1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 12]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 21 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Hebben ze dat niet laten zijn? :eek: Dat is wel echt epic fail! Bal was niet over de achterlijn geweest! Lijnrechter stond daar ook niet op 1 lijn en kon dat dus niet waar hebben genomen.
     
  2. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Gebeurt wel vaker. Ook bij Willem II - Ajax lieten ze een aantal cruciale dingen niet zien.
     
  3. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    NOS is anti Ajax????? :)
     
  4. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat nou ook weer niet 8) Het valt me gewoon alleen op bij Ajaxwedstrijden omdat ik die altijd live en volledig kijk. Zal vast ook wel bij andere wedstrijden zijn.
     
  5. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Grappig, Feyenoorders vinden het juist een Ajax zender.
     
  6. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt wel gelijk.. Ik hoorde en las ook van die afgekeurde goal, laat dat dan ook zien in samenvatting.

    Daarom de smiley, vind ik namelijk ook wel.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 okt 2008
  7. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ze laten waarschijnlijk gewoon niet zien omdat het een grote fout is :p
     
  8. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu weer die kut WK kwalificaties...Weer 2 weken wachten tot die 5-2 nederlaag kan worden weggespoeld (of kan worden aangesterkt).
     
  9. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Hoppa, Milan ook gelijk bij Cagliari :lol: Gaat lekker zo.

    Volgende week inderdaad weer KUT interlands.
     
  10. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Heerenveen heeft verdiend gewonnen

    - De strafschop was onterecht
    - Ajas is een goal ontnomen
    - Heerenveen heeft desondanks terecht gewonnen, beter dat de beslissingen tegen ajax dan maar in een verloren wedstrijd gebeuren,
    - Ik las dat Van Basten de spelers naar het uitvak stuurde? respect zo hoort dat, excuses aanbieden.
    - Feyenoord na 5 wedstrijden 4 punten, dat is gewoon geen top 3 club meer.
    - HOT: Groningen, Demouge, Amoah, NAC, Utrecht, Heerenveen, Heracles, AZ
    - NOT: Ajax, Feyenoord, Twente, Stevens, Roda JC.
     
  11. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Al met al zie ik het niet al te somber in voor Ajax. Marco en co. hebben nu 2 weken de tijd om het achterlijke gekut van de 11 van vandaag recht te zetten, en nieuwe strijdplannen te verzinnen. Naar verwachting zijn over 14 dagen Oleguer en Gabri volledig herstelt, en Aissatti zit er ook weer aan te komen. Stekelenburg zal ook weer een heel eind fit zijn hoewel Vermeer ondanks de 5 tegentreffers van vandaag een zeer goede indruk achterliet. En maar hopen dat Sulejmani's hamstring zin heeft om sneller bij te komen.

    Tot nu toe is Ajax baas in eigen huis en ik zie ook niet in hoe FC Groningen een bedreiging in de Arena kan zijn. Ze hebben imo simpelweg de uitstraling niet om een stadion met 51,000 man stil te krijgen.

    Daarna gelukkig nog een thuiswedstrijd met NEC, wat ook zeer te doen is. Ik vind NEC de laatste tijd niet geweldig, UEFA Cup uitgezonderd, spelen en Feyenoord is tegenwoordig ook geen graadmeter meer. Dan Heracles, waar we 3 punten MOETEN halen en een hoop puntverlies zal ingehaald zijn.
    Vervolgens FC Twente uit wat altijd kut is, en weer 2 thuiswedstrijden tegen Sparta en PSV...

    Nee, ik denk (lees: hoop) wel dat Ajax er snel bovenop komt.
     
  12. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar hoe kan een keeper die 5 goals doorlaat, een goede indruk achter laten? Tuurlijk is het niet alleen zijn schuld enzo, maar 5 goals is wel veel 8)
     
  13. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat 3 van de tegengoals door onkunde van de verdediging werden ingeleid, Vermeer was gewoon kansloos, en de andere 2 penalty's waren waarvan hij er ook nog 1 in eerste instantie tegenhield. Daarnaast wist hij een paar snoeiharde vrije trappen van Sibon eruit te houden en daar bovenop nog 2 100% kansen gestopt.

    Vermeer was eigenlijk de beste aan Ajax zijde, hoe gek het ook klinkt als je 5-2 ten onder gaat.
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2008
  14. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Vermeer speelde zeker een degelijke wedstrijd. Zelfs een topkeeper zou beseffen dat het dweilen met de kraan open is. Hij heeft in ieder geval geen schuld aan de tegentreffers. Kon er helemaal niks aan doen.

    In tegenstelling tot die tien andere randdebielen die op het veld stonden. Wat een ongelooflijke vernedering zeg. Ze zouden zich dood moeten schamen voor dit geknutsel. Geen passie, geen eer, helemaal niks. De defensie was helemaal dramatisch. Ze verdedigen met de instelling: ''Ga jij maar achter die gast aan, ik heb er ff geen zin in.'' Alsof er een paar F-jes in het veld stonden die voor het eerst in hun leven een wedstrijd spelen. Daarnaast het beschamende feit dat de enige twee kansen van de wedstrijd een vrije trap (goed ingeschoten, dat dan weer wel) en een strafschop waren. Dat een paar dingetjes wat discutabel waren qua scheidsrechterlijk vermogen, god daar ga ik niet meer eens op in. Ajax heeft die 100% aan zich zelf te wijten. Dit amateuristische geklungel is gewoon onacceptabel. Als makke lammetjes hebben ze zich weer naar de slachtbank laten leiden.

    Enfin, over twee weken komt Groningen op bezoek. Die mogen na vandaag zeker in hun handjes knijpen.
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2008
  15. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb toevallig ook de wedstrijd live gezien. Als er maar een matige keeper in de goal had gestaan, dan had de uitslag zomaar 8 of 9 - 2 kunnen zijn. De verdediging was gewoon waardeloos en Heerenveen was erg goed bezig. Respect voor Vermeer. Suarez was trouwens wel weer verschrikkelijk irritant bezig zeg. Die had imo ook zomaar rood mogen hebben.

    Feyenoord was ook niet goed. Excuses zoeken is natuurlijk altijd makkelijk, maar het steekt wel weer dat de scheidsrechter Feyenoord geen penalty gaf en dat juist uit die counter werd gescoord. Denk wel dat er meer in had gezeten.. Maja. Helaasch.
     
  16. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Het was in mijn ogen ook geen penalty voor Feyenoord :eek:
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Uhm, juist de laatste tijd zie ik meer topclubs punten laten vallen tegen kleinere clubs. Kijk maar naar Arsenal, er zijn er genoeg hoor.
     
  18. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Nja dat is wel een voordeel van dat interlandweekend als je zoveel blessures hebt als wij. Aissati is echter nog ver weg hoor, een maand nog.

     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2008
  19. Marciiano

    Marciiano Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    4
    'van Basten zocht Vink op.'

    Nog voordat hij na het duel terugkeerde naar de kleedkamer van de selectie zocht de Ajax coach scheidsrechter Vink op. Van Basten wilde echter na afloop niets kwijt over Vink.

    'We hebben niet door de arbitrage verloren. Ik vond het alleen discutabel dat wij twee gele kaarten kregen bij de penalty’s en die speler van Heerenveen niet. Grindheim ontsnapte zo aan rood, terwijl Van der Wiel wel het veld af moest. Dat was redelijk discutabel, maar Vink zei me dat hij naar eer en geweten heeft gefloten.'
     
  20. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43


    Jij rekent dat als fout van Heitinga maar waarom staat die andere kerel lucht te dekken? Heitinga schuift door als verdedigende middenvelder. Zoals hij ook altijd bij ajax deed. Kijk maar:

    [​IMG]
    A: Hoe kunnen die middenvelders zo vrij staan? daar hoor ik je niet over
    B: Wie neemt de plek van de verdedigende middenvelder? Heitinga dus
    C: Wat dekt die CV naast heitinga? Niets?


    Voortaan je voetbalkennis bijspijkeren voordat je een verdediger de schuld geeft van iets
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina