1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Prima, kan mij ook weer een tientje schelen. Het zegt me echter genoeg over de toestand van je club. :p
     
  2. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Als je ze zo weg geeft en een speler de strafschoppen laat nemen die alleen in De Kuip scoort ga je hem nooit winnen. Amrabat wel erg prettig vandaag weer.
     
  3. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.785
    Gaat ie nog Geel? :+

    Sent from my MI 5s using Tapatalk
     
    Tyrant en geertbargeman vinden dit leuk.
  4. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Wat een wijven ook zeg die spelers van Heerenveen bij ieder duel liggen ze op de grond, en die zelfpijper Gozubuyuk fluit echt alles dood.
    Spel van Ajax is wederom kut, maar goed dat wisten we al.

    Neres eraf? waarom niet die duitser?
     
  5. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Dit is echt onbegrijpelijk idd. Keizer snapt er niks van.
     
  6. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Prima middag in Alkmaar. Uitstekende voorhoede zo.
     
    Tyrant en Reckuuza vinden dit leuk.
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    En heerlijk centraal duo zelfs.
     
  8. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Viel me nieteens tegen.
     
  9. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.785
    @Tiberius?

    Sent from my MI 5s using Tapatalk
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Fuck dit lange verslag even gasten, maar dan weten jullie hopelijk een beetje hoe ik vandaag en de afgelopen jaren heb ervaren en hoe ik de toekomst van het Nederlandse profvoetbal voor ogen zie:

    Gezien het gejoel in het stadion vanmiddag, vonden ze eerder dat die kebab vreter voor Ajax floot. Ik zat er zelf overigens met @Head Ninja voor de entertainment waarde van de supporters van beide clubs. Hij meer voor Ajax, ik meer voor Heerenveen. We waren ook omringd door Ajax supporters in een Heerenveen vak. Door het hele stadion heen zaten een paar duizend Ajax supporters, maar hulde voor de aanhang van Ajax.

    90 minuten lang aanmoedigen ipv die manische depressie die de aanhang van Heerenveen moest voorstellen. Uiteindelijk hadden we beide zoiets van: Leuk middagje, jammer van het verlies. We doen al jaren veel en veel minder met voetbal. Dit was ook mijn eerste wedstrijd in ruim twee jaar die ik bezocht heb. Beide hadden we ook zoiets van: Lekker neutraal blijven. We zouden net zo gemakkelijk naar de Arena of de Kuip gaan als daar een echte topper was en we erheen wilden.

    @Killamonkey : Makkelijk, zie bovenstaand verhaal. Prima middagje gehad gewoon, eigenlijks niets te klagen. Prima entertainment, maar voetbal heb ik alleen een beetje van Heerenveen gezien de eerste helft. Ajax was echt kut, snap de aanhang hier volledig. In het stadion riepen alle Ajax aanhang om ons heen ook bijna een uur lang: Dat technische hart moet er uitgerukt worden. Zelfs bij de 0-4 stand klaagden ze nog steeds en terecht naar mijn mening. 4 kansen, 4 goals, mooi, maar Heerenveen, zoals je ze in het stadion zag, domineerde met veel geklungel van beide kanten de eerste helft.

    Overigens nog een paar notities over het niveau van de Eredivisie: Die 0-4 was echt tekenend voor het amateurisme in het Nederlandse betaalde voetbal, gold voor beide ploegen vandaag. Ajax voor het gestuntel om die 0-4 te maken, Heerenveen voor het waardeloze uitverdedigen. Na de winterstop wordt het voor Heerenveen een drama, misschien al eerder. Zoals al jaren hebben ze wederom geen stabiele verdediging, moeten de aanval en het middenveld verdedigende taken te vaak overnemen en zie je, als je ook andere clubs bekijkt, precies hetzelfde amateurisme terug bij de rest van het betaalde voetbal. Nederlands profvoetbal is gewoon kut, punt. Yellow out! :thumbs:
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Eerste verlies van Heerenveen dit seizoen en dan zo'n post. sowieso mag jij je geen Heerenveen supporter noemen, maar als ik dit lees wordt dat nog eens bewezen.

    Je snapt er echt weinig van.
     
    Mallakai en Reckuuza vinden dit leuk.
  12. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Tl;dr 0-4 doei
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Hoef ik ook niet te snappen, het is maar een spelletje met 22 mongolen die tonnen de man krijgen betaald en dan dit waardeloze niveau laten zien.
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Prima mening.
    Hopelijk zien we je dan wat minder in dit topic! Super doei.
     
    Killamonkey en Reckuuza vinden dit leuk.
  15. SoccerNL

    SoccerNL New Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    2
    Wie zien jullie als favoriet voor de titel ? Ik ben ajacied maar ben er weinig vertrouwen in dat Ajax de titel gaat pakken. Er ontbreekt een lijn in het spel en volgens mij nemen weinig spelers Keizer serieus. Waar je vorig jaar onder Bosz een duidelijk lijn en visie zag in het spel ontbreekt dat dit jaar volledig. Als team druk zetten gebeurt nauwelijks nog. Denk dat Ajax niet mee gaat doen om de titel, of de twee aankopen die ze gaan doen moeten van zo n niveau zijn dat ze direct het team versterken maar die kans acht ik klein met dit technisch hart. De aankopen zouden wel eerst weer een jaar moeten wennen in Jong Ajax.

    Ik denk dat de titelstrijd tussen PSV en Feyenoord gaat dit jaar. Uiteindelijk denk ik dat Feyenoord op dit moment het beste er voor staat. Ze hebben een echt team en veel spelers die de wedstrijd kunnen beslissen. Nu wat pech met blessures maar dat komt wel weer goed. Ik vind Feyenoord over een hele wedstrijd overtuigen in plaats van PSV. PSV doet het qua resultaten goed maar ik ben er niet van overtuigd. Verdedigend is het niet veel en ze leunen echt op de individuele kwaliteiten van Lozano, Pereiro en Van Ginkel. Op zich niks mis mee en dan doe je in de eredivisie ook mee om de titel maar ik denk dat het uiteindelijk te weinig zal zijn. Mocht Lozano bijvoorbeeld langdurig geblesseerd worden heeft PSV echt een heel groot probleem. Verder denk ik dat PSV het nog lastig gaat krijgen als ze echt het spel zelf moeten gaan maken en zo kansen moeten creƫer. In de omschakeling met ruimte op het veld zijn ze dodelijk maar als de ruimtes klein zijn krijgen ze het erg lastig verwacht ik.

    Ik denk dat Feyenoord het uiteindelijk zal worden.
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Ik denk PEC Zwolle
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Persoonlijk vind ik Feyenoord ook nog het meest overtuigend.
    Als je ziet dat 11 man van PSV er niet eens uitkomen tegen 10 van Feyenoord, dan vallen die toch ook tegne. Ajax heeft ook echt wel degelijk materiaal en is gewoon kanshebber. Veel talent wat nog kan groeien... Alleen coach is niet fantastisch atm.
    Alleen die dingen zoals NAC moeten er uit.

    Ik verwacht ook wel eindelijk winst in de KLassieker. Heb er echt mad veel zin in.
     
  18. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Nou, 2-1. Niks aan de hand..
    Wedstrijd was niet om aan te zien overigens.
     
  19. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Gelukkig hebben wij de beste spits in de Jupiler League. Maar goed, 3 punten.
     
  20. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.774
    Je kunt niet meer degraderen!
     

Deel Deze Pagina