1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

  1. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Ach, dit was nog na een rechtstreeks duel tegen de Rotterdammers. Kon er toen nog wel om lachen.

    Dat ene Basacikoglu (of hoe je het ook schrijft) dit moet gaan zingen terwijl hij zelf geen pepernoot weet te raken vind ik wel heel aandoenlijk..
    Achja, over 10 dagen gewoon de monden snoeren :D
     
    Scorp2111 vindt dit leuk.
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Jezus wat een gezever.

    Ik durf er geld op te zetten dat als Ajax kampioen was geworden in Tilburg dat dit ook voorbij was gekomen. Dan hadden de reacties ook uitgebleven. Lekker belangrijk. Stop met dat zure gedoe, gun een andere club de titel en op naar volgend seizoen.

    Dat de Feyenoorders dan Schöne bedanken is wel mooi. Dat was ook de meest prominente Ajaxcied die z'n bek open trok (constant) in de media.
     
  3. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Oh? heb naar mijn weten geen enkele Ajacied gehoord met de kampioenschappen van helemaal niets in Rotterdam of wel? en zure gedoe? ik ben in discussie met een persoon, waar staat het dat ik de Feyenoorders het niet gun? heb ze gefeliciteerd en ben blij voor ze, ik geef nog aan dat ze lekker moeten feest vieren.
    Mag je dan niet discussieren over een speler?

    Mocht het bij Ajax ook zo zijn geweest, zou ik dat uitermate dom vinden, stel dat Ajax de EL wint dan hoop ik van harte dat de Ajacieden gewoon slim genoeg zijn om het lekker bij zichzelf te houden.

    Wel weer apart dat je mij beticht van zuur gedoe betreft Bilal maar dat je zelf wel mooi vind betreft Schone? ondanks dat ik dat ook een goede actie vond.
    Beetje raar niet?



    In ieder geval:
    Wat gaat er met Feyenoord gebeuren, nu het kampioenschap een feit is, en Elia aangaf dat hij vertrekt, en Kuyt waarschijnlijk stopt, ben ik zeer benieuwd welke spelers ze gaan halen.

    Haps en Amrabat zullen waarschijnlijk gaan komen, en ook de naam van Wolfswinkel wordt genoemd, maar ga je het daarmee redden in de CL en de Eredivisie>? het zal slopend zijn om constant wedstrijden te spelen op hoog niveau.
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2017
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328

    Schöne sprak zich regelmatig uit dat "Feyenoord het wel zou laten liggen" en "Ach, uiteindelijk staan wij bovenaan en hebben we de schaal". Hij was 1 van de Ajax spelers die het nodig vond om constant maar te "trash talken". Hey, dikke prima ... maar dan kan je zo'n reactie wachten. Zie spoilers met links.


    Nogmaals, als Ajax had gewonnen en Feyenoord had verloren gisteren zou er waarschijnlijk ook "helemaal niets in Rotterdam!" worden gescandeerd. Dan hadden de reacties hier ook uitgebleven (merendeel is immers pro-Ajax :+). Allemaal tikkeltje hypocriet. Het is een reactie door de grootspraak uit Amsterdam. Alleen jammer dat Bilal het doet.

    Ajax is nog in de running voor de Europa League. Dat is, denk ik, een mooiere prijs om te winnen dan de titel in de Eredivisie :) Neemt niets weg aan de prestatie van Feyenoord overigens!
     
  5. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570

    2 dingen, Schone wordt gevraagd of Feyenoord nog punten gaan verspelen of dat Feyenoord kampioen gaat worden, wat ga je dan antwoorden als prof voetballer? ga je dan zeggen nee het wordt moeilijk of probeer je de druk te leggen bij Feyenoord? is geen trash talk? met uitzondering van die laatste betreft lege kuip zijn het allemaal puur profpraat.
    Hier is volgens mij gisteren ook antwoord gegeven op jouw post daarover, de spelers van Feyenoord pakken Schone terug, dat vind ik alleen maar top.

    Maar ik heb het over Bilal, die geeft aan helemaal niets in Amsterdam, er was geen enkele vraag, nee meneer moet dit zeggen, dat terwijl er een prijs te verdelen is, tevens werd dit vorig seizoen ook geroepen door Feyenoorders maar dat terzijde.
    Bilal heeft een shit seizoen gedraaid, noemt Feyenoorders kakkerlakken in het verleden, wat klopt er niet aan het plaatje?

    Blijf ik het nogmaals zeggen, in de 4 jaar tijd dat Ajax kampioen is geworden, is er door geen enkele speler geroepen helemaal niets in Rotterdam, waarom zou dat nu wel het geval zijn?
     
  6. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Pfff waar je je druk om kan maken:lol:
     
  7. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Maak me niet druk, is enkel een discussie.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Zullen het maar gewoon positief houden: Geen beker in Alkmaar, geen schaal in Amsterdam en geen cup in Manchester. Ole ole ole, ha ja die jee.

    Nederland kan gewoon drie dikke prijzen pakken met drie verschillende ploegen, de fuck boeit het nou dat een paar spelers zich misschien als amateurs gedragen, of zelfs als fans gedragen.

    Gewoon gaan met die banaan en 24 mei de volgende prijs pakken, klaar. Het kan gewoon mooi verdeeld worden en dat zou heerlijk moeten zijn. :thumbs:
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    @Mallakai laat het joh. Die bilal is een van de meest kansloze spelers in de Eredivisie. Die is gewoon gefrustreerd. Krijg je als je zo beperkt bent.

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  10. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Ik zou me lekker bezig houden met jullie aankomende finale. ;)

    Anders is het dadelijk echt helemaal niets in Amsterdam dit jaar :+
     
    Distoration en Reckuuza vinden dit leuk.
  11. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Stelletje Sjaak Swartjes hier :+

    Ik bekijk het bij ons maar van de positieve kant..
    Wij hebben tenminste nog 2 of 4 wedstrijden extra dit seizoen. :+

    [​IMG]
     
  12. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Haha lolz ja dat kan uiteraard ook.
    Hoop dat ze er in blijven.
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik hoop dat NEC degradeert :+



    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
    CrazY vindt dit leuk.
  14. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Wat die keeper van Go Ahead ook allemaal aan het doen was tegen Sparta..
    Die had er duidelijk weinig zin meer in..

    Van de andere kant... we hadden het zelf ook nooit zo ver moeten laten komen..
     
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Bilal is ook een knuppel die echt totaal geen aandeel heeft gehad in het kampioenschap van Feyenoord. Dat het "helemaal niets in Amsterdam" door hem word ingezet is jammer ... maar dat had ook ieder andere speler kunnen doen. Ach, boeiend :)

    NAC - NEC! Let's go!
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  16. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Nee true, blijf het zonde vinden dat Hyballa weg is, denk dat het uiteindelijk wel goed was gekomen en gaat komen.
    Volgend jaar moeten ze eerst maar eens van die gare spelers af die ze hebben.
     
  17. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    met de vorige degradatie is door het bestuur aangegeven dat het niet handig was om zoveel nationaliteiten in een ploeg te hebben. (laat fredfenster het maar niet lezen :+ )
    Het moest beter op elkaar afgestemd worden. Het jaar erop met een overwegend Nederlands sprekende ploeg recordkampioen geworden in de Juup.
    Om vervolgens dit jaar maar weer met een waar Nationaliteitenspektakel aan spelers op de proppen te komen.

    Ze leren het hier nooit.
     
  18. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Haha man, niet alleen Zwarthoed. De rest liep al in de vakantie-modus. Helft vh publiek bezig met Feyenoord, het was allemaal om te janken.

    Ik hoop voor jullie dat ze het redden. Die bier league gun je niemand...
     
    CrazY vindt dit leuk.
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Net thuis van de Coolsingel. 2 dagen volle bak feest. Wat een club. Wat is het mooi om van Feyenoord fan te zijn.
     
    Erasmus, Mallakai, Yellow 13 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Hopelijk de komende 18 jaar ook wat meer. ;):+
     

Deel Deze Pagina