1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 15]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JoJo, 5 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0

    Welkom in het 15de deel van De grote voetbal draad waar iedereen zonder spoilers gewoon kan praten over tussenstanden en uitslagen.

    [​IMG]

    De algemene thread: Klik!

    Het vorige deel:

    klik!

    Voor Voetbalnieuws:

    V-Bal
    Elf
    Voetbalzone
    Voetbal International
    Voetbalprimeur
    Goal[Engelstalig]
    KNVB
    Sportone
    Ajax
    PSV
    Feyenoord
    FC Update
    www.voetbal.nl

    Bovenstaande linkjes komen uit het vorige deeltje en als er iemand is die vind dat er nog aan aantal bijmoeten PM je ze maar, dan voeg ik ze ff toe. :)

    Supportersverenigingen



    En nog een boodschap tot slot;

    • Let erop dat je niet gaat crossposten met de andere voetbaldraad :)
    • In de andere draad willen we dus geen uitslagen tegenkomen!

    Zo, have fun! _0/



    De voorspelling van de xbw-ers. welke top 4/5/6/7 komt het dichtstbij:cool:

    Nerazurri

    1. Ajax
    2. PSV
    3. AZ
    4. Feyenoord
    5. Vitesse
    6. Heerenveen
    7. Twente

    viktortje007

    1.PSV
    2.Ajax
    3.Feyenoord
    4.Heerenveen
    5.Fc Twente
    6.NEC
    7.AZ

    Shin David

    1. Ajax
    2. PSV
    3. Twente
    4. Feyenoord
    5. Heerenveen
    6. AZ

    Nitram
    1. Ajax
    2. Twente
    3. Feyenoord
    4. PSV

    pacboyslim

    1. Feyenoord
    2. Ajax
    3. PSV
    4. Heerenveen
    5. AZ
    6. Twente

    COOKIE X

    1. Ajax
    2. PSV
    3. Heerenveen
    4. FC Twente
    5. Feyenoord
    6. AZ


    Tyrant

    11. NEC
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2009
  2. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Maak je er dan in je startpost ook deel 15 van ;)

    Verdedigend staat het ook slecht hoor. Zowel Jaliens als Luickx is flink traag en ze brengen veel gevaar mee omdat ze voetballend gewoon niet mee kunnen.

    Dat zakelijke spelen is niet door onkunnen, want dat ze goed kunnen voetballen hebben ze wel bewezen al dit jaar. Ik hoop dat ze tegen Willem II flink uit kunnen halen om het zelfvertrouwen weer wat op te krikken en de criticasters de mond te snoeren zodat we de komende weken/maanden geen/weinig punten verspelen.
     
  3. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Verdedigend laten ze alleen geen goals door, dit ook natuurlijk door een keeper die in bloedvorm is. Verder twijfel ik hard of het zakelijk spelen is, ze vallen de laatste paar wedstrijden hard door de mand door hun spel..
     
  4. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja en Van Gaal heeft zelf al aangegeven dat dit niet de bedoeling is en dat hij er niet tevreden mee is.
     
  5. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Correctie, hij gaf juist aan na de wedstrijd tegen Roda JC dat hij blij was met het spel in de 2e helft.

    Ik ga er dan maar van uit dat de stijgende lijn kwa spel is ingezet (je suis positivist:+) en dat er nu gewoon weer goed gevoetbald word.
    Over een maand hebben we ook weer een verdediging op volle sterkte met meer voetbal dan nu dus ik verwacht dat het gewoon beter zal gaan.
     
  6. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke maar tegen De Graafschap was hij niet echt tevreden.

    PSV staat nu 6-0 voor tegen ADO, netjes hoor.
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Lekkere actie van Bojan net, jammer dat hij er niet inging. _O_
     
  8. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    PSV gaat hard. Het Fritz Korbach-effect?
     
  9. Hertog

    Hertog Guest

    trouwens ligt het aan mij of wordt die Romero van AZ echt belachelijk opgehypt? Zo een geweldige keeper vind ik het namelijk niet. Laten ze bij studio sport momenten van hem zien in de wedstrijd tegen De graafschap (?) en komen ze erbij zeggen dat hij dat zo goed deed terwijl elk fragment een bal was die hij gewoon moest hebben want anders was het een blunder. Zowiezo erger ik me gruwelijk aan dat hypen van AZ met hun mooie voetbal, spelen al sinds de gewonnen wedstrijd tegen PSV countervoetbal omdat ze die zo wonnen.
     
  10. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet zeggen dat ik hem de beste keeper van de eredivisie vind.
    Niet een keeper staat zo zeker in het doel en keept zo goed.
    Ik dacht laatst terug aan de eerste wedstrijden die hij speelde bij AZ :lol:.
    Zo'n verschil met nu. Toen maakt hij van die dwaze acties, afgewisseld met mooie saves. Nu is hij de rust zelve.
     
  11. Hertog

    Hertog Guest

    ja mar dat mensen hem zo ophemelen over hoge ballen die hij gewoon móet hebben en schoten die recht op hem afkomen vind ik dan ook weer erg overdreven.
     
  12. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Het ligt aan jou.
     
  13. Hertog

    Hertog Guest

    maar volgens mij ben jij voor az, niet bepaald objectief no?
     
  14. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Hoezo kan ik niet objectief zijn. Er wordt gezegd dat hij de beste keeper in de eredivisie is, daar ben ik het mee eens.

    Hij pakt de ballen die hij moet pakken, maar brengt ook zeker wat extra's. Hij straalt rust en kracht uit en pakt ook ballen die 90% van de keepers in de eredivisie door zouden laten gaan. Bovendien is hij nog heel jong. :thumbs:
     
  15. Hertog

    Hertog Guest

    ja maar toen vermeer ook heel goed keepte bij ajax was niemand zo lyrisch over hem terwijl die jongen toch ook echt barst van het talent. Zelfs bij Velthuizen in zijn beste periode waren mensen nog rustiger. Ik blijf erbij dat Romero zeker geen slechte keeper is maar enorm wordt opgehemeld. Ik kijk (bijna ) elke wedstrijd van AZ namelijk, tenzij ze tegelijk met Ajax spelen en vind ook dat Romero heel weinig te doen heeft. Het grootste offensief van de tegenpartij zijn hoge ballen van de zijkant en afstandsschoten die meestal slap zijn omdat ze er niet doorheen komen. Die ballen moet hij gewoon hebben en die heeft hij ook wat goed is, maar dat maakt hem niet meteen een wereldkeeper. Tegen Roda ook, paar reddingen die tuurlijk aardig zijn maar ga me niet vertellen dat een Stekelenburg (of nouja Vermeer, momenteel vind ik Steek nou niet bepaald geweldig keepen) die niet had gehouden. Enige voordeel wat Romero heeft is zijn lengte ten opzichte van Vermeer, maar wie een betere lijnkeeper is weet ik niet. Dat zullen we later nog wel zien.
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Héérlijk vrije trap van Marquez _O_
     
  17. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    leuke wedstrijd van Psv. Had gehoopt op de 5e x kampioen op rij. Helaas zit dat er niet in. Maar CL moet lukken
     
  18. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Tja, Vermeer keepte aardig. Echter speelde hij 5 wedstrijden goed en doet Romero dat al een seizoen lang. Alleen de eerste paar wedstrijd stond hij strak van de spanning waardoor het misging.

    Vorig jaar liep Vermeer pittig te schutteren bij Willem II. Vind het wel erg mooi dat hij zo goed is teruggekomen. Ik hoop ook dat hij snel zijn kans weer krijgt, want als ik bijvoorbeeld dat 1e doelpunt van Heracles zag denk ik bij mezelf: " Die was toch wel te houden?".
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Sinds Stekelenburg terug is van zijn blessure vind ik hem niet sterk spelen, wat logisch is na een blessure. Maar sommige ballen had die voor zijn blessure wel gehouden.
     
  20. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Die tegen NEC was houdbaar, die tegen Groningen was ook niet onhoudbaar, die tegen Heerenveen was weliswaar een foutje van het muurtje maar alsnog moet Steek hem kunnen pakken... en dan dinsdag weer een houdbare bal doorlaten. Steek heeft ons het kampioenschap gekost.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina