1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Zondag Heerenveen - Feyenoord. :D
     
  2. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
  3. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Vanavond met Tadic in de punt van de aanval starten?
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  4. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    Tuurlijk. Met Dolberg kan je net zo goed gewoon gelijk met tien beginnen... Gastje schijnt ze er op de training achterstevoren ondersteboven blind in de kruising te knallen, maar het komt er allemaal niet uit helaas. Moet die niet gewoon eens met een sportpsycholoog gaan zitten!? Contrast is zo groot...
     
    UpInSmoke0611 en Daz vinden dit leuk.
  5. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Neem aan dat ze er alles aan doen om hem die vorm van zijn eerste seizoen terug te laten vinden..
    Krijgt nu ook voldoende vertrouwen.

    Heeft het nog consequenties als Van de Beek vanavond speelt voor zijn eventuele overgang naar Real Madrid.
    Als in dat hij dan niet in de CL mag uitkomen voor Real Madrid?
     
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Volgens mij is die regel toch veranderd? Als het goed is mogen namelijk spelers die in de winterstop van club wisselen ook gewoon voor de nieuwe club Europees spelen als ze dit eerder ook al voor de oude club hebben gedaan.
     
  7. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Ik kan mij vaag herinneren dat die regel niet geldt voor de kwalificatiewedstrijden van de CL.

    edit: Wat Tim zegt kan ook weleens waar zijn.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Met de koppen bij elkaar vlak voor een wissel en zeggen dat hij het wel kan, plus donderpreek en hem zeggen dat er al veel voor hem gedaan wordt, maar of dat meerdere wedstrijden lukt? Anders inderdaad psycholoog. En hem misschien spreken met zijn naaste familie erbij.
     
  9. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ok ik had dus echt niet verwacht dat Dolberg zou starten. Nou ja hopen dat hij precies vanavond ze erin knalt dan maar. Moet toch wel 1 club van NL de CL in.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    0-1 eigen goal. Begint goed. :)

    Edit: Godver, wat is het al meer dan een kwartier oersaai. Gaap. o_O

    Jezus. Bijna 3-1. :mad:
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2019
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Dit wordt weer een typische Ajax seizoensstart?
    Ajax wordt helemaal weggespeeld.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    2-2 :D

    Edit: Kerst is vroeg begonnen bij de keeper van PAOK. :lol:
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2019
  13. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Op zich nog een goed resultaat behaald. Dit moet wel gaan lukken als er geen gekkenheden meer gebeuren.

    Ze waren het even helemaal kwijt met die 2 goals, maar goed herstelt de 2e helft.

    Ziyech heeft het nog niet helemaal. Dat heeft hij wel vaker zou dat nou gewoon bij hem horen of wil hij zich nou gewoon te vaak bewijzen om naar een mooie club te kunnen?

    Verder afwachten het valt ook niet mee natuurlijk een de Ligt en F. De Jong te vervangen. Je moet hopen dat je 2 spelers vind die op 75 procent van die 2 zitten en dat lijkt me al heel lastig.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik hoop in elk geval dat Heerenveen Ajax zondag een beetje kan helpen. Wat zeg jij @Tyrant ? 3-1 Teken je daarvoor? :+
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Maat ik vraag me dingen af of bijv donderdag onze laatste Europese wedstrijd is of dat die nieuwe gehuurde dude van Trabonspor bijkans statisch slechter zou kunnen zijn dan onze huidige centrale verdedigers.

    Heerenveen Ajax kan me echt gestolen worden.
     
  16. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    St Juste verkoop je ok en van der Heijden die weg wil die mag niet weg? Hebben ze ook een idee daar achter en wat hebben ze nu nog achterin donderdag dan? Bottehgin en van Beek zijn er donderdag ook niet bij door die blessures toch?
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik doelde op Heerenveen - Feyenoord zondag en daarmee Ajax een handje helpen. Maar evenzogoed bedankt voor je comment. :+
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ooo lekker wakke weer haha
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Geweldig. Dankzij een relletje over de programmering van FOX sports kan ik zaterdag Ajax- FC Emmen en zondag Heerenveen - Feyenoord kijken in 4K. Programmering is aangepast na klachten kijkers. Gratis Eredivisie kijken. :D:cool:
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Hoe kijk jij in 4k? Volgens mij nog geen Nederlandse zender die in 4k uitzend. En gratis is het natuurlijk niet want links- of rechtsom betaal je er natuurlijk gewoon voor ;)
     

Deel Deze Pagina