Ik heb een Philips Cineos LCD HDTV (HD-ready), niet zo heel groot. Ik vroeg me af welke beeldinstelling ik dan moet kiezen op de Xbox 360, hij stond op 1080i, maar moet het niet 720p zijn? Wat geeft het beste en mooiste resultaat? En dan zet ie hem op 50hz en vraagt ie of het resultaat goed lijkt of niet, moet ik dan ja of nee zeggen?
Ik heb net een nieuwe headset en wilde die eens testen met een filmpje, het geluid is fantastisch, maar het beeld niet. Zodra ik overschakel naar de DVD zie ik eerst een paar gekleurde schermen flikkeren en dan komt ie pas bij de DVD, maar ik vind het beeld wat onrustig en ruizig en de ondertiteling is soms heel grof en korrelig, ik heb het idee dat het minder mooi is als in de dvd-speler, maar ik heb al verschillende instellingen geprobeerd. Wat moet ik doen? Op de Dvd-speler is de ondertiteling, iig bij LOTR II ook korrelig en te groot, maar wel veel minder erg als via de Xbox, mss dat er bij mn tv iets verkeerd ingesteld staat of dat het gewoon aan de dvd ligt? Hoe kan ik alles zo optimaal mogelijk instellen?
Laatst bewerkt: 24 jan 2010