1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 15]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JoJo, 5 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.685
    Leuk Bevonden:
    568
    @viktortje

    Hahahaha....het zou ook niet waar zijn. Die vent kan niet keepen! Ik had hem voor al die blunders een paar miljoen boete gegeven. Misschien dat hij het dan kon afleren. Ik snap niet waarom Barca zo'n keeper in het doel laat staan. Ik weet niet meer wie het had gezegd, maar dat was iemand die hem helemaal te gek vond.
     
  2. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Wat en wedstrijd zeg! Dacht echt dat Barcelona (zoals gewoonlijk) weer eens ging winnen.

    Inter staat ook met 3-1 achter, dus kansen voor andere titelkandidaten wordt ook steeds groter:).
     
  3. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Inter staat ondertussen 3-3;) op de een of andere manier heb ik maar 2 van de 6 doelpunten gezien:confused:
     
  4. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
  5. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Oei Barça, ze beginnen zichzelf herhaaldelijk in hun eigen voeten te schieten. Gaat nog spannend worden:cool:
     
  6. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Wat een geluk had Inter vanavond met de penalty die aanleiding was voor de 2-3. Was niet terecht en hielp Inter terug in het zadel.

    Roma had absoluut de overwinning verdiend. Inter was weer dramatisch, vooral de eerste helft. Wel mooi dat good old Hernan met een weergaloze kopbal en tevens z'n eerste balcontact de gelijkmaker binnen knikt.


    Heb trouwens echt genoten van Atlético-Barça. Wat een wedstrijd!
     
  7. Pitakaas

    Pitakaas Guest

    Idd, dat gratis Sport1 is echt zo chill! Aston Villa ook gekeken, maar daar werd ik niet echt blij van :mad:
     
  8. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar is Barca mee bezig...

    Anyway, heerlijk nieuwsbericht:

    \o/
     
  9. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Een luxeprobleem voor Ajax natuurlijk. Ik zie Stekelenburg niet graag op de bank zitten, maar hetzelfde geldt voor Vermeer. Beide hebben hun sterke punten en hun zwakkere. Zo is Steek erg goed in de hoge ballen en het meevoetballende gedeelte, zwakker is hij bij afstandschoten en één tegen één. Bij Vermeer is het precies het omgekeerde.
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Kutkutkut, hoe heeft dit nog kunnen gebeuren. Nog maar 4 punten verschil, shit.
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Valdez, wat een vent :) Barcá is de vorm kwijt :eek:
     
  12. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    De regenjas ja _O_

    Met Jaap Stam en zijn snoekduik, geniaal!
     
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Harry Vermegen, had hij ook niet zo'n leuk nummer over Euro 2000? Geweldige vent :)
     
  14. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Het beste is om Stekelenburg nu te laten keepen zodat hij zich genoeg in de kijker speelt om naar een buitenlandse club te vertrekken en dat Vermeer dan volgend jaar eerste keeper wordt.
     
  15. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie wedstrijd gisteren tussen Atlético en Barcelona. Het was geen moment saai. Ik dacht dat Atlético het wel op zou geven na de 2-3 maar dat ze dan toch nog winnen getuigt van veerkracht.

    En nog maar 4 puntjes verschil. :+
     
  16. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Barca maakt 't zichzelf wel erg lastig nu. Buiten het feit dat Real natuurlijk de laatste wedstrijden heel veel punten pakt.

    Heeft iemand een idee waarom Barca opeens slechter speelt? Ik heb namelijk niks van die wedstrijden meegekregen, ook al heb ik sport1.
     
  17. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze missen volgens mij Abidal op links en het aanvalstrio Henry, Messi en Eto'o is in de laatste paar wedstrijden over het algemeen wat minder productief (al scoorde Henry gisteren wel twee keer). Ik denk dat het vooral psychologisch werkt. Als je één wedstrijd verliest na er 19 op rij te hebben gewonnen dan kan je zomaar iets onzekerder worden en als je dan ook in de wedstrijd erna niet wint kan het allemaal verassend snel gaan, zoals Barcelona heeft aangetoond in de afgelopen paar weken.
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Iedereen speelt niet zo fris meer als eerst. Je ziet het vooral al aan de verdediging.

    Mocht hij weggaan dan zie ik hem graag bij Arsenal komen, net als Van Der Vaart. :cool:
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2009
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Doe maar naar Ajax. ;)
     
  20. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Nog maar 4 punten, heerlijk ziejewel Viktortje toen het 12 punten waren had ik nog hoop, en het blijkt gegrond te zijn.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina