1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 17]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JoJo, 11 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd PSV met de overwinning, 6-2 is toch niet niks. Gefeliciteerd AZ met het kampioenschap, terechte kampioen. Hopelijk houden ze de eer van Nederland hoog in de CL.

    Wat betreft Ajax dit seizoen: kan me niet herinneren dat we ooit zo vaak in 1 seizoen met 5-2, 4-1, 6-2 etc verloren.. wat een KUTseizoen. Helaas zit die koekenbakker er nog 2 jaar omdat dat het nieuwe beleid is. Nou dat is dan ook het enige wat van dat nieuwe beleid wordt vastgehouden. De rest waren mooie praatjes maar er is geen reet veranderd.
     
  2. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ben wel heel benieuwd hoe AZ zich gaat houden in de CL ja :) Laat Louis z'n grote muil maar waarmaken :thumbs:
     
  3. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Sommige punten sluit ik me bij aan. Bij een corner van de tegenstander ben ik ook nooit op m'n gemak. Spelhervattingen zijn vaak dramatisch, maar Kenneth's reacties zijn echt geweldig. Heeft veel prachtige reddingen verricht waar menig ander keeper van kwijlt. IMO is Vermeer beter dan Stekelenburg. Ik heb nooit zo'n hoge pet op van Steek, ook niet bij het NL elftal. Er mist gewoon iets bij hem, typisch een "net niet" geval. Vermeer is, in mijn persoonlijke opinie, qua potentie de nieuwe nr. 1 van Nederland.

    Maar terug naar Ajax in zijn geheel. We moeten onderhand toch wel gaan vrezen of Ajax uberhaupt ooit nog kampioen wordt. De jongens kunnen duidelijk niet met de felheid van de tegenstanders omgaan. Iedereen wilt winnen tegen Ajax en zit er fel op, en elk seizoen zijn er meerdere voorbeelden dat Ajax op simpele wilskracht wordt afgetroefd. Net zoals die belachelijke 2-2 in 06/07 tegen RKC. Een schrijnend voorbeeld.

    Ook heeft Ajax na 31 wedstrijden 11 wedstrijden NIET gewonnen. Dat is absurd veel voor een club met de begroting van Ajax. En dan krijg je de fuckin' kampioen en Twente nog. 't Zal mij iig niet verbazen als Ajax zelfs geen 3e meer wordt. Ajax moet gewoon van dat belachelijke 4-3-3 af. Het werkt niet meer, en het is al maanden, zoniet jaren duidelijk dat Ajax zelfs verschrikkelijk veel moeite heeft met het spel maken tegen een Volendam. Ajax zal beter op de 0 moeten spelen in wedstrijden waar het tegenzit. Zo heeft Twente het ook gepresteerd 20 achtereenvolgende wedstrijden ongeslagen te blijven. Thuis er boven op zitten, en uit op de counter spelen.

    Dit is gewoon ernstig, ik heb nu al het gevoel dat Ajax volgend jaar ook ronduit teleur gaat stellen. Er moet meer defensieve zekerheid komen, maar zoals elk jaar zul je eerder 20 aanvallende geruchten tellen dan 1 defensieve.

    Het zal allemaal wel weer; op naar volgend seizoen. En april 2010 zeggen we precies hetzelfde! Forza Ajax!
     
  4. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eigenlijk op het eerste kwartier van de wedstrijd na totaal geen inzet gezien van ajax. ik had eigenlijk nog wel een opleving verwacht in de 2e helft na het ajax-doelpunt maar het leek net of het ze niks kon schelen..

    En dat AZ publiek is ook dramatisch zeg.. wordt je is kampioen en dan kom je 200 man aanzetten bij dat balkon:emo: Nee az mag dan de meeste punten behaald hebben dit seizoen maar ze mogen nog niet eens de hielen likken van de traditionele top 3 (en dan in het speciaal Feyenoord natuurlijk;))
     
  5. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Jack Gunit ik zou als ik jou was nooit om geld gaan pokeren of ff de basisschool wiskunde nalopen.

    25% bij een 4-1 achterstand, en dat zonder sarcasme =(
     
  6. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Zo even wezen pitten en de boel laten bezinken. Ben nog altijd des duivels maar goed. Zuur en dikverdiende overwinning van PSV natuurlijk. Is geen enkele discussie over mogelijk. Ajax speelde als een zooi bijeen geraapte amateurs. Schaamteloos bijna.

    Hoe alles in een week kan verkeren zeg.
     
  7. JoeyC

    JoeyC Disney fan

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    PSV \o/
    Misschien toch nog voorronde CL 8)

    Wat reacties teruggelezen en sommige hebben het over Afellay... Natuurlijk zou hij dat niet moeten doen bij Vertonghen, maar het zijn emoties en beter iemand zo treiteren dan iemand bewust te proberen blesseren.
    En dan is het bruggetje naar Suarez snel gemaakt. Gek genoeg niets van teruggezien bij de NOS, maar het doorgaan op Isaksson was weer eens heel bewust het beentje laten hangen. Minimaal geel waard. Om nog maar te zwijgen over die schandalige overtreding op Simons :{

    AZ gefeliciteerd met het landskampioenschap :thumbs:
    De volgende 2 weken als dank wel PSV helpen door 6 punten te halen :cool:
     
  8. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Ging Louis van Gaal niet weg? ik dacht van wel.
    Ik bedoelde voordat de 2de helf begon igg;)
     
  9. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Van Gaal gaat in 2010 weg als zijn contract is afgelopen. Hij gaat nog wel de CL doen met AZ.
     
  10. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Grappig trouwens, ik zei laatst dat de verdediging van Ajax sterk was verbeterd t.o.v. vorig jaar. Toen kreeg Ajax er 45 tegen, en voor vandaag stond dat aantal na 30 wedstrijden op 30. Citaat van mijn persoontje: "no way gaat dat aantal boven de 40 uitkomen." Nu zitten we al op 36 met AZ en Twente nog te gaan. Lol...wat een verschrikkelijk seizoen is het toch ook weer. Eigenlijk kan ik er wel om lachen hoe kut het ook is om elk seizoen met een geweldige kater iemand anders dan ons aller Ajax die schaal omhoog te zien houden...8)





    :'-(
     
  11. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond het ook een beetje raar dat Afellay daar dan op afgerekend wordt. Maar dat zijn dan ook emoties van de mensen die hier posten denk ik dan.

    Ik kan me nog wel herinneren dat Huntelaar ook zoiets deed bij Ryan Donk, vond ik toentertijds ook niet erg, dus mij hoor je niet klagen over Afellay.
     
  12. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0

    Gozer, kun je nagaan hoe diep wij gezonken zijn in Rotterdam, wij zijn blij als we nog 8e worden..8)
     
  13. JoeyC

    JoeyC Disney fan

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs:
    Door Ajacieden als jij heb ik geen hekel aan alle Ajacieden :+
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Van Nistelrooij toch ook in een interland tegen volgens mij Liechtenstein?
     
  15. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat was om een hele andere reden:

     
  16. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Was Andorra. Was echter iets aan voorafgegaan. Van Nistelrooy had een penalty gemist en een verdediger van Andorra ging hem vervolgens in zijn gezicht uitlachen. Echter scoort hij niet lang daarna alsnog een doelpunt en gaat heel droog voor zijn gezicht juichen.
    [yt]EoKX31Rh8Tg[/yt]

    EDIT/

    Godverdomme Jojo:mad:
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Van Gaal fietst lekker weg bij AZ, heeft z'n taak gedaan. Na dit seizoen zal hij waarschijnlijk weg gaan want in de CL voetballen met dit team ( goede spelers, meer niet ) word AZ pas helemaal vernederd.

    AZ - Manchester United? Mogen ze blij zijn als het 0-6 blijft. Het team wat AZ heeft presteerd goed voor de Nederlandse Top maar daar buiten? Geen idee ... we zullen zien! Van Gaal knijpt hem er in ieder geval voor.

    Puur mijn EIGEN mening, en dat mag ... daar is't een forum voor. Maar dan nog, AZ gefeliciteerd met het kampioenschap! \o/

    Ajax :lol:
    PSV _O_
    Feyenoord _O_

    En van Feyenoord vind ik het helemaal mooi, misschien dat NAC dan alsnog een KLEIN kansje heeft.
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Dat van die verdediger heb ik toen niet mee gekregen (of ben het vergeten) maar het is dan idd wel anders dan vanmiddag

    Heeft niets met AZ te maken maar dat is gewoon het probleem van het Nederlandse voetbal. Ajax en PSV zouden met huidige selecties ook te zeggen hebben in de CL. Denk juist dat AZ als "grote onbekende" eerder in staat is om voor een verrassing te zorgen
     
  19. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat dit genoeg zegt.
     
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Boeie, ik was toch eerder :cool::

    ---

    AZ kan met hun countervoetbal best ver komen maar met AZ weet je het maar nooit en misschien draaien ze volgend seizoen weer ergens rond plek 10.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina