1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

  1. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Niet te geloven. Het begon al met die 2-4, die gewoon buitenspel was (mogen we nog een bewijs zien?). Daarna die 1000% overtreding van Pulisic die alle ellende inleid, de makkelijk gegeven penalty en de onbegrijpelijke gele kaart voor hands van Veltman. Stond de VAR uit ofzo?
     
  2. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    UeFa MaFiA!!11!!!!!!!1
     
    geertbargeman vindt dit leuk.
  3. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Toch even blijven zitten voor de analyse zo. Even alles op een rijtje krijgen.
    Geen idee welke emotie er hier overheerst
     
  4. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik snap niet waarom ze die 2-4 niet even lieten zien met een lijntje erbij. Je mag het niet uitspreken, maar heb wel mijn bedenkingen.

    Die scheids was niet best zeg, maar ja zal allemaal wel weer via de regeltjes zijn gegaan.

    Maar buiten dat had ten Hag ook wel iets eerder mogen ingrijpen. Bij veltman had ik toch de hele tijd wel het gevoel van die gaat geen 90 minuten blijven staan zo.

    Maar toch nog heel knap dat ze met 9 man het op 4-4 hebben kunnen houden.

    Veel supporters en spelers van Ajax zullen zich nu zowel uit als thuis genaaid voelen tegen Chelsea.
     
  5. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Dit was net als m’n ontmaagding. Ik was erbij maar begreep er allemaal geen reet van.
     
    Killamonkey en Jimmy J. vinden dit leuk.
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ook trots terwijl het toch niet helemaal klopt.
     
  7. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Bij Veltman weet je altijd dat ie geen 90 minuten vol maakt als ie geel krijgt
     
  8. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Veltman kon er geen zak aan doen. Blind kun je meer verwijten.
     
  9. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    En toch weet je dat ie rood gaat krijgen als ie snel geel krijgt. Veltmans law
     
  10. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ach het is ook wel eens (meer dan eens) andersom geweest. Dan hoor je ons hier niet.

    Ik ben trots en teleurgesteld tegelijk. Het was er weer een voor in de boeken. Soms zit het mee, en soms zit het tegen.

    Rug recht mannen.
     
    RaouLioo vindt dit leuk.
  11. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Dat hele scheids/VAR gebeuren is fucking lachwekkend als je net van het WK rugby kijken afkomt. Wat een amateuristisch zooitje zeg, holy shit.
     
    RaouLioo vindt dit leuk.
  12. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Bizar dit. Het begint al met goal van Promes... een goal... maar VAR die eventjes tot op de diagonale hoeken een beeld weergeeft dat het een doelpunt is. Dan scoort die Azpiliqueta ofzoiets en zie je helemaal niks. Niks van de VAR...

    Vervolgens die situatie waarbij Blind en Veltman rood kregen. Dat Blind rood kreeg, prima en snap ik. Maar dat een bal daarna kiezelhard op hand van Veltman wordt gepeerd terwijl zijn arm langs lichaam zit... gewoon bedonderd klaar. Die vent heeft de hele wedstrijd verneukt voor ons. Ongelooflijk dit na ook al die vorige wedstrijd genaaid te zijn.
     
  13. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Krankzinnig. Krankzinnig. Wat een rollercoaster van emoties. Ben schor en zit onder het bier. Morgen maar eens nakijken wat er allemaal gebeurt is :+
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik raak echt compleet moe van voetbal. Oprecht moe gewoon. Je hoopt dat het eerlijker wordt. Vervolgens krijg je 2 wedstrijden Chelsea voor de kiezen. Hoe kunnen we tegenwoordig nog, rechtmatig, zeggen dat we bestolen zijn? Echt te bizar voor woorden.

    Ga maar lekker terug naar het oude systeem. Kan je nog lekker met de hand scoren tenminste als de FIFA je mag

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Eerst niet kunnen slapen omdat de onderbuurman zo nodig hardcore op moest zetten en nu dit. 21.30 erin en dan om 4.41 klaar wakker zijn omdat Ajax genaaid is. Shit zeg, vanmiddag maar een oude lullen dutje. :+ Moet dit ook even op een rijtje zetten. :confused:
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Why?
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Lol om 21.30 was er nog niks aan de hand, je hebt het spektakel gemist.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Gast: Ik ging om 21.30 naar bed en om 4.41 was ik ''klaarwakker'' omdat ik toen net het nieuws gelezen had. Je bent geen ochtendmens zeker? :+
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Oja klopt nee ik werk dus wekker gaat pas om 7
     
    Daz vindt dit leuk.
  20. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ahhh, de echte fan!
     

Deel Deze Pagina