1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 15]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JoJo, 5 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Feyenoord uit, pittig? :D

    Was wel een licht gepikte overwinning, ja. Maar die tellen ook.
     
  2. JoeyC

    JoeyC Disney fan

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen AZ, De Graafschap en NEC hebben gewonnen van Feyenoord in de Kuip dit seizoen. Het zal dus nog een behoorlijke klus worden voor PSV om daar de 3 punten ook te stelen ;)

    Over Groningen - PSV gisteren. Een gelijkspel was meer op zijn plaats geweest. Het voetbal was van beide kanten dramatisch. Wel een mooie goal en erg grappig dat Nijland de assist gaf :)
     
  3. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Touché, maar alle UEFA Cup opponenten en Heerenveen voor de beker wonnen in de Kuip, en verder hebben ze wel vaak gelijk gespeeld en bovenal een bijzonder zwakke indruk gemaakt. Feyenoord 'uit' is niet wat het geweest is. Maargoed, PSV is ook kut dit seizoen, dus het heft elkaar vast weer mooi op.
     
  4. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Zit ik fijn al me vriendjes en vriendinnetjes te vertellen dat van der sar geklopt is, blijkt het onzin te zijn:mad:
     
  5. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.687
    Leuk Bevonden:
    569
    Hahahaa ja zo'n ene kuschak oid stond erin.

    Barcelona voetbalt de laatste tijd belabbert slecht. Ze kunnen elkaar veel minder vinden. De aktie-momenten van Messi mis ik behoorlijk. Het is het Barca gewoon even niet. Nog steeds snap ik niet waarom ze geen andere keeper hadden gekocht. Ze hadden bijv. gemakkelijk Gomes van PSV destijds kunnen overnemen. Valdes maakte weer eens een echte blunder :mad:.
     
  6. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    1. Belachelijk slecht is onzin. Ze spelen geen werelds voetbal meer zoals in het begin van het seizoen maar de pases zijn bovenmaats en de wervelende combinaties af en toe ook nog. Alleen loopt het stuk in de aanval. Daar waar Messi momenteel niet in vorm is en Eto'o dat ook niet helemaal lijkt te zijn. En als je dan Iniesta mist door een blessure dan gaat de kwaliteit wat omlaag. Maar als ik het vergelijk met Arsenal dat ik diezelfde middag nog zag spelen, dan ben ik in principe nog blij met dit spel.
    2. Messi is gewoon uit vorm, shit happens.
    3. VV heeft dit seizoen nogmaals bewezen dat hij echt geen slechte keeper is. Als je alle wedstrijden hebt gezien moet je dit beamen, anders heb je gewoon wat tegen die vent. Hij blundert alleen wel af en toe en mede daardoor staat hij niet in het rijtje van beste keepers in de wereld. Maar je ziet Cech en Gomes ook blunderen af en toe, dus die horen daar ook niet thuis. Hoeveel ik ook fan ben van Gomes.
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Damn, mis een wedstrijd en die moeten ze dan verliezen. Merkte wel overduidelijk verschil tussen deze Barça ( Alleen eerste 20 minuten gezien, en vorige week speelde ze ook niet zo super ) en die van een paar weken terug. Het moest er ook een keer van komen, 7 punten nog. En ondertussen dendert Real Madrid toch wel goed door, ze zijn toch wel aan een sterke reeks bezig. Hopelijk komen we weer snel uit deze dip, al verwacht ik toch niet echt meer dat we nog 7 punten gaan verspillen.

    Tja, en Arsenal. Stelletje lamzakken dat het zijn, 0-0 tegen Sunderland. 6 punten achter op Aston Villa, zal me niks verbazen als we volgend seizoen UEFA Cup spelen. :'-(
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2009
  8. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.687
    Leuk Bevonden:
    569
    @Pascal

    1. Kom op zeg. Elk jaar maakt VV de mooiste blunders van de eeuw. Gisteren ook zeg, je kan toch wel een bal omhoog krijgen kom op zeg! Het is een prachtig team, maar waarom zo'n matige keeper. Ik vind bijv. Romero paar klasse beter dan hem. En als je nu als argument die 20 tegendoelpunten geeft, dan kan ik zeggen dat het niet door hem komt. Komt meer door die fantastische verdediging van Barca.

    2. En ze hebben meer in huis dan alleen Iniesta. Ze hebben ook een tijdje (vorig seizoen helft) gespeeld met geen Iniesta op het middenveld. Toen speelden ze de sterren van de hemel. Neem me niet verkeerd op, Iniesta hoort in het basis-elf thuis alleen door hem vind ik het niet echt omlaag gaan.
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Romero die van AZ ? Ik denk niet dat je dat totaal kan vergelijken. Romero speelt in de Eredivisie, en dat is een heel stuk anders dan de Primera Division.
     
  10. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    De rode kaart tegen Espanyol was volledig terecht, haalde hem toch nog even onderuit toen hij zag dat hij de bal niet zou halen. Daarnaast was Barcelona meer bezig met het schoppen op het veld dan met voetballen. Valdes heeft opnieuw bewezen dat hij niet de keeper is voor Barcelona, elke wedstrijd heeft hij wel iets raars en zijn typische duik naar achter als ze scoren is er ook altijd weer.
     
  11. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.687
    Leuk Bevonden:
    569
    @ Conquistador

    Helemaal mee eens. De wedstrijd werd om de 10 minuten wat grimmiger. Domme gele kaart bijv. van Xavi op De la Pena. Ik hoop dat Barca snel weer terug in vorm komt, want ze moeten nu echt uitkijken voor Real Madrid. Die zijn op dit moment in bloedvorm.
     
  12. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Barcelona en keepers blijft een bizar verhaal. Zo'n grote club maar zelden een echte topkeeper. En dan vind ik Valdes nog een positieve uitzondering in de rij vreemde grabbelaars die ze gehad hebben.
     
  13. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Wat vind jij van Petr Cech eigenlijk? En Gomes die vind je dus zo geweldig. Moet je eens kijken wat een geweldig seizoen die man aan het keepen is. En jij insinueert dat hij wel de wereldkeeper is voor Barça. Laat me niet lachen, bijna elke keeper maakt blunders en laat steken vallen. Buffon en Cassilas zijn momenteel toch wel het neusje van de zalm, ookal heeft de laatstgenoemde dit seizoen ook wel een paar mindere wedstrijden gehad. Beiden niet haalbaar en voor Barça is VV een prima keeper. Tuurlijk zou ik hem liever zien als 2de keeper achter een echte wereldtopper, maar hij voldoet in principe wel. En ook echt serieus het aantal tegengoals alleen maar op conto van de verdedigers schrijven. Je maakt jezelf echt belachelijk.

    Ik heb aangegeven dat het ontbreken van Iniesta en de gebrekkige vorm in de aanvalslinie debet zijn. Misschien dat het woordje "ook" in mijn reactie ontbreekt, maar het lijkt me vrij logisch. Iniesta is een wereldspeler, als hij niet speelt, en wel een Keita die me nog niet heeft weten te overtuigen of een Busquets die aardig wat steken laat vallen, dan mis voetbal in je team.

    Grappig. Noem eens de rare fratsen van hem in de eerste 10 wedstrijden van hem dit seizoen. Kun je ze allemaal invullen? Natuurlijk een lompe vraag om alle voordehand zijnde redenen maar je reactie slaat echt als een lul op een vetgemest varken. :) Je biased reacties sieren je niet.

    Ik vond het juist goed dat ze zich niet zomaar lieten aanpakken door dat gespuis van Espanyol. Dus die mogen wel trappen en dat moeten ze maar over zich heen laten komen? Het was daarnaast niet een lullig wedstrijdje tegen Alméria hè, dit was een derby. Hoop dat je wel begrijpt dat het dan uitmonden in iets wat niet zo vriendschappelijk is allemaal.
     
  14. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk streampje voor ajax?
     
  15. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Voor de liefhebbers:

    sop://broker.sopcast.com:3912/70590

    De commentator deed al weer denigrerend over Volendam. Ajax heeft het heul niet zo makkelijk met die volgesnoven palingvangers dit seizoen.

    Leonardo in basis = overwinning :)
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2009
  16. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    blijkbaar niet.. 1-0 voor volendam...:emo:
     
  17. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
  18. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Sulejmani gaat al warm lopen. Aissati ook... laat hem maar komen :)
     
  19. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Nou Luis, een keer OP DOEL schieten zou ook niet verkeerd zijn :thumbs:
     
  20. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Keertje tussen de palen zou fijn zijn
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina