1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV, 3D en Digitale Televisie Thread [ Deel 26 ]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 3 jul 2011.

  1. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Het is de Sony kdl50w807c geworden en man wat een verbetering haha. Zwart is gewoon zwart. Ideaal dat er op de AB ook een Netflix knop zit. Scheelt toch weer 3 seconde switchen!
     
    Lethal AK47, Gyrrack en Killamonkey vinden dit leuk.
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, ja mooi hè. Die knop vond ik eerst een beetje tacky, maar het is toch wel verdomd handig ja! Maar lekker man, enjoy!
     
  3. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Hallo, ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe tv. En mijn oog is gevallen op Samsung UE40JU6400. Qua prijs en wat hij te bieden heeft lijkt mij dit wel wat. Heeft iemand deze tv en wat zijn jou bevindingen hiermee? Wil namelijk de tv ook voor gamen gebruiken en voor netflix en andere apps. Budget ligt rond de 700 euro dus denk dat deze ideaal dan is.
     
  4. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Sorry wij zijn hier inmiddels via Lethal de Sony Bravia crew. Sony Bravia KDL-50W756C ofzo, of de zwarte versie. Rond de 730 euro!
    Samsung is misschien ook wel erg goed hoor, maar ik ben heel tevreden met m'n Sony!
     
  5. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Haha ja ik las het al. Prutser NL stelde dezelfde vraag als mij maar volgens mij is hij ook naar de bravia side getrokken. Ik las ook dat 4K nog helemaal niet nodig is.

    Dus correct me if im wrong. Voor XBONE heb je nog geen 4K nodig. En zal nooit nodig zijn omdat deze dit niet aan kan. Je merkt het verschil in scherpte toch niet. Daarbij qua input lag zijn er betere tv's.

    Voor tv programma's ook niet nodig aangezien deze nu pas een aanbod in full HD hebben.

    Smart tv werkt die goed op de Sony Bravia?
     
  6. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Werkt prima. Gebruik allerlei apps best vaak (Netflix, NBA, Youtube). Heb 'm aangesloten aan internetkabel.
    4K zie je geloof ik pas (nu overdrijf ik het geloof ik wel) als je een scherm van 2 meter hebt en je er pal voor staat. Op een paar meter kijkafstand (normaal) moet het scherm alweer een paar meter groter zijn. En ook inderdaad zeer weinig aanbod in 4K. FullHD is nu meer dan zat, bij een volgende kun je er wel eens over na gaan denken. Voor nu is het zijn meerprijs niet waard. Dit is overigens mijn persoonlijke mening, na enkele weken info vergaren. Bij de Mediamarkt sta je echter dus wel op 5cm voor een reusachtig scherm die 4K filmpjes vertoont :). Dat is duidelijk om je over te halen, want op de FullHD schermen vertonen ze alleen een stilstaand verkoopbeeld + prijs.
     
  7. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Console doet niet aan 4K.
    Qua resolutie is 4K voor bijna niemand interessant. Wordt pas aantrekkelijk met 10bit en HDR, maar dan kom je al snel in het duurdere segment. Los van het feit dat content er nog voor moet komen. Net als overstap naar blu-ray en (full)HD, ben je zo jaren verder voor het een beetje gangbaar is.
    Al lijkt het nu nog langzamer te gaan.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  8. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Oke duidelijk, dan ga ik maar eens de bravia's langs.
     
  9. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Wat ik me nu afvraag wat het verschil is tussen de 7 serie en de 8 serie. En je hebt bij de 7 dan ook nog de 755 en de 756. En bij de 8 de 805c en de 807c. Ik word nu wel een beetje gek ervan. En moet je nu 100 hz of 50 hz hebben.
     
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Niks, behalve dat de 8-serie 3D heeft. Verder gelijk. En de eindcijfers geven de kleur aan, zwart of zilver alu frame. De 805c/807c hebben een 50hz paneel en zou ik niet doen. Dat is het instap budget model en heeft dan ook geen alu frame, goedkoop lelijk plastic.
     
  11. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    100hz.
     
  12. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Oke en 3D heb je alleen bij bepaalde films die zo zijn opgenomen? En zie je ook in het type welke 50 hz en welke 100hz heeft?

    Dan ga ik denk ik voor de Bravia die 100hz aan kan. 50 inch.
     
  13. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, dan moet je dus de 755c (zwart) of 756c (zilver) nemen. Die zijn 100Hz zonder 3D. Ik heb zelf de 50 inch 756c. 3D is niet boeiend.
     
  14. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ga voor de zwarte variant denk ik. Zie dat media markt de goedkoopste heeft. 729 euro. Morgen of overmorgen even een bezoekje brengen. Heel erg bedankt voor de tips iig!
     
  15. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Trouwens 1 laatste vraag. Hoe is de input lag. 36 ms las ik ergens. Weet dat er betere zijn maar is dit te zien of niet? Want bij mijn oude tv merkte ik dit namelijk wel.
     
  16. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Totaal geen last van. Als je game mode activeert is het zowat 1:1 qua response.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  17. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Gaat het zoals hier? want dan ben ik verkocht.
     
  18. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, zo game ik ook. Dat is het 2014 model en zijn vrijwel identiek aan deze 2015 modellen met hetzelfde paneel. Alleen nu met Android.
     
  19. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    aiaiai.. toch heel wat beter dan wat ik nu heb. morgen maar eens langs de media markt.
     
    Lethal AK47 vindt dit leuk.
  20. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Ik heb de KDL-50W805C, maar die is toch ook gewoon 100Hz? En ik wilde per se een zwarte, en het oogt niet goedkoop moet ik zeggen. Heb toen alleen maar de 8versie genomen omdat deze 80 euro goedkoper was in een aanbieding dan de 7 serie. 3D boeit me verder ook niet.
     

Deel Deze Pagina