 1 topwedstrijd mee mag doen.

    IMO geen buiten proportionele straf. Alleen moeten ze wel consequent gaan worden in de ellebogen.
     
  20. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Dat is juist het hele probleem inderdaad. Complete willekeur. Als je die schop van Antonia ziet en hij daar 2 potjes voor krijgt...

    Blijf het extreem vinden.

    Laat ze duidelijk zijn bv.

    Elleboog: 3 wedstrijden
    Kopstoot: 5 wedstrijden

    Vaste straffen voor een soort overtreding.
     

Deel Deze Pagina