1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

  1. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Oh ja, Ajax heeft het alleenrecht van 4-3-3 met de punt naar achter. Doe niet zo achterlijk.

    Heb een leuk en verrassend PSV gezien gisteren, hopen dat ze dit Europees door kunnen zetten. Had niet verwacht dat ze al zo ver zouden zijn qua teamspel.
     
  2. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Hij reageert toch gewoon op die onzinuitspraak dat hij als Ajax supporter jaloers is op de opstelling van PSV van gisteren?
     
  3. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Volgens mij ging het niet zozeer over de opstelling van 4-3-3 maar de opstelling van de bepaalde spelers. Ik vind het allemaal wat gechargeerd deze discussie.
     
  4. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Hoe leuk het er allemaal ook uitzag, het heeft weinig resultaat opgeleverd. Een magere 2-0 tegen een zwakke tegenstander die verdedigend zeer slecht was.

    Het was heel wat anders dan het PSV van de vorige jaren, maar het ging echt niet zo goed als iedereen doet voorkomen. Te veel spelers speelden matig tot slecht en de passing was ronduit slordig. Bakkali speelde frivool, maar het leverde niets op.

    Ik wil PSV wel eens zien tegen een ploeg die een stuk sterker is en goed georganiseerd staat te spelen.
     
  5. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    @Killaz: juistem. :)

    Ja, en jij doet er net zo hard aan mee. Je trekt mijn opmerking over die opstelling ook volledig uit zijn verband. Ik insinueerde helemaal niet dat Ajax alleerecht heeft op die opstelling. Maar iedereen loopt de polonaise omdat PSV één goede wedstrijd speelt tegen een zeer zwakke tegenstander en roept halleluja over die opstelling, dan wel instelling van de spelers. Terwijl die opstelling een klassiek beproefd recept is bij veel clubs, waaronder dus Ajax de afgelopen 3 jaar.

    Daarom zei ik al: opportunisme viert weer hoogtij en het seizoen is nog niet eens begonnen. Die wedstrijd van PSV van gisteren was leuk en het spel was heel aardig, maar het seizoen moet nog beginnen. Die wedstrijd is evenmin een graadmeter als Ajax - AZ van afgelopen zaterdag. Over 10 wedstrijden, als de competitie in volle gang is, dan kun je voorzichtig conclusies gaan trekken over het niveau, ondergrens/bovengrens, kwaliteit, etc. Nu is dat nog veel te pril.

    Las laatst ook een stuk over Ajax en dat het positiespel zo geweldig is. Dat is allemaal leuk in de voorbereiding, maar in de competitie moet dat nog maar blijken. De vastigheden en automatismen zijn er, nu het niveau nog.

    Edit: ik irriteer me ook al mateloos aan al die journalisten die verwachten dat Ajax wel even gaat overwinteren in Europa. We weten allemaal dat dat meer afhangt van de loting dan van het niveau dat Ajax haalt. Zelfs als ze twee stappen vooruit zijn gegaan qua spelniveau, zijn we nog kansloos tegen clubs als Real en Barça.
     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2013
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Als PSV doorgaat staat een van de volgende ploegen te wachten in de play-offs: AC Milan, Arsenal, Schalke, Zenit of Olympique Lyon. (op voorwaarde dat Zenit en Lyon ook de derde ronde doorkomen, maar gezien de uitslag van hun gisteren ziet het er daar wel naar uit)
     
  7. Seh

    Seh Guest

    Dan moet je als PSV zijnde hopen op Lyon (en een beetje Schalke misschien).
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Hopen dat ze Schalke en Arsenal mis lopen dan


    ik zou banger zijn voor Schalke dan voor Milan en Zenith denk ik?
     
  9. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Schaars was de eerste helft erg matig, veel slechte passes. Ook lange passes (herinner me er een naar Bakkali) leidden vaak tot balverlies. Tweede helft was dat overigens wel al een stuk minder, maar heb eerste helft een stuk of 5 geteld. Genieten was het desondanks niet echt. Had bovendien niet echt een strakke dekking.

    Bakkali vond ik ook nog niet echt genieten. 'Leuk' oké, maar het was allemaal nog niet echt effectief en maakte vaak foute beslissingen. Heel druistig en toonde gebrekkig inzicht. Wel potentie, uiteraard.

    Bruma en Rekik waren goed, maar ook niet echt veel tegenstand verder.

    Het was allemaal nog wat slordig en onrustig, maar wel fris. Ben benieuwd hoe het gaat als er wat meer automatismen insluipen en dat onrustige eruit gaat.

    Kijk, je kan staren naar resultaten, maar vorig jaar zijn we bijvoorbeeld enkel kampioen geworden omdat PSV het liet liggen. Puur op basis van kwaliteit waren zij sowieso favoriet. Wij hebben een degelijke organisatie staan, maar het was allemaal verre van frivool.

    Laag tempo, spelers als Boerrigter en Siem in de basis, slaapverwekkend voetbal, nee ik moet zeggen dat ik afgelopen seizoen zelden onder de indruk was van Ajax. Dan kan je uiteindelijk wel de zege over de streep trekken, maar de manier waarop heeft mij zelden kunnen bekoren. Dat is gewoon een feit. Naar mijn mening heeft Siem daar een zeer groot aandeel in, omdat met hem op het middenveld er geen flikker meer van klopt.
     
  10. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    City sloopt AC Milan, 3-0 in 22 minuten...
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    5-2 na 39min 8)8)8)

    5-3 na 43min :lol:
     
  12. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    What....the....fuck....
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Er wordt echt achterlijk slecht verdedigd 8)
     
  14. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Zeg maar gewoon 'niet' :+
     
  15. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Welk net?
     
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Sport1 Select.
     
  17. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
  18. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Gelukkig heeft Milan ook een nieuwe speler El Sharawij...
     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2013
  19. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dat verdedigen aan beide kanten :D
     
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Que?
     

Deel Deze Pagina