1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 26]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    denk het eigenlijk niet. Het zou me erg verbazen als Affelay ooit écht top zal worden.
     
  2. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik zie Appelvlaai niet de grote voetballer worden die iedereen voorspelt en verwacht dat hij is. Daarvoor ontwikkelt hij zich te weinig. Het is geen slimme voetballer in de zin dat hij nog steeds alleen maar oog voor zichzelf heeft op het veld en veel te lang de bal vasthoudt. Die rushes ook elke keer van 40/50 meter. Het is leuk als het leukt, maar 9 van de 10 keer betekent het balverlies, simpelweg omdat hij teveel mensen probeert uit te spelen. Het zou zoveel effectiever zijn als hij zich á la Sneijder zou aanbieden het spel snel diepgang geeft en vervolgens weer bij de aanval betrokken raakt. Nu probeert hij alles altijd zelf te doen. Echt kansloos wat mij betreft.
     
  3. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    De dag van de waarheid :x

    20:45 uur: Chelsea-Inter.
     
  4. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn hart zegt dat Inter de volgende ronde haalt, mijn hoofd zegt echter dat Inter heel flink op de broek gaat krijgen =(
     
  5. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Heb niets met Chelsea (Vies opgekocht clubje is mijn mening nog altijd). Heb ook niets met Italiaanse clubs omdat ik hun voetbal lang niet altijd even mooi vind. Gun het in dit geval Inter. Omdat Sneijder een heerlijke voetballer is en Mourinho, omdat dat een grappig keroltje is.
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Mijn hart zegt niets want ik vind het allebei boutteams (:+) maar ik denk inderdaad ook dat Inter geen schijn van kans maakt daar.
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Chelsea zal vanavond echt oppermachtig zijn. Tenzij ze "schijterig" beginnen. Nu moet ik eerlijk zijn dat ik Chelsea bij Inter-thuis ook geen denderende pot voetbal vond spelen. Sterker nog, toen Chelsea in de ( FA Cup? ) recentelijk tegen een middenmotor moest hadden ze het nog erg moeilijk.

    Ben benieuwd.

    Chelsea 60%
    Inter 40%

    Zal erom gaan spannen!


    @Cookie ... lol :lol:
     
  8. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Denk dat vorm en eerdere resultaten weinig zeggen over de wedstrijd van vanavond. Staat volledig los van alles.
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Klopt. Als ik dan terugkijk op de wedstrijd AC Milan - Manchester United vond ik dat Man-United ook de bovenhand had in de wedstrijd. Dat werd ook maar al te duidelijk op Old Trafford. Chelsea had daarintegen niet echt de overmacht tegen Inter. Paar keer gevaarlijk geworden maar ... ja, ben benieuwd :)

    We zullen zien. Ik gun het beide ploegen. Alhoewel ik stiekem hoop dat Inter door gaat ... zou leuk zijn. Anders krijg je straks weer een finale tusen Man United - Chelsea :+
     
  10. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Chelsea :cool:, hopelijk scoort Drogba even een hattrick ofzo :+
     
  11. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik hoop ook dat Inter wint maar Sneijder is ziek..
     
  12. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Was ziek. Hij speelt wel waarschijnlijk, zo schijnt Mourinho te hebben geroepen.

    Cordoba waarschijnlijk linksback :mad: Verdomme, wat duurt het lang voordat Santon fit is.
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2010
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    [yt]ZIrg7CFy2T4[/yt]
     
  14. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Haha fantastisch blijft dat moment _O_ Dat mag ons Milito'ke vanavond ook wel doen in de laatste minuut als Chelsea met 1-0 voorstaat. Al vrees ik op dat moment al niet meer in leven te zijn.
     
  15. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Haal de complot- en calimerotheorieën maar vast uit de kast:

    Vooronderzoek leidt tot schikkingsvoorstel voor Afellay
    16/03/2010 15:02

    De aanklager van de KNVB acht op basis van een vooronderzoek een straf op zijn plaats voor Ibrahim Afellay. De PSV-middenvelder heeft het schikkingsvoorstel in beraad.

    Afellay maakte zich in de ogen van aanklager schuldig aan het uitdelen van een 'elleboogstoot, dan wel het maken van een slaande beweging jegens tegenspeler Eyong Enoh', zo concludeerde de aanklager na het bestuderen van de tv-beelden.

    Op het vooronderzoek volgde een schikkingsvoorstel van een schorsing voor vier wedstrijden, waarvan één voorwaardelijk. Afellay moet voor half vijf vanmiddag reageren op het voorstel. Mocht de PSV-aanvoerder de schikking afwijzen, dan gaat de tuchtcommissie zich buigen over een straf.

    De KNVB-aanklager bekeek tijdens zijn onderzoek het hele incident. Ook de rol van Enoh werd daarbij meegenomen. Maar er kwamen geen redenen aan het licht om over te gaan tot vervolging van de Ajax-middenvelder.

    VI.nl
     
  16. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Shit, wou het net plaatsen:+
    Terecht, ik was wel een beetje bang dat Enoh een straf zou krijgen maar gelukkig is hij vrijgesproken:D
     
  17. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    heb liever dat affelay nog tegen twente meedoet, om vervolgens 3 wedstrijden geschorst te worden.
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    0:58; Allah, Allah, Allah? 8)
     
  19. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Als je dan scheids bent is het toch ook moeilijk om niet helemaal gek te worden8)
    Hij steekt gewoon heel rustig zijn hand naar de middenstip..

    Grote kans dat ik bij de laatste 2 thuiswedstrijden ben, Ajax - VVV en Ajax - Heracles.
    Bij Ajax - Heracles moet PSV uit tegen Heerenveen en Twente uit tegen AZ :D
     
  20. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    als het mogelijk is dat de competitie op het laatst beslist word (dus dat ajax nog kampioen kan worden:+) dan ga ik met wat vrienden naar nec-ajax. Zou heerlijk zijn als ajax dan kampioen zou worden!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina