1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

  1. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Even heel snel dat veld vervangen. Daar bleef in de tweede helft niets van over en het was al belabberd. Dat veld zorgde er ook voor dat goed positiespel nauwelijks mogelijk was. Of de bal stuiterde een meter omhoog, of spelers bleven haken in het gras. Leek in de tweede helft echt helemaal nergens op.

    Oh, en Schone mag wat mij betreft voorlopig meedoen bij Jong Ajax. Wat was die slecht zeg, en dan ook nog met nul instelling spelen. Wegwezen met die gast. Helft balverlies in de tweede helft mag op zijn naam worden geschreven.

    Wat mij betreft gewoon met Serrero en Andersen starten volgende week, voor Schone en Bojan. Dan is de helft van het probleem al opgelost.
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2013
  2. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat veld was echt waardeloos.
    Het opvallendste is dat Ajax echt een stukje kracht mist, als het op vechtvoetbal aankomt gaat het steeds mis. Ben benieuwd hoe Ajax gaat spelen tegen Utrecht en ADO uit...
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Kracht? Ajax mist vandaag in de tweede helft gewoon een stuk voetbal. Ik heb echt fouten gezien die de F-jes nauwelijks maken.
     
  4. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat ook, maar dat lag ook heel vaak aan het veld, stuitert de bal opeens 2 meter de lucht in.
    Maar als je ziet hoe het middenveld gewoon de duels uit de weg gaat, vind ik dat ook niet al te best, als het voetballend niet loopt zou je juist wat feller moeten spelen.
     
  5. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Fysiek en op gebied van kracht is er niets mis. Sterker nog als er gebikkeld moet worden maak ik me niet heel druk met spelers als Poulsen, Van Der Hoorn, Siggy en Hoesen.

    Vooral Schone en Bojan moeten wat aan hun wedstrijdinstelling doen. Dat lijkt nu helemaal nergens op.
     
  6. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Lekkere seizoenstart zo. 1e helft mogen we blij zijn met maar 2-1 achter, maar in de 2e helft was met wat meer scherpte wel een punt te pakken want Ajax zakte wel heel ver terug in niveau.

    Immers en Bojan heel slecht. BMI vond ik nu wel prima. Armenteros nog niks over te zeggen.

    Volgende week NAC thuis, we kunnen alleen maar stijgen.
     
  7. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Wat is die Bojan een aansteller he, die denkt echt dat hij alles mee krijgt.
     
  8. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, precies. Ik weet ook niet of kracht het juiste woord was aan mijn kant.
    Maar mis de felheid vaak als het niet loopt, ook bij fysiek sterke spelers.
     
  9. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Tja, Siem is gewoon een belangrijke pion. Met hem op het middenveld ipv Schone zou het 10x beter lopen. Siem heeft tenminste ook diepgang. Schone is veel te statisch en laconiek.

    Edit: sterker nog. Wat mij betreft halen ze Duarte alsnog en banken ze Schone. Zeker nu Siem zo lang uit de roulatie is. Met Lasse heb ik er geen vertrouwen in.
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2013
  10. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, Siem werd echt gemist vandaag.
    Vond overigens iedereen in de tweede helft veel te statisch, totaal geen loopacties om vrij te komen of iets dergelijks.
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik hoop inderdaad dat hij dat snel afleert, want ik erger me er kapot aan.
     
  12. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Dat kwam omdat ze allemaal bleven haken in het veld. :+ :lol:
     
  13. Seh

    Seh Guest

  14. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Zeker, wat een triest niveau.
     
  15. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Tweede helft was een collectief falen. Niemand haalde zijn normale niveau. Fischer liet links en rechts nog wel wat zien, maar verder was het allemaal slecht. Statisch, traag en geen enkele communicatie.

    lol@AT5, wat een niveau weer...
     
  16. Seh

    Seh Guest

    Zullen wel een kakkerlakje of 40-45 in de brievenbus gaan daar binnenkort. :emo:

    Overigens wilde Kuipers RTV Rijnmond niet te woord staan na de wedstrijd, dat is dan je grootste/beste scheidsrechter.
     
  17. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat speelde Ligeon heerlijk :thumbs:.
     
  18. Seh

    Seh Guest

    Schrijnend om te zien dat de tweede rechtsback van Ajax, Ligeon, de ene na de andere goede voorzet aflevert terwijl Schaken alleen maar tegen Blind aan schoot.

    Van Rhijn zijn plekje in gevaar?
     
  19. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
  20. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Vorige week zei ik dat Van Rhijn van mij voorlopig op de bank mag zitten. Ligeon bewijst nu zelfs dat hij op dit moment beter is, en die plek dus ook verdient.

    Edit: En, zoals ik op Twitter al las, nog twee goede wedstrijden en hij staat in de basis van het Nederlands elftal...
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2013

Deel Deze Pagina