1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

  1. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    De uitspraak van Vermeer gisteren "het is al een paar keer gebeurd, en het gaat ook nog een paar keer gebeuren" (doelend op zn grabbelwerk) moet toch al genoeg reden zijn om die kerel nooit meer bij Ajax te laten keepen?

    Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben de afgelopen 3 jaar hartstikke blij geweest met Kenneth, maar dit seizoen vind ik het toch wel behoorlijk dramatisch.. En zijn krediet is naar mijn mening gewoon op nu..

    Hoop nu wel dat Cillessen komende woensdag een puike pot keept..

    Edit

    Overigens, wat Bojan betreft.. die jongen kan echt wel voetballen.. Begon stroef maar heeft gisteren tegen PSV, en ook tegen Barcelona laten zien een goede voetballer te kunnen zijn.. Zn rendement moet absoluut omhoog, maar we mogen toch niet verwachten dat hij, bij dit zoekende Ajax dat gewoon vorm moet krijgen nu de 2e belangrijkste spelers zijn vertrokken, even snel elke wedstrijd beslissend gaat zijn?
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2013
  2. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    De eerst helft was Ajax beter en hadden ze ongelooflijk veel ruimte op het middenveld, meestal doordat Bojan goed terugzakte en de verdediging van PSV niet door durfde te dekken. Hier deed Ajax echter veel te weinig mee. PSV had wel de beste kans, die van Toivonen na 5(?) minuten.

    Tweede helft begonnen beide teams heel slordig. Wat er tijdens en na de 1-0 gebeurde kan echt niet. Kinderlijk eenvoudig mocht PSV erdoorheen lopen. Het niveau vanaf dat moment was echt bedroevend.
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Lol, dat is gewoon een realistische en scherpe uitspraak.
    Hij kan moeilijk zeggen dat ie nooit meer een blunder zal maken.
     
  4. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Bruma heeft zich de afgelopen tijd al veel vaker kinderlijk te kijk laten zetten dan Denswil. Nuff said.

    Welke verdediger kan Messi wel afstoppen dan? Kom op zeg... Wees blij dat Denswil wedstrijden op dat niveau tegen dat soort tegenstanders speelt, ipv tegen Ludogorets en smadelijk verliezen. Bruma was tegen Ludogorets by fair the slechtste op het veld. En als Bruma het tegen Ajax wel op kan brengen heeft hij een serieus mentaliteitsprobleem en dat is dan misschien nog wel erger.

    En nogmaals: Indi en Mathijssen, daar hoef je het niet eens over te hebben zo slecht als die presteren.

    Maar goed, je mag vinden wat je vindt. Denswil is sinds Groningen gewoon prima bezig. Zowel verdedigend als opbouwend.

    Edit: wat ook wel mooi is. PSV wint 6 wedstrijden niet en het is helemaal niks meer. Ze winnen vervolgens van Ajax en zijn opeens weer kampioenskandidaat. :+ Iedere Ajacied weet, kijk maar naar de afgelopen 3 seizoenen, dat het seizoen pas gespeeld is na 34 wedstrijden. :) Ik vind op dit moment Twente de sterkste indruk maken btw. Die hebben een elftal dat prima in balans is en spelen leuk voetbal.
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2013
  5. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Voorlopig hebben drama verdedigers Indi en Mathijssen minder goals tegen als topverdediger Denswil.
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik word al moe als ik jouw post lees. Haal die bril eens van je neus. Je doet alsof Denswil de nieuwe Thiago Silva is man. En in dezelfde posts maak je zo'n beetje de betere Nederlandse verdedigers op het moment af alsof ze niets voorstelen. Objectiviteit is ver te zoeken.

    Duidelijk gevalletje van..
    [​IMG]

    :emo:
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Denswil speelt gewoon 2 goede wedstrijden ja. Op dit moment speelt die ook stukken beter dan De Vrij.
    Maar het woord Oranje mag hij voorlopig nog niet in z'n mond nemen hoor 8)
     
  8. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Uhm, dat is ook zo. :lol:

    Besides, de pot verwijt de ketel.... :x

    En ik doe helemaal niet of hij nieuwe T. Silva is. Ik zeg alleen dat hij goed presteert en quasi-serieus maakte ik een opmerking dat hij dan wel rijp zou zijn voor Oranje als je afgaat op het selectiebeleid van Louis. Verder niks. :)
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2013
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Hendrix speelt ook twee klasse wedstrijden. Wint met zijn lengte (en breedte) nog bijna ieder duel en ik durf te zeggen dat hij nu al tot de best voetballende centrale verdedigers van de Eredivisie hoort. Ook Oranje dan maar? Krijgen we wel een leuk team met zulke jonkies zonder enige spiermassa of lengte. Denswil verliest dan ook nog eens veel kopduels, iig tegen PSV minimaal de helft.

    Krijgen we praktijken als de 4-0 tegen Ajax, waar twee centrale verdedigers tegelijkertijd hetzelfde kopduel ingaan en Park compleet vrij laten. Of de 3-0 waar niemand met Hiljemark mee loopt vanaf het middenveld en geen van de centrale verdedigers er ook maar een beetje aan denkt om hem door te dekken. Of de 2-0 waarbij het hele centrum openligt als een middenvelder (!) uitgespeeld wordt. Of de 1-0 waarbij Toivonen bijna vrij kan inkoppen, maar de bal door een blunder wordt losgelaten door de keeper en Matavz alle tijd en ruimte heeft om de bal erin te rollen. Oh.

    Verder speelde Denswil wel een klasse wedstrijd hoor.
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2013
  10. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Bwhahaha, heb je die wedstrijd tegen Ludogorets ook gezien of wat? Goede voorzetten geeft die gozer. :D _0/ :lol:

    Bovendien is er met de fysiek van Denswil niks mis. Gozer is snel en heeft meer dan voldoende kracht om zichzelf te redden in de duels. En dat wordt alleen nog maar beter.

    Nogmaals: pot verwijt de ketel...

    Edit: en dat je nu alle goals als fouten van Denswil afschuift zegt ook wel genoeg. Ga toch heen gast echt. Ga jij maar lekker de polonaise lopen omdat je cluppie één goede wedstrijd speelt. Dan houd ik me ook wel bezig met mijn club.
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2013
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Zullen we Gravenberch dan maar in Oranje zetten? :cool:
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Typetje VI-naprater dus. Had ook niets meer van je verwacht.

    Wel zonde dat voetbal een teamsport is dan. Tenminste, voor Denswil. Anders had hij de Champions League al gewonnen in z'n eentje. Sneu dat z'n team zo matig is dat ze niet eens van PSV kunnen winnen. Medelijden voor dit megatalent.
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2013
  13. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Right, en jij had dit niet zelf ook al na de wedstrijd geconcludeerd? Daar had ik VI niet voor nodig hoor. Alhoewel het wel grappig was om het terug te zien. :+

    Ik verwacht van jou overigens helemaal niets. Zeker niet nadat je eerst donderdag heel PSV afbrand en sinds gisteren opeens de polonaise loopt. :D

    Juist! Dus zijn het niet alleen de fouten van Denswil. Thanks for proving my point. :) Een post terug schuif je alles nog in zijn schoenen namelijk.
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2013
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ach , als je 8 keer tegen PSV speelt kun je er een keer eentje verliezen.

    De manier waarop was alleen zo kut om naar te kijken. Alsof alle verstand met Eriksen de deur uit gelopen is
     
  15. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Een mooie round-up.
     
  16. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Dank voor deze zeer bruikbare vergelijking.
     
  17. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Graag gedaan :thumbs:
     
  18. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Wauw het internet is vandaag weer ongesteld.
     
  19. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Yup de poepclub heeft verloren.
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Support your locals, verrader. :+
     

Deel Deze Pagina