1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV en Digitale Televisie Thread [Deel 21]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 4 jan 2009.

?

Op welke tv kijk je tv/film/games op ?

  1. HDready

    53,8%
  2. HDready 1080p (FullHD)

    29,7%
  3. Monitor

    10,3%
  4. CRT (Beeldbuis)

    12,8%
  5. Beamer

    4,4%
Meerdere stemmen zijn toegestaan.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Heb op het moment nog een Samsung die ik kreeg voor mijn communie, toen ik 8 was. Dus toch al 10 jaar oud. Was dus wel aan een nieuwe toe, en heb vandaag de Samsung LE-32A436 gekocht, maar kan hem morgen pas halen.

    Iemand hier ervaring mee?
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb alleen hele slechte ervaringen met Samsung. Zal ook geen enkel product van hun kopen ;)
     
  3. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66

    Ik raad eigenlijk iedereen af om een tv via internet te kopen, zonder dat je deze in het echt heb getest. Hoe mooi de aanbieding ook is.

    Het is een beetje als een auto kopen zonder proefrit.

    Neem je xbox mee naar een winkel en test daar enkele tv's die in je bugdet liggen. Er zitten echt verschillen in het beeld en die kan je nevernooit niet uit de specs halen.
    Als je van een oude crt-bak komt dan is iedere hdtv geweldig. Echter kan het gebeuren dat je binnen een jaar je kapot zit te ergeren aan dingen, al moet ik wel zeggen dat dit op kleinere formaten tot 32 inch minder telt. Het valt dan minder op.

    Komend van tv's van 10 jaar oud gaat er echter een hd wereld voor je open :thumbs:
     
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015

    Van sommige TV's weet je toch al aan de hand van de reviews dat het een top-TV is!? Dan kun je hem net zo goed via het inet kopen, en dat scheelt al snel 100-200 euro ofzo.
    Ik zag vandaag bij de MM de Samsung 656 plasma staan (50 inch) voor iets van 1500-1600 euro(!) Voor iets meer dan 1200 euro heb je via Inet de mooiere en betere 756 plasma. Dat scheelt toch heel wat, lijkt me.
     
  5. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
  6. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook die zou ik niet bestellen zonder hem zelf te testen of bekijken! Die specs zeggen heel weinig over de daadwerkelijke beeldkwaliteit!
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Voor 1022 heb je een 50inch plasma. Of wil je niet groter dan een bepaalde maat?
     
  8. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Op dit moment woon ik nog gewoon thuis, staat wel in de planning om hier ooit weg te gaan maar de komende 2, 3 jaar nog niet. :+

    37 Inch lijkt mij voor mijn slaapkamer het beste. (nu 55 cm tvtje).
    Full HD voor 360 en in nabije toekomst bluray/ps3.

    Verdere specs/info twijfel ik over of heb ik geen idee. :)
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2009
  9. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb mijn 46pz80 nu een week, en ik denk dat hij nu ongeveer 6 uur heeft aangestaan, eerste keer zag ik echt verschil tussen normaal en cinema, is het gek als ik zeg dat ik dat bijna niet meer zie na 6 uur. Instelling staat gewoon op warm bij cinema, het lijkt wel of het geel steeds minder opvalt. Dacht dat dat proces langer zou duren.
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Wat had je daarvoor betaald?
     
  11. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Vandaag de Samsung LE-32A436 opgehaalt, en ben er zeer tevreden over.
    Alles is veel mooier uiteraard, dan op mijn oude samsung van 10 jaar oud. Alleen lijkt het alsof fifa09 trager gaat. Heb bij entertainment, al 'spelcomputer' aangevinkt, maar nog verander het niks aan de spelsnelheid. Dit heb ik alleen bij fifa aangezien dit vrij snel gaat qua beeld. Is dit op iedere tv zo tegenwoordig, en moet ik er gewoon aan wennen aangezien ik eerst nog deed gamen op een 10 jaar oude tv?
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2009
  13. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Aah lekker! Beneden nu een Full HD, 100hz, 37 inch van Panasonic. Hiervoor stond er een 66cm analoge TV met een enorme bak erachter. Wat een verbetering. :D
     
  14. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik hoor meer van dit soort verhalen en dan vooral bij Samsungs (3,4, 5 serie).
    Volgens mij is het steeds bij 60hz spellen en het lijkt erop dat de Samsungs van deze series hier niet zo lekker mee omgaan? Of is dit toeval?
     
  15. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Toeval of niet,
    Je bent niet de enige die het is opgevallen.

    Ik hoor er ook steeds meer klachten over en het zit idd vooral bij die samsung series die jij al noemt.

    Vind het maar vreemd want samsung was voorheen toch het nummer 1 merk voor gamers die een lcd tv wilde. (1,5 a 2 jaar geleden.)
     
  16. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    De reden dat Samsung ineens zo populair is geworden bij gamer komt vanwege de deal die Microsoft Xbox maakte met hun en bij de demo-stands zoals in de winkels, er een Samsung lcd op stond met de xbox eronder.

    Voor veel mensen/jongeren was dit hun eerste aanraking met hd gaming en vanuit hun crt is zo'n hdtv natuurlijk geweldig.


    -----------

    Hm jammer. Ik heb nog een paar hd-dvd films binnen met daartussen 2 schijfjes met een combo format! (Miami Vice, Happy Feet en Brokeback Mountain
    Dat is dus een dvd met aan 1 kant de film in hd-dvd en op de andere kant dezelfde film als gewone dvd!
    Helaas speelt bij de dvd de regio me parten, mn dvd speler pakt m niet. De pc overigens wel, maar ik had m wel s in de huiskamer willen zien zonder mn hd-dvd speler te hoeven verplaatsen. Heb alleen Miami Vice nog geprobeerd.

    Gelukkig heb je geen regio codes bij hd-dvd :)
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    De demo stands en tv's waren echt waardeloos. Heb er zelf destijds ook 2 in de winkel gehad. Echt om te janken waren die schermen. Vertraging, ghosting etc. Had hem helemaal ingesteld zoals op inet stond maar geen verschil.
     
  18. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Heb wat zitten klote met de instellingen, en loopt al een stuk beter. Achja, dan wen ik er maar aan toch.;)
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Voor zo ver ik weet levert Samsung al vanaf het begin 3e wereld producten.
     
  20. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Dat is jou mening, ik ben nu bezig met m'n 2e samsung beeldscherm, en ik ben met beide erg tevreden. Mooie kleuren, geen defecten en de vormgeving is super. M'n samsung TV heeft echter wel 3 slapende pixels, heb hier verder nog geen contact over gehad met samsung of waar ik hem gekocht heb, maar het was ook zeker geen topmodel, en heb er ook weinig voor betaald dus dat neem ik maar voor lief. Maar het zijn zeker geen slechte producten hoor, dat jij er slechte ervaringen mee hebt wil niet gelijk zeggen dat ze allemaal slecht zijn.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina