1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 15]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JoJo, 5 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    1-1. :eek:

    Rare bal.. zwabberbal maarja nu zie je dat Stekelenburg niet in zijn beste vorm is. = Vermeer op goal bij Ajax hopelijk.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lekker Steek!

    Ajax niveau doorzetten
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    lekker steek
     
  4. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker Steek!

    Hopelijk gaat hij zo door bij Ajax :thumbs:
     
  5. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    WTF, paranormaal verbonden ofzo :9
     
  6. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Stekel bevestigt z'n fantastische vorm :eek:
     
  7. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Stekelenburg _O_ :lol:
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Gelukkig is hij niet van het niveau Timmer. ;)
     
  9. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig niet nee, stel je voor dat Nederland deze wedstrijd gewonnen had.. :emo:. Nee natuurlijk is Stekelenburg beter als Timmer, Stekelenburg zit alleen even in een vormcrisis en die mag wat mij betreft nog wel even duren :D
     
  10. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Steek is erg uit vorm. In vorm is hij de beste keeper die Nederland heeft die beschikbaar is voor Oranje.

    Hopenlijk zondag wat vorm terugkrijgen dan maar.
     
  11. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik denk dat ie zondag weer in topvorm is :thumbs: Al vraag ik me af of dat überhaupt nodig is :9 Als we niet eens van dit Feyenoord kunnen winnen is het echt bij de biggen af.

    Schitterend hoe Frankrijk weg wordt ge'olé'd in eigen huis :+
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2009
  12. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow wat mis ik van basten.. wat een langzaam verschrikkelijk voetbal. Beetje agressief trouwens voor een oefenwedstrijd, al lag dat niet aan Nederland vond ik:).

    Matige matige misser van stekelenburg...
     
  13. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Was dat onder Van Basten anders dan? Heb alleen twee prima wedstrijden met reactievoetbal gezien tegen Italië en Frankrijk :confused: Voor de rest vier jaar sh*t en ergernis.
     
  14. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij van Basten ging het nog 10 beter dan dit zeg nou zelf. Daar speelden ze meestal op helft van de tegenstanders en als dat gebeurde kwam verdediging soms mee tot aan de middellijn. Het was iig aanvallender dan dit voetbal; rond tikken op eigen helft in 16 meter :+

    Nederland moet doen waar ze het sterkst in zijn en dat is aanvallen. Ik zeg aanvallen en de counters accepteren zo slecht is de verdediging nou ook weer niet. Ik vond dat er vanavond geen aansluiting was naar voren toe. Spitsen werden weinig bereikt en als dat dan gebeurde dan hadden ze vaak geen aanspeelpunt.
     
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Het is een oefen wedstrijd, waar maak je je druk om?

    Met van Basten ging het beter? Laat me niet lachen hé? 4 jaar alleen kut voetbal gezien en dan tegen Italië, Frankrijk en Roemenie gingen ze er tegenaan. Toen werkte het ineens allemaal, leuk voetbal maar ook niet boeiend.

    Zo'n wedstrijd is ideaal om dingen te onderzoeken. We hebben nog 2 kwalificatie wedstrijden en een hoop oefeninterlands :)

    Wat wil je tegen Tunesië? Die gaan met 11 man op hun eigen helft staan en een beetje laf counteren, smerige overtredingen maken ( Heitinga, jezus ). Wil je leuk voetbal? Speel tegen Spanje, Engeland, Italie, Portugal. Sterke landen, landen die ook RUIMTE willen hebben.


    Maar inderdaad, Stekelenburg, damn. :eek: Zo'n bal had je moeten hebben gozer, niet tussen je arm en hoofd laten glippen. Je kan zien dat hij heel erg uit vorm is. Maargoed, in de voetsporen van VdSar treden is erg moeilijk!
     
  16. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Stekelenburg...Haha, ik zeg maar niets.
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Petitie maken dat Van der Sar terug moet komen. En wel NU METEEN!

    Waarom dat van Marwijk Vermeer niet selecteerd weet ik niet. Timmer is na dit seizoen bij Feyenoord toch weg en zal dan echt niet 1-2-3 een club onder z'n reet krijgen tenzij NAC Breda hem wil hebben ;)

    Mijn keepers selectie voor Oranje?

    Stekelenburg, Vermeer en Boschker :)
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ik vind niet dat je een keeper moet selecteren die niet wekelijks op het hoogste niveau speelt. Ik zou iig eerder Vorm mee nemen
     
  19. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja Timmer. Die gaat dus weg bij Feyenoord. De man is 37 ofzo en ik vraag me af of hij nog wel een club kan vinden waar hij A: in de basis staat en B: nog in aanmerking kan komen voor Oranje. Ik denk dat zijn tijd erop zit. Steek in vorm is eerste keus. Vorm als goede back-up. Vermeer is de derde keeper die in mijn optiek aan de beurt komt.

    En Boschker...Tja. Één van de betere keepers natuurlijk, maar hij dacht er toch over om na dit seizoen te stoppen? Dan moet je hem niet meer selecteren. Als je spelers selecteert moeten ze ook nog beschikbaar zijn voor Zuid-Afrika in 2010.
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2009
  20. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Steek in vorm? Wanneer was dat?

    Boschker blijft nog 2 jaar doorgaan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina