1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

  1. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ajax uit en thuis is een wereld van verschil. Maar dit Schalke gaat ons niet met 3-0 verslaan in Duitsland.
    Volgende week snel een goal maken en rustig op de counter spelen met Kluivert en Younes.
     
    Killamonkey en Mallakai vinden dit leuk.
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Mag ik trouwens zeggen dat ik heel blij ben met kluif junior? JA DAT MAG IK ZEGGEN.

    Wat een ventje. Heerlijk man. Eindelijk weer spelers die Ajax uitstralen dit seizoen (op het veld maar ook in de interviews). Schone, Klaassen, Sanchez, neres en nu ook Kluivert zijn eerlijk en vol branie en eigenwijsheid. Hou die spelers vast aub. Smoesjes verzinnen laten we lekker aan Dirkje kut over.

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
    ExquisiteSteez, McSparkle en Mallakai vinden dit leuk.
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Overigens voor het eerst sinds tijden eens met die smerige snormeneer. Alhoewel Bosz zeker wel een leukere wedstrijd weet neer te zetten (met veel betere spelers dan de afgelopen 3 jaar), heb je nog niks. Dat spelers als riedewald, tete en min of meer ook bazoer weg gaan voor een habbekrats is wel ontzettend zonde. Vooral als je ziet dat tete niks onder doet voor Veltman, Ajax beter speelt met de ligt/riedewald en Viergever op links en bazoer gewoon een ontzettend talent is.

    Dan moet je het ook wel gaan afmaken en dus met resultaten komen. 2e en halve finale EL is dan toch Ajax onwaardig.

    Wel heel benieuwd naar volgend seizoen. Hoe meer je van deze groep vast weet te houden, des te groter maak je de kans op een overduidelijke landstitel.

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
  4. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.785
    Hahaha sorry, maar "halve finale is Ajax onwaardig" is de grootste BS die ik in tijd uit een kontgat heb horen spuiten... Het is verdomme 13 jaar geleden dat we uberhaubt een Europese kwartfinale gehaald hebben dude... Credits where credits are due.
     
    RaouLioo en Reckuuza vinden dit leuk.
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee je leest niet wat ik zeg. Zonder prijzen staan is Ajax onwaardig. Beker is al vergeven, kampioenschap is hopen op fouten van de concurrentie en el is heel ver buiten bereik. Is het mooi als Ajax de halve finale haalt? Oh jazeker. Betekent alleen niets als je verder kapitaal vernietigd.

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Haha het staat er goddome echt? Hardop gelachen.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  7. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.785
    Eens tot op zeker hoogte. Een (halve) finale halen in de EL en tweede worden in de ED met aantrekkelijk spel zou ik echt geen slecht uitgangspunt vinden voor een trainer in zijn eerste seizoen Ajax. En kampioenschap heel ver buiten bereik!? PSV uit is de horde. Feyenoord gaat sowieso punten laten liggen ergens. Utrecht thuis en Vitesse uit zijn echt geen gelopen races. Ben die hele fuckieng negatieve sfeer zo zat man... Ajax is niet meer het top team van weleer. We moeten Johan op ons blote knietjes bedanken dat we dit seizoen eindelijk eens door weten te drukken in Europa, want het is (1:cool:, ja (1:cool:, echt waar, 13 jaar geleden dat Ajax uberhaupt in een kwartfinale van een Europees toernooi staat!
     
    Mallakai en Reckuuza vinden dit leuk.
  8. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Het seizoen is nog niet voorbij he

    Kampioen en EL winnen kan gewoon nog.

    Man United speelt vandaag gelijk tegen Anderlecht. Lyon wint door een blunder van de keeper.
    Het Ajax wat ik vandaag heb gezien hoeft niet bang te zijn voor bovenstaande ploegen.

    Tuurlijk is de kans groter dat je aan het eind van het seizoen met lege handen staat. Maar in de voetballerij weet je het nooit. :cool:

    Beetje optimisme mag wel hoor !
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hoezo negatief? Ik reageer helemaal niet negatief. Dat is wat je er zelf van maakt. Ik zeg alleen dat een Bosz het wel waar moet maken dan. Tete wil vertrekken en ondertussen blijft Veltman. Dat is gewoon pure kapitaalvernietiging. Dan vind ik dat er echt wel wat tegenover moet staan om dat te verantwoorden. Wat het ajax-onwaardig maakt, is spelen met huurlingen en jongens van de club vertrekken stuk voor stuk.

    En klinkt misschien arrogant, maar stel Ajax wordt 2e en strand in de halve finale dan vind ik dat wel Ajax onwaardig ja :) het is al meer dan afgelopen jaren, maar ik vind het niet Ajax waardig als er voor de derde keer op rij geen titel/prijs komt. Gewoon voor de dubbel gaan nog. Dát is Ajaxwaardig.

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2017
    Santino vindt dit leuk.
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Waar is de tijd gebleven dat 2-0 gewoon een prima uitslag is?

    Ajax heeft zichzelf alleen tekort gedaan door het niet thuis al af te maken.
     
  11. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Eens geen kampioen worden is zeker Ajax onwaardig, zeker als je ziet hoe Ajax de laatste weken voetbalt, halve finale is een prestatie waar je trots op kunt zijn echter heb je er ook weinig aan.
    Blijf erbij dat ik denk dat Feyenoord het niet meer weggeeft en al zijn wedstrijden wint, al kan mij die hele kampioenschap niet boeien als ze de EL winnen :+

    Betreft de spelers als Tete, Riedewald en Bazoer..
    Tete vind ik erg jammer, heb het idee dat hij zijn best wel doet, en Veltman is in mijn ogen ook niet een echte toevoeging op rechtsback, maakt veel foutjes en is al op behoorlijke leeftijd waarin ik hem niet zo snel ziet leren van zijn foutjes en dit is dan een van de meest ervaren spelers.
    Tete is aanvallend gewoon waardeloos, iets wat in het spelletje cruciaal is, Riedewald heb ik behoorlijk lang in geloofd, echter als ik hem ziet spelen dan snap ik Bosz ook wel, zie ook niet bij Jairo dat hij vecht voor die plek..

    Bazoer was een groot talent, maar hij had zoveel tijd nodig voor zijn spelletje, het passen duurde lang bij hem, overzicht vond ik van Bazoer niet goed.. dat punt begrijp ik het zeker wel van Bosz.
    Het is jammer voor deze talenten maar goed dan moeten ze ook laten zien dat ze beter zijn, en als ze de handdoek in de ring gooien ja dan heb je een mentaliteit van een drol.

    Bosz kijkt naar kwaliteit en dat is hem ook te prijzen, vergeet ook niet dat hij spelers als Kluivert, de Ligt, Frenkie de Jong en van de Beek regelmatig laat spelen en ook Nouri krijgt meer kansen.
    De Ligt stond gisteren ook weer goed te spelen, en Bosz heeft wat dat betreft erg veel lef.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Tete heeft in invalbeurten toch echt veel aanvallend werk laten zien en gaf tot nu toe meer voorzetten die aankwamen dan Veltman in een heel jaar. Echt een geouwehoer hoor dat "veltman beter zou zijn in aanvallen". Die man speelt 7/10 ballen standaard terug op sanchez of onana. Hij durft alleen op te komen als hij alle ruimte heeft.
     
  13. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Lol, prima.
     
  14. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Eens. Tete is in verdedigend opzicht beter dan Veltman en aanvallend zijn ze minstens gelijkwaardig. Allebei niet indrukwekkend, maar degelijk.

    Ajax heeft op dit gewoon geen goede aanvallende backs. Zelfs Sinkgraven komt amper over Younes heen. In Europese wedstrijden zie ik daarom liever Viergever op linksback en de Ligt in het centrum, zoals ze gisteren speelden nadat Sinkgraven uitviel. Dat geeft wat meer defensieve zekerheid.

    Tete - Sanchez - De Ligt - Viergever
     
    Daz vindt dit leuk.
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Haha jij bent zo mooi he. Volgende wedstrijd verliest Ajax weer in de Eredivisie of spelen ze gelijk, en dan mogen ze het volgend seizoen weer proberen voor je. Nu winnen ze alleen maar, doen ze het goed in de EL league, is het Ajax onwaardig. Heerlijke vent.
     
    RaouLioo en Maddmonkey vinden dit leuk.
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    [​IMG]

    Ze moesten Klaassen nog kwijt, dus maar in de spits? :+
     
    Daz, Maddmonkey en Killamonkey vinden dit leuk.
  17. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Gefeliciteerd mannen!

    KNVB zet zich gigantisch voor lul met de rode kaart van Manu. Wordt niet geseponeerd, omdat uit zijn reactie dat hij rustig weg liep liet blijken dat het wel degelijk hands was. Wat een bende daar echt bizar. Ongehoord.
     
  18. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570


    Helaas afgekeurd maar tof in beeld gebracht en gedaan.
     
    Daz vindt dit leuk.
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Iemand stream future cup?
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546

Deel Deze Pagina