1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 14]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 23 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    iemand een stream voor Sparta -Feyenoord?
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Cedric van der Gun is ook goed bezig hoor.. Het is inmiddels rust en Utrecht staat met 2-0 dankzij hem voor. :)
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Netjes van Twente, zijn echt lekker bezig!
     
  4. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Twente is langs Ajax.. zonde maar ik hoop dat Ajax plaats 2 nog terug kan winnen, zou wel weer s Champions League met Ajax willen zien, ook al hebben ze er weinig te zoeken als ze zo spelen. AZ staat nog 0-0, maar die halen ze toch nooit meer in.. Of er moeten echt wonderen gebeuren
     
  5. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Wat speelt AZ dramatisch voetbal zeg. Defensief en echt ontiegelijk SLECHT.
     
  6. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Laat ik ook s even gaan kijken dan :)

    edit: 1-0.. goeie goal
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2009
  7. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    1-0 AZ :)
    Ze missen duidelijk een opbouwer achterin, het is ongelofelijk hoe traag en slecht aan de bal jaliens is zeg:mad:

    OMG, brengt v G ook nog Poulsen erin=(
     
  8. sikory

    sikory Active Member

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk maakt roda ook nog en goal;)
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Als Twente zo goed speelt als vanavond heeft AZ daar nog een hele kluif aan.

    Dramatisch voetbal van NAC, durfde niet. Ten Rouwelaar, wat doe je met je vuist? Vang die bal gewoon! Zit godver geen poep aan! Het alles-op-verdedigen? Wat the fuck was dat voor vertoning van NAC. Twente is overduidelijk 100x beter.

    Vond wel dat de arbitrage de goals had moeten afkeuren zeg! Loepzuiver dat NAC had kunnen winnen ;) Sorry, kon het niet laten :)

    Mooie goal van Idabdelhay. Nu merk je wat NAC mist, en dat is een structuur en de juiste spelers.
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2009
  10. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Dikke dijenkletser!
     
  11. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Iedereen is voor sinds gister...

    Ik ben wel voor dat het gebruikt word als in tennis, dat mensen een challenge aan mogen vragen, 3x per wedstrijd.

    Overigens: Groningen - NEC :)

    Overigens 2: Gratis kijken via eredivisielive.nl
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Goed gedaan Feyenoord. Nipt met 1-0 gewonnen maar wel 3 puntjes erbij.

    Na al die ellende hebben ze nu wel wat verdiend vind ik!
     
  13. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Juve voetbalt officieel thuis tegen Napoli vanavond, maar ze zijn in geen velden of wegen te bekennen. Wat een kansen voor Napoli ook zeg. Wonder dat het nog gelijk staat...
     
  14. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Werd er misselijk van, en dan 1 keer per half uur heeft de voorhoede van AZ even een bevlieging en dan komen de klappertjes eventjes te voorschijn.. of natuurlijk als Romero een bal in zijn handen pakt.

    Maar ja, ze winnen wel. :+
     
  15. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Yep. Het PSV-syndroom is overgewaaid naar Alkmaar. En Ajax...is nog gewoon Ajax :emo:

    Wel lachwekkend dat dat klapvee dan Castro gaat uitfluiten als ie niet METEEN een uittrap neemt :lol:
     
  16. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik vind het eigenlijks maar niets, die midweekse wedstrijden. Aangezien ik zelf moest voetballen, hang ik nu voor de TV.

    Is ook iemand Groningen aan het kijken? Gaat best redelijk.
     
  17. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    't Staat aan, maar ik kijk niet. Ik kan echt niet kijken naar ploegen die me geen drol kunnen schelen (no offense).

    Juve-Napoli is leuker, ook al is dat een vrij tragische wedstrijd qua voetbal (qua kansen niet).
     
  18. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Tja, er is geleerd van de afgelopen jaren. Mooi proberen te voetballen en dan door counterploegen worden verschalkt is er gelukkig nu niet meer bij. Bij vlagen (laatste weken niet geef ik toe) is het voetbal nog goed, maar het is vooral een stuk zakelijker.
     
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik kan er ook echt niet tegen dat anderen wel belabberd kunnen voetballen en de 0 houden terwijl Ajax achterin continu loopt te blunderen. Misschien toch een idee om volgend seizoen ook als een eredivisie kampioen te gaan voetballen want dit gaat nergens over.
     
  20. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik ben juist voetballiefhebber, elke mooie wedstrijd wil ik wel zien, al is het na afloop en op een DVD'tje. Mij kan het geen drol interesseren als Feyenoord - Ajax speelt en er word gespeeld op het niveau De Graafschap - Volendam.

    Over het algemeen (buiten AC Milan, Inter, Juve, Napoli en Roma om) boeit de gehele Italiaanse competitie mij niets. Dat verdedigende spel en af en toe een opvlieging ligt mij niet zo.

    Smaken verschillen, maar Groningen wint!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina