1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 14]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 23 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Nee? Niet echt hoor.

    Ajax had ALLANG voor moeten staan. Dan had die afgekeurde goal ook niet zo'n impact gehad op zo'n wedstrijd. T'is gewoon schandalig en dan heb ik het NIET over die afgekeurde goal.
     
  2. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    Dat Ajax allang voor had moeten staan ben ik met je eens, maar dat neemt niet weg dat Ajax nu gewoon weer genaaid is.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 feb 2009
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ja, helaas. Maar zoals ik al zei, stonden ze dik voor hadden ze nog geen reden om te klagen. Worden in de Eredivisie MEER clubs genaaid dan alleen Ajax, maar bij Ajax valt het op omdat, juist, het AJAX is!

    Maargoed :) Zal mij aan me reet roesten, ben zelf voor NAC. Die zullen vanavond ook wel dik om d'r oren krijgen ;)
     
  4. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een calimero gedrag zeg, om moe van te worden.

    "Bleh bleh bleh iedereen haat Ajax !! ze doen het express :'-("

    ELKE club wordt wel eens benadeeld door de arbitrage. Het is gewoon AJAX hun eigen schuld dat ze niet winnen.
     
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    _O__O_:b:
     
  6. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    Zucht, meneertje is blij dat iemand het met 'm eens is. Ik geef toe dat Ajax beter had moeten voetballen, maar het is een feit dat Ajax de laatste tijd vaker wordt genaaid dan andere clubs. Dat is gewoon zo en en daar valt niets tegenin te brengen.

    Edit: Nitram is een Feyenoord-supporter, Rampage. Dat je het even weet.
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Dat wel. Maar dan nog, eerlijk is eerlijk ik vind het zelfs beter dat ze genaaid zijn. Ze verdienden het gewoon niet om die 3 punten te pakken. Als ik Ajax fan zou zijn was ik eerder tevreden met die 2-2 dan met die 3-2. Het laat gewoon zien dat Ajax op dit moment gewoon niet waardig is voor het kampioenschap, ze hebben het gewoon aan hun zelf te danken en niet aan de arbitrage. Een club als Ajax mag dit gewoon niet laten gebeuren, ze moeten gewoon over Heraceles walgen en met mooie cijfers winnen.
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Er zijn genoeg mensen het met mij eens. Het is gewoon zo, dat jij dat niet in je aardappel hoofd krijgt snap ik niet. Sorry :)

    _O_
     
  9. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Als je het maar vaak genoeg zeg begin je het te geloven.
    Geef voorbeelden dan. Of bedoel je dat het neerhalen van een doorgebroken speler geen rode kaart verdient?
     
  10. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    Geloof me, een Ajacied is echt niet tevreden met 2-2 als het 3-2 had moeten zijn. :emo:

    Zucht.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 feb 2009
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Wat ben jij een gladiool hé? Serieus waar, lees jij niet of zie je het gewoon niet?

    In dat geval, speciaal voor u :
    Zo duidelijk genoeg voor je?

    Tering... kan er echt niets anders van maken.
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2009
  12. Remco

    Remco Guest

    Ik snap je punt eigenlijk helemaal niet. Je bent toch een PSV'er? Wat kan jou het dan schelen of Ajax wint/verliest/gelijkspeeld door slechte arbitrage of door zichzelf?
    Daarbij, maak je er niet zo druk om joh, het is maar een spelletje:):
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Nou, dan zal het wel aan mij liggen. Ik wil gewoon dat als mijn club kampioen wordt ze het ook verdienen door mooi voetbal en de punten pakken die ze verdienen. En niet als een stelletje zoutzakken spelen en gaan zeiken dat het door de arbitrage komt, als Ajax zo goed zou zijn dan hadden ze gewoon al met 2 a 3-0 voor moeten staan, dan was het over en dan verdienen ze het. Nu zijn het een stelletje jankers die slecht spelen en de arbitrage de schuld geven.
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    :lol:_O_

    Volkomen gelijk. Jammer dat Dekkers dat niet ziet. Jammer, maargoed!

    Back to the order of the day shall we? :)
     
  15. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    Ik heb al duizend keer gezegd dat Ajax beter had moeten voetballen, maar wat dan nog? Er wordt onterecht een winnend doelpunt afgekeurd en dat kán gewoon niet. Zeker niet als die club bijna elke wedstrijd genaaid wordt.

    @ Rampage.

    Ik sta er nog steeds van te kijken dat Arjan mij een waarschuwing heeft gegeven in plaats van jou. Rot op met je scheldwoorden, man.

    [yt]rWaDX8H2c8k[/yt]

    Jullie weten niet wat voetballen is, man. Ben ook niet van plan om hier nog te discussiëren.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 feb 2009
  16. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    @Algemeen, laatste waarschuwing. Schelden, irritant doen, provoceren enz... afgelopen nu.

    Edit:

    Goed, omdat ik in een goede bui ben, heb ik de nodige OW-waardige berichten verwijderd. Vanaf nu verwacht ik dat jullie op een volwassen manier de discussie zullen voortzetten. Elkaar uitschelden/provoceren op het forum, via pm of email zal direct een OW + ban opleveren, maakt me niet uit wie. Gaat iemand te ver, rapporteer het dan en neem niet het recht in eigen handen door toch nog even te reageren.
     
  17. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Je vond Heracles over de hele wedstrijd gezien dus beter dan Ajax? Het lijkt me toch dat Ajax de punten verdienden gister, ook al speelden ze zo slecht. Ze waren alsnog 70 minuten de baas.
     
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Heb dat eerder gelezen, maar toen was het met een andere club.
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2009
  19. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    Mee eens. :cool:
     
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Niet echt nieuw allemaal. Je kan het zelf ook wel bedenken dat Ajax niet vaak zoveel punten laat liggen direct na de winterstop. Het kampioenschap is in ieder geval weg dus nu maakt plaats 2, 3 of 4 ook niet veel meer uit i.v.m. Europees voetbal. Ze moeten er alleen voor zorgen dat ze niet nog meer punten gaan weggeven. Binnenkort komt de klassieker er nog aan en als we die mooi kunnen afsluiten is dit ook altijd mooi meegenomen :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina