1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 14]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 23 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Die Hamsek is onwijs goed trouwens, heb je dat verhaal ook gelezen over zijn Rolex (ik ben horlogegek namelijk ;P).

    Ik hoop dat hij bij Napoli blijft voor minstens nog een jaar of 3-4. Zonde als zo'n speler naar Milan of Engeland gaat om daar misschien wel te verdwijnen.

    Net als bij Groningen - Heerenveen, toen de scheid besliste van 60 meter dat het een penalty was. Yeah right. Beerens schopte de bal naar links en rende zelf naar rechts, de hand van Luciano.

    Hij's viess Patrick.
     
  2. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Met Lavezzi de 2 beste spelers. Je bedoelt dat dat enorm dure ding van hem werd gestolen, prachtig ja :)
     
  3. vPx Secour

    vPx Secour Guest

    Chiponiz1990 (1 uur geleden) Toon Verbergen +1 Gemarkeerd als spam Antwoorden enige ster die hun krijgen is een ''DAVIDS''-Ster :')


    Hard.
     
  4. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    haha grensrechter naar de grond..
     
  5. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Gebeurt er nog iets spanneds bij NEC Feyenoord? Hang zelf voor Sparta AZ. Demy de Zeeuw schoot net 2 meter naast bij een schot van 60-70 meter.
     
  6. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    0-1 Dembele
     
  7. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    3-0 Ibbi:)! Mooi doorgekopt van Toivonen!
     
  8. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij heeft Toivonen deze wedstrijd twee assists en één doelpunt? :)
     
  9. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Jups;)

    2x assist op Afellay en Afellay 1x assist op Toivonen.. Ik zeg: 'leuk koppel':).
     
  10. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    1-0 NEC Koenders, afgelopen

    0-2 AZ El Hamdaoui
     
  11. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Haha NEC laatste minuut ofniet?? mooi man:)
     
  12. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    ooo wat was nec genieten net, het helemaal stadion ging los toen koenders scoorde
     
  13. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind wel dat er altijd grote contrasten zijn in de reacties als Ajax wint of verliest. Als Ajax verliest is alles kut al het hele seizoen, wanneer ze winnen zijn 'we' ineens de beste of wordt het mindere spel voor lief genomen want 'we' hebben gewonnen. Begrijpelijk allemaal, maar ik vind het depressieve na een verlies altijd zo overdreven. En ook altijd weer dat salaris wat genoemd word. Het is eerder de fout van de club om hoge salarissen uit te keren aan spelers die het niveau niet aankunnen. Zonde van de centen, maar je hoeft echt niet te denken dat voetballers beter spelen als ze meer verdienen. Vind ik altijd zo naïef. Als ik jou 100.000 euro geef ga je dan ineens de sterren van de hemel spelen?

    Het is gewoon jammer dat het weer niet lukt dit seizoen, en dat spelers die het goed doen elk jaar weer vertrekken en het team nooit lang samen is. AZ heeft het 'geluk' gehad dat ze een kut seizoen speelde maar daardoor wel een hecht team kreeg en geen speler vertrok en daar nu flink van profiteert met Van Gaal als topcoach natuurlijk. AZ wordt kampioen, 9 punten zie ik die niet verspelen. Het is hopen op die omslag voor Ajax, wat AZ na 2 wedstrijden had dit seizoen, dan is er nog kans. PSV verspeelde ook eens 11 punten maar werd wel nog kampioen.
     
  14. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik word echt helemaal schijtziek van de meutes beunhazen, draken en fossielen waar ik supporter van ben. KOTSMISSELIJK!
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2009
  15. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Jij bent realistisch en geeft een normale ractie hoe het in elkaar steekt. Als iemand het liefst zijn kaartje in de prullenbak gooit omdat ze verliezen en geen kampioen meer kan worden vind ik maar zielig. Begrijp de emoties wel, maar je kan af en toe ook overdrijven.
     
  16. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Opzich wel een mooi weekendje. Zelf 3 punten tegen Heracles gepakt. En de concurrenten Graafschap, Sparta en Feyenoord verliezen. Alleen jammer dat Vitesse gister heeft gewonnen.

    Woensdag naar AZ.......normaal gesproken 0 punten. Mja wie weet slepen we er een punt uit:cool:
     
  17. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Hallo wij zijn ook een concurrent en verloren :mad:. Kans op NC word groot voor ado! Maar nog zat wedstrijden voor de boeg!
     
  18. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Owjah klopt! Naja, dat maakt het weekend nog beter:+
     
  19. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Sienne 1-2 Lecce, en dat boeit op zich niet zo, maar ik heb nog NOOIT zoveel slechte schwalbes in 1 wedstrijd gezien. Doen ze goed in Italië.
     
  20. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Feyenoord..8)
    En dan lees je weer zo'n kop "gifbeker nog niet leeg"...
    Volgens mij is het geen beker meer, maar een tankwagen...
    Maar ja, volgend jaar wordt alles beter.:thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina