1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.432
    Leuk Bevonden:
    17.525
    Nou nee, die wedstrijden zijn helemaal kut.

    Met een nog opbouwend, jong Nederlands elftal (waarvan ik nou nog steeds niet het niveau kan inschatten) en op dat moment zwaar minder Duitsland.
     
  2. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Nou ja duidelijk tot 1 september geen betaald voetbal.
     
  3. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Gaan veel clubs heel veel pijn lijden deze zomer. Denk dat er een aantal clubs niet meer bestaan straks.
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.006
    Leuk Bevonden:
    9.569
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.432
    Leuk Bevonden:
    17.525
    Allemaal onzin.

    Gewoon geen winnaar uitroepen voor Eredivisie en de beker, wel de tickets verdelen voor Europa op basis van de huidige stand.
     
  6. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Laatst bewerkt: 24 apr 2020
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Jammer. Wat had RKC nou nog kunnen betekenen? Had graag de Frieze Derby weer gezien. Komt Friesland tenminste tot leven. :p
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.006
    Leuk Bevonden:
    9.569
    Bizar die knvb joh. Komen wel wat rechtzaakjes aan.
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    RIP Liverpool als Premier League same doet.
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.432
    Leuk Bevonden:
    17.525
    Gaan ze ook doen
     
  11. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Wel Europese tickets verdelen op basis van de stand, maar degradanten mogen blijven. Met een gigantisch verschil. Lekker de mening vragen van de clubs en dan toch niets doen. Bizar.
     
  12. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Iets meer maatwerk zou wel fair zijn maar KNVB heeft gegokt en verloren. Wat ze ook zouden kiezen, er zou toch een hoop kritiek komen.
    Ze hadden hun plan natuurlijk allang klaar maar ze hoopten door een stemming dat de clubs wellicht voor de optie, die KNVB al voor ogen had, zouden kiezen en dan kon de KNVB pronken met de geweldige democratie binnen hun gelederen. Bij de stroom aan kritiek die dan zou volgen over de specifieke keuze zou de KNBV zich kunnen verstoppen achter het mom van, dit was wat de clubs wilden.
    Nu kunnen ze trouwens altijd nog pareren met er was geen meerderheid bij de stemming van de clubs.
     
  13. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Uiteindelijk kun je het nooit goed doen, maar het is echt extreem zuur voor Utrecht, Cambuur en de Graafschap. Maarja, alles voor je eigen clubje. Beter dan 20 clubs in de Ere, gelukkig werd dat idee heel snel afgeschoten.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Nou, als de competitie weer normaal gaat verlopen, over weet ik hoeveel tijd, dan hoop ik wel dat ze eens een keer die jeugdteams van AZ, Utrecht, Ajax en PSV eruit slopen. Zo'n gruwelijke hekel gekregen aan de eerste divisie daardoor en de uitslagen zijn er niet veel minder om als met de reguliere clubs. Alleen zal het wel een geldkwestie zijn geweest om daarvoor te kiezen destijds, maar blijf het een verschrikkelijke beslissing vinden. Hoe het minder kan zijn met minder clubs zie ik niet, dat biedt imo ruimte tot aanpassingen, maar goed, heb er ook niet veel kijk op. :)
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.006
    Leuk Bevonden:
    9.569
    Beste beslissing voor het Nederlandse voetbal man. Perfect voor talent ontwikkeling.

    Baal er echt van dat Feyenoord die boot gemist heeft.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Zullen we dan de rest van de jeugdploegen er ook maar ingooien? 8)
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.006
    Leuk Bevonden:
    9.569
    ?

    Wat is je punt. Als we moeten kiezen tussen een doorstroom van supertalenten als de ligt en de Jong die zowel het Nederlands clubvoetbal een boost geven alsmede Oranje op internationale toernooien vs Achilles dat soms met 8-0 verliest kies ik't eerste.

    Als er meer Jong teams goed genoeg zijn ervoor zou ik dat zeker onderzoeken. Maar denk niet dat er veel clubs zijn die dat lukt.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  18. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Toch eeuwig zonde van de eerste divisie? Talent ontwikkeling ben ik het mee eens, maar dat weegt mijn inziens niet op tegen de oneerlijke en saaie potjes die je er voor terug krijgt. Ga ik liever naar Veendam dan jong Ajax op bezoek.

    Soms sta je te spelen tegen een speler die even duur is als een complete begroting van een top team.
     
  19. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
  20. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304

Deel Deze Pagina