1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Tja wat is floppen?

    Ik zie hem iig niet Vertonghen of Aldewereld achterna gaan.
     
  2. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Beroep_op_autoriteit
     
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik denk dat Denswil en Veltman beter zijn dus in dat geval zal Mikey nooit een vaste plek krijgen.
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Vd Hoorn heeft 4 miljoen gekost dus ik denk dat ze het wel gaan proberen. Wie weet verrast hij ons allemaal nog.

    Maar op dit moment is het nog niet wat het zou moeten zijn voor 4 miljoen
     
  5. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Bazoer een kans geven vind ik ook prima op CVM. Slechter dan Poulsen kan niet en die gast is gewoon fokking goed. Althans, dat wat ik heb gezien bij jong Ajax was telkens prima.
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    You don't say?
     
  7. Seh

    Seh Guest

    Ik word altijd een beetje verdrietig van deze redenaties.
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.461
    Mensen vergeten na 1 wedstrijd blijkbaar ook dat Poulsen in heel veel topwedstrijden echt heel goed heeft gespeeld.
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    na 1? nouuu waren er wel wat meer dan dat...
     
  10. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Poulsen zakt tenminste terug wanneer Moisander de bal opbrengt, dat zie je Schone/Serero/De Jong niet doen (dit is De Jong/Serero hun taak ook niet).


    Ik zou Enoh eigenlijk terug willen zien op het middenveld of de Boer moet het eens met Blind proberen als verdedigende middenvelder.

    Fischer op het middenveld, De Jong in de spits en dan De Sa op de flank met xxx.


    Niemand gaat dood van het eens uit te proberen.
     
  11. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Kan best, Poulsen heeft vorig seizoen ook prima wedstrijden gespeeld, met name in de toppers. Alleen dit seizoen is het 3x niks. Iedereen roept dat Vermeer weg moet omdat hij slecht speelt, waarom zou Poulsen dan moeten blijven staan als die net zo droevig is op het moment? Begrijp me niet verkeerd, Vermeer heeft een ongelooflijk aandeel gehad in die drie titels, maar hij presteert nu ondermaats. Soms kan nieuw bloed een team weer in de lift brengen. Dat geldt ook voor Poulsen vind ik.
     
  12. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik werd vorig seizoen al moe van die breedte passjes van Poulsen, maar toen bracht hij in ieder geval nog wel die onverbiddelijkheid in z'n duels. Maar ik zie hem nu elke wedstrijd in een slakkegangetje achter z'n man aanlopen. Nu is hij daar niet de enige in, maar van een CVM met zijn ervaring, verwacht je toch meer dan wat hij nu brengt, dus kan je net zo goed 1 van je talenten er neer zetten, zoals een Bazoer (al zal dat wat vroeg zijn) of Sporkslede om maar wat te noemen.

    Edit:/

    Of een middenveld met De Jong, Fischer met daarachter Duarte. Denk dat hij daar ook wel redelijk kan spelen. Dan maak je ook ruimte voor Andersen op de flank.
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2013
  13. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik snap de lastigheid wel, want De Boer heeft nu niemand beschikbaar die op die positie het hele seizoen kan spelen. Dat probleem is er al sinds het vertrek van Anita. :mad:
     
  14. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Chelsea wordt compleet weggespeeld. Heerlijke actie van Eriksen bij de 1-0 van Tottenham. _O_
     
  15. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ja mooie actie was dat!
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.461
    Eriksen speelt wel lekker deze wedstrijd. Eerder ook nog een geweldige solo.
     
  17. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Pfffff... Wat een drama Chelsea zeg, Mou ook lekker defensief... Eindelijk Mata erin. Zal toch niet zo'n dramaseizoen worden als vorig seizoen..
     
  18. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    De westrijd is na de rust een stuk fysieker, en Chelsea is daarin sterker. 1-1 nu door Terry. Tottenham komt niet meer tot een fatsoenlijke aanval.

    Eriksen wordt nu gewisseld, onzichtbaar in de tweede helft.
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2013
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Af en toe zie je toch nog een flits van de oude Torres.

    Als die niet zo zwaar geblesseerd was geraakt was het volgens mij nu echt een fenomeen a la Ronaldo geweest

    wat een versnelling heeft die kerel nog
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Doei Torres
     

Deel Deze Pagina