1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 12]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 21 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Zo te zien? Het staat vooralsnog 2-2 :9
     
  2. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Dat is net eerste uitwedstrijd die ik door omstandigheden ga missen. Wel jammer, hoorde wel dat dat net voor jullie uitvak weg is? Was heel irritant!

    Hopelijk pakken we dan weer is 3 punten in een uitwedstrijd. Maar ado kennende geven we ze jullie kado!
     
  3. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Heerenveen is ook meer een concurrent dan Feyenoord:)

    Die 0-2 was niet de fout van Greene maar van die andere donkere verdediger, omdat hij zijn man niet hield moest Greene overnemen maar daar was hij te laat voor.

    3-2:)

    Zalig weekend:

    Ajax wint,
    PSV verliest
    Liverpool wint
    Tottenham wint
    Real Madrid wint
     
  4. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Je laat het klinken alsof de medische staf een groep automonteurs is die de auto's niet snel genoeg repareren. Maar een blessure is pas weg als die volledig genezen is, en daar heeft de medische staf inderdaad niet zoveel controle op.

    No blame on them, zijn gewoon zwakke overbetaalde mannetjes daar bij Ajax. :+
     
  5. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Je kan eens gaan kijken of de trainingen niet te blessure gevoelig zijn natuurlijk, al ga je het dan wel heel ver zoeken ;)
     
  6. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    Stoorde me mateloos aan de verslaggever van de NOS, welke Verbeek interviewde na de wedstrijd tegen heerenveen.

    Verbeek zegt: De verdiende gelijkmaker waarop die journalist zegt: is dat wel zo?

    ik snap best dat Verbeek kwaad werd. Ok Heerenveen was in de beginfase een stuk sterker maar de rest van de wedstrijd waren ze toch meer met verdedigen bezig en komen via een verdedigende fout op 2-0. Verbeek gaat achterin 1 op 1 spelen en de druk word groter op het doel van Heerenveen, er gaan gaten vallen achterin en er is 1 counter waarop Timmer kundig red.

    Vervolgens drukt Feyenoord door en heeft een paar keer pech met Makaay en Mols en scoort in de laatste minuut de gelijkmaker.

    Zat er meer in? .. nee dat denk ik niet maar was een gelijkspel verdiend? Ja, zonder meer
     
  7. Marciiano

    Marciiano Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    4
    ik heb zit zelf nu ook stil met voetbal vanwege een hamstring blessure mag een paar maanden niet voetballen hierdoor. Maar het is gewoon zo onvoorspelbaar wanneer je zo'n blessure oploopt ik had er al een paar keer eerder last van gehad gewoon goed rust gehouden en ging over had er nu een paar maanden geen last van en vorige week schiet het er gewoon tijdens een sprint er weer in en lig ik er paar maanden uit met een hamstring blessure. Je kan het gewoon niet aanzien komen wanneer je zo'n spierblessure eigenlijk oploopt.
     
  8. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Zo en zo ben je nooit genezen van een hamstring blessure, ook niet van een klein scheurtje
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2008
  9. Marciiano

    Marciiano Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    4
    @ killaz :

    Ik heb het vorig jaar november opgelopen en toen heb ik 2 weken rust genomen en had ik er geen last meer van maar toen is het ook een paar keer terug gekomen en weer overgegaan. Maar toen ik bij de fysio kwam vertelde die dat ik dus toen ik het in november opliep vorig jaar een kleine zweepslag daar heb opgelopen en dat het eigenlijk nooit goed heeft kunnen helen en rusten omdat ik vrij kort daarna steeds weer verder ging.
     
  10. Marciiano

    Marciiano Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    4
    dubbelpost
     
  11. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    SOWIESO

    Argh, waarom verspreiden dat soort irritante taalfouten zich altijd als een lopend vuurtje? :mad:
     
  12. Jradman

    Jradman Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
  13. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Dan kom je toch lekker over als een achterlijk veulen? Mij best hoor.
     
  14. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    sorry man :emo: Wil je nu een lintje? |:-
     
  15. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Zoals ik al zei; jij bent degene overkomt als een IVBO-klant. Ik kan het gewoon niet uitstaan. Probeer in ieder geval te doen alsof je de taal beheerst.
     
  16. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry hoor, maar zo en zo is wel de slechtste spellingsvorm die ik ooit heb gezien van sowieso.
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2008
  17. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Fuck man.. je kan het toch ook wel gewoon tegen hem zeggen?

    Het is irritant ja om te lezen dat ben ik met je eens, maar om hem dan uit te maken voor IVBO-klant en achterlijk veulen slaat helemaal nergens op|:-
     
  18. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    :lol: Jullie zijn echt geweldig.

    Nooit wordt je hier gecorrigeerd door iets of iemand. Vervolgens komen 2 moraal ridders langs om een verbastering van SOWIESO in ZO EN ZO eens even recht te trekken :x|:-

    Om vervolgens meteen iemand af te wentelen als IVBO-klant.

    Ach, wacht eens even. Voordat hepie en hepie de spellingscheck komen doen even moraal opzoeken in het woordenboek. Stel je eens voor dat ik dat verkeerd op een puber-forum neerzet!


    Ja, dat is in ieder geval goed geschreven, dan ga ik nu verder aan mijn spelling opdrachten van mijn 1e jaar IVBO!

    Ik had jullie twee toch echt wel hoger ingeschat |:- :emo: :{
     
  19. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moest 2 keer kijken voor ik wist wat er stond.
    ik had jouw spellingsniveau toch wel wat hoger ingeschat.
     
  20. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Dat jij 2 keer moet kijken zegt meer over je leesvaardigheid dan over mijn niveau van spelling. ;)

    Kom op zeg, voordat dit verder escaleert, ik maak 1 fout; ik schrijf spreektaal op en meteen komt er iemand langs die, ik aan de hand van zijn niveau van posten hier toch wat hoger dan gemiddeld inschat, mij meteen uitmaakt voor IVBO klant en achterlijk veulen.

    Zullen we die uitspraken meteen maar in bijvoorbeeld het "kut-momenten topic" hanteren?
    Wat zullen veel mensen dan op hun teentjes getrapt zijn zeg!
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina