1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Is dat heel lastig, om je te naturaliseren tot Belg ... ?
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Zie liever een vredesmissie om Vlaanderen te annexeren.
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Mwa, we waren heel defensief ingesteld wat voor Italie kut is. 2 rukaanvallers voorin (beter is er niet), en een oprecht lucky goaltje van Van de Beek. Frank moet gewoon optyfen want we willen toch goddomme volgend jr t EK winnen of niet dan.
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Daarom juich ik voor elke tegenstander van Barca.
    Dan volgt er begin volgend jaar een Dre - Monique achtige reunie, mooi man.


    Ook wel typisch dat Berghuis gister niet speelde. Die is toch ten minste in vorm?
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2020
  5. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Ja eens, maar bij vlagen zag je mooie combinaties en mooi aanvallend voetbal.

    Verhaal waarom Berghuis er niet stond, vond ik ook niet heel sterk. Dan moet Wijnaldum te hard rennen?
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    lol zei ie dat?
    Gini speelde ook vrij inspiratieloos
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    ze zijn standaard anti feyenoord
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Denk dat voortaan Babel er maar weer in moet.
     
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Liever niet. Nog helemaal nooit iets toegevoegd, met zijn 'heupschot' ...

    Luuk de Jong mag wat mij betreft ook wegblijven. Gewoon Boadu in de spits, al had ik liever gezien dat we Huntelaar nooit afgedunkt hadden.

    Er is echt teveel middenmaat in dit team, en spelers als Van Roon voegen ook niets toe. Qua keepers ook gewoon echt slecht. Afgezien van 3-4 spelers hebben we gewoon een ontzettend matig elftal.
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Hoezo noemt niemand Hansie Hateboer
     
  12. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    De hoop van elke Ajacied.
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Doe Kuyt
     
    Taab vindt dit leuk.
  14. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Hateboer zou in mijn zaalteampje nog wissel staan.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  15. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Kende hem niet voor hij bij Oranje kwam, want speelt in Italie tussen andere langzame oude mannen, maar vind hem gewoon een 6-jes speler. Deed een paar wedstrijden terug (onder Koeman's laatste wedstrijden geloof ik) nog wel aardig mee. Afgelopen wedstrijden niet echt positief of negatief opgevallen. Hij balt mee. That's it. Dan zie ik liever een Dumfries, want dan gebeurt er tenminste nog iets. Bij Dumfries zie ik ook nog wel gewoon potentie om flink beter te worden, al kun je je afvragen of Dest niet gewoon die positie moet krijgen. Dest doet me wat dat betreft denken aan een Giovanni van Bronckhorst, gewoon zo'n speler die eigenlijk altijd wel een 7/8 scoort en ook wat beter en slimmer mee kan voetballen. Op zich heb je voor die positie dus 2 goede opties, en dan eventueel Hateboer als back-up.

    Blijft jammer dat Van Basten het toen verkloot heeft met Ziyech. Het aantal kansen dat die jongen creeert is hard nodig in dit fletse inspiratieloze Oranje. De tijd dat we echt creatieve wereldtoppers op het middenveld hadden is wel een beetje voorbij momenteel. Er zitten een paar jongens dicht tegenaan, maar lijken die echte laatste stap nog niet te maken.
     
  16. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Hansie maakt bij Oranje wel te vaak verdedigende fouten, gisteren ook een hele linke bal weggegeven achterin. Vind 'm bij Oranje inderdaad meestal een 6 of 7.
    Kijk af en toe wel een wedstrijdje Atalanta en daar speelt ie meestal rechts mid/wingback. Die rol vult hij wel enorm goed in bij Atalanta. Ken 'm nog van Groningen waar ik supporter van ben, stond altijd op rechts back. Kan goed verdedigen maar moet het vooral hebben van z'n loopvermogen en voorzetten. Past wel goed als wingback met 5 verdedigers of rechts-mid met 3 Vind zelf Hateboer beter dan Dumfries maar op rechtsback voor Oranje is Dumfries misschien een iets stabielere keus.

    Hateboer is wel echt een werkpaard, maakt ook wel eens mooie goals en assists.


    Jammer dat Goossens voor Duitsland heeft gekozen want die doet het ook goed bij Atalanta. Hij had blijkbaar ook een persoonlijk akkoord met Juventus maar de clubs zijn er niet uit gekomen. @Yi-Long Dest heeft al voor de VS gespeeld.
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Waarom wordt iemand als Dest niet geselecteerd trouwens?
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Omdat hij Amerikaans international is?
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    o ja lees idd dat ze daar wel mee bezig waren.

    man man wrm de fuck wil je daarvoor voetballen, no offence maar je bereikt toch meer met oranje ook carrierewise. Zelfde verhaal met Ziyech
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  20. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Van Ziyech begrijp ik het wel. Hij was beschikbaar voor Oranje maar Oranje (Van Basten) wilde hem niet, of ze deden er in ieder geval geen enkele moeite voor. Marokko doet niet veel onder voor Oranje, spelen meestal ook wel leuk aanvallend voetbal, en Ziyech zou daar op dat moment meer kans hebben om te spelen.

    Dest begrijp ik idd niet, maar ja, het is ook een persoonlijke keus natuurlijk, en misschien dat hij van huis uit meer heeft met het Amerikaanse elftal.
     

Deel Deze Pagina