1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

  1. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Mickey Mouse competitie!
     
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Kon vandaag geen Ajax kijken, maar heb het idee dat de samenvatting nog aardig wat gemiste kansen weglaat als ik de verslagen lees van de wedstrijd..
     
  3. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Godverdomme Graziano Pelle! 14 uit 14. Volgens mij nu al in 1 seizoenshelft meer goals als Guidetti in een seizoen (ex penalties). Nooit verwacht dat we 3 punten gingen pakken vandaag. 3 Moeilijke wedstrijden over de streep getrokken.

    Heerlijke serie en een heerlijk jaar als op 1 na beste ploeg.
     
  4. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Roda _O_

    In 5 minuten een 2-0 achterstand omdraaien naar een 2-3 voorsprong. Zeer belangrijke punten :b:
    En wat een prachtgoal van fledderus zeg.
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2012
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Heerlijke knal inderdaad!
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Over het paard getild arrogant kutventje die Van Persie. Viel echt mee wat er gebeurde. Schoot de bal gewoon even tegen z'n kop. Het is niet dat hij tegen z'n hoofd trapte.
     
  7. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Volgens mij kan jij wel een bal met volle kracht tegen je kop gebruiken van een paar centimeter Siemenn :emo: Dat je dit kinderachtig van vPersie vind slaat echt nergens op. Puur bewuste actie van Williams die helaas niet bestraft kan worden.
     
  8. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Het is niet kinderachtig, maar gewoon dom. Had zo een rode kaart kunnen pakken.
     
  9. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Idd, wat een klasse van Pelle. Guidetti moest het vooral in de 1e maanden hebben van z'n pingels. Maar hij nam het team ook op sleeptouw dat was ook wel z'n klasse.
     
  10. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Stel je voor dat Pellè ook alle penalties mocht nemen, dan had hij al lang 20 doelpunten gehad.
     
  11. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    wut
     
  12. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Hij heeft nog geluk. Je kan verdomme je nek breken met zo'n schandalige actie.
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Siemenn neemt de trol rol van Aernhem over in de weekenden als Vitesse verliest :emo:
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat valt idd wel op. Dat Aernhem nergens te bekennen is als ze verliezen. Maakt mij niet veel uit allemaal. Maar hij heeft altijd zo grote mond en als je fan bent van een "topclub"... Eens kijken of die niet stiekem voor NEC is geworden.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat is een Brug te ver.
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Jezus man, wat overdreven allemaal. Hebben jullie ook de officiele beelden met herhaling gezien? Hier lijkt het alsof hij bijna tegen z'n hoofd trapt. Wat hij doet is gewoon een harde trap tegen de bal geven, terwijl Van Persie er voor ligt. Gebeurt zo vaak dat ze dat doen. De manier waarop Van Persie reageert vind ik dan ook gewoon overdreven om te zien, hoe hij helemaal losgaat tegen die Williams.

    Domme en onnodige actie van beiden, maar reacties erop zijn nog meer overdreven IMO.
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Dan stel ik voor dat jij op de grond gaat liggen... en ik een bal tegen jou hoofd aan schiet? Mag je daarna zeggen wat je ervan vond.
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ik kan het mij niet herinneren zoals dat hier (van een halve meter volle kracht op iemand die op de grond ligt) gebeurde.
    Over welke wedstrijd(en) hebben we het?
     
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Idd zeg. Wil dan ook wel wat voorbeelden horen want kan mij zo ook niet voor de geest halen dat dit eerder op deze manier is gebeurt
     
  20. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Er was reeds gefloten, dan hoor je überhaupt de bal niet meer aan te raken. Dat geldt al zeker in een gevaarlijke situatie. Die malloot schiet gewoon bewust die bal hard op het hoofd van Robin en dat is hartstikke gevaarlijk. Mooi de rest van het seizoen laten toekijken die gast.

    En daarnaast, gebeurt zo vaak? Wat voor wedstrijden kijk jij? :+
     

Deel Deze Pagina