1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

  1. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Kuip?
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Haha jij dacht toch niet dat de Johan Cruijff schaal in de Johan Cruijff arena werd gespeeld toch?
     
    Erasmus vindt dit leuk.
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik hoop alleen maar dat de Feyenoord supporters de stoeltjes heel laten i.t.t. de Ajax supporters in de Kuip een paar jaar terug in de bekerfinale tegen PEC.

    Het enige wat ik wil is gewoon een leuke pot voetbal zien. Mijn voorkeur voor de winst gaat uit naar Vitesse, maar gun het Feyenoord bijna net zo hard.

    Blijf liever zo neutraal mogelijk, voor de rest gewoon een leuke pot voetbal en ik denk dat de meeste dan wel tevreden zullen zijn.
     
  4. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken over Feyenoord supporters die hun eigen stadion gaan slopen. 8)
     
    Schil1, Tyrant, L.A. en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Kun je mij dan uitleggen waarom de JC schaal in de kuip is dan? 8) Voor zover ik weet word die altijd in de JC Arena gehouden. Ik had het meer over de Feyenoord supporters die naar JC Arena komen en daar misschien gaan verbouwen, wellicht uit wraak voor wat Ajax supporters in de finale tegen PEC deden een paar jaar geleden in de Kuip.
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Vanaf nu wordt die wedstrijd in het stadion van de landskampioen gespeeld. KNVB hoopte op vollere stadions op die manier

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Thanks. Mooi kut voor Vitesse. :+
     
  8. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Wow... dan heb je een video scheidsrechter in een confed finale, een speler geeft een zuivere elleboog stoot, gewoon puur opzet en hij krijgt geel na het zien van de beelden.
    Schaf het maar gewoon weer af, want als de scheidsrechters hun eigen regels gaan invoeren dan is het einde is in zicht.
     
    Daz vindt dit leuk.
  9. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    2e Videoref incident dit toernooi waar die gek van een Turpin, die van het bananenincident bij Feyenoord - Roma, de videoref was.
     
  10. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Het idee is goed, maar het wordt wel overdreven nu. Om het minste of geringste gaan beide ploegen vragen om de videoref. Het duurt ook veel te lang. Lijkt me toch vrij simpel, dat de videoref na 1,2 of 3 herhalingen de situatie kan beoordelen en dit kan melden aan de scheidsrechter op het veld. Hoeft niet langer dan 20 sec te duren volgens mij. Die elleboogstoot van gister beoordelen duurde gewoon 3! minuten.

    Als ze dit goed ontwikkelen is het echt wel de toekomst hoor, maar tot die tijd heb ik liever dat ze hiermee experimenten tijdens toernooien zoals de Confederations Cup.
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  11. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Het kan simpel zijn, beide ploegen hebben per wedstrijd 2 calls en dienen dit binnen 5 sec na de des betreffende incident aan te geven of ze hier naar kijken.
    De aanvoerder of de trainer beslist.

    Trouwens Kongolo naar Monaco! niet verwacht!
     
  12. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Wenger is ook eindelijk wakker. Lacazette naar Arsenal :D
     
    Yellow 13 en Daz vinden dit leuk.
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Die ouwe kan het wel. :D
     
  14. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Je bedoelt: niet voor de winst gaan maar een blamage voorkomen, spelers uit vorm blijven opstellen en walgelijk wisselen?

    Ja dat kan die Wenger wel.
     
  15. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Niemand volgens mij, ben benieuwd. Vindt Kongolo een geweldige verdediger, alleen tot nu toe wat te blessuregevoelig.
     
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Wat. de. Heilige. Neuk?

    Romelu Lukaku naar Manchester United voor 84 miljoen? Vind het nog meevallen eigenlijk.
    Zo stond Alvaro Morata nog in de belangstelling (en zag ik die liever dan Lukaku) en zou James Rodriguez naar United verkassen.

    Goed, nu is Zlatan een statische spits en daar halen ze nu precies hetzelfde voor terug.
     
  17. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Naast hun kracht/sterkte zie ik weinig vergelijkenissen tussen de twee :rolleyes:
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Killamonkey vindt dit leuk.
  20. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Dafuq is er aan de hand met Nouri!? :eek: Ligt nu al bijna tien minuten knock out op het veld...

    Edit: twee ziekenauto's erbij nu ook. Wtf? Hartaanval of iets? Fucking freaky
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2017

Deel Deze Pagina