1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV en Digitale Televisie Thread [Deel 24]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 24 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    3 tot 3,5 meter op een 42 inch kijkt erg lekker en is gewoon goed. Als je kleiner gaat dan mis je de impact van gamen, blu-ray of HD.

    Onze 42 inch staat op 3 meter en zelfs mn vrouw vindt dat niet dichtbij.

    Je hebt wel digitale tv toch? Met HD pakket en decoder met hdmi is het nog mooier!


    De ES is Europe Silver, de E is gewoon Europe black.
    Ik zie geen verschil met de tuners trouwens. Beide zijn zowel kabel (-c) en digitenne (-t) en die zijn gewoon HD.
    Als je een decoder hebt, dan maakt zo'n tuner helemaal niet uit.
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2010
  2. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ok, das goed om te weten. Weet jij toevallig hoe dat met die digitale tuners zit?
     
  3. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Sommige tv's hebben een slot voor een smartcard, waardoor je geen digitale tuner hoeft aan te schaffen. Bij veel tv's is dat echter niet het geval. Ook heb je volgens mij verschillende soorten slots voor bijvoorbeeld tv via de schotel (correct me if I'm wrong:+)

     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2010
  4. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ok, dus het is verder totaal onbelangrijk voor beeldkwaliteit, je hebt alleen niet per se zo'n kastje nodig als je digitale tv hebt?
     
  5. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Inderdaad.

    Maar heb je nog geen digitale tv dan? Ga alstjeblieft geen Digitenne nemen.
     
  6. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    inderdaad.


    digitenne:emo:
     
  7. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Neej Digitenne is dramatisch, beneden hebben we UPC, maar op de kamer waar deze tv komt te staan niet, maar we gaan overschakelen naar KPN Glasvezel met 2 tv-ontvangers. Maar als ik op mezelf ga wonen zal ik mss niet meteen digitale tv aanschaffen, maar het bij kabel houden.
     
  8. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    Je verhaal ff ingekort gequote. De meeste sites hebben als richtlijn ongeopend retour.. dat wordt lastig bij een tv als je eerst wil weten hoe hij er uit ziet. Bij andere apparaten(tandenborstel/scheerapparaat) is er dan ook nog een hygiene kwestie EN bij sommige apparaten is de verpakking zo dat t na opening praktisch onverkoopbaar is.

    Wettelijk mag jij alles terugsturen als het jou niet bevalt, binnen een redelijk termijn, en wordt er eigenlijk weinig gerept over de staat van t apparaat. De leverancier mag wel zeggen dat hij bepaalde artikelen weigert of niet kosteloos retour wil nemen. Heb je rechtsbijstand of ben jezelf advocaat dan krijg je natuurlijk alles voor elkaar, alleen heeft of is de gemiddelde nederlander dat niet.

    Dus altijd VOOR dat je er een koopt een mail sturen of vragen wat de retour regeling inhoud, en erbij vermelden dat jij eventueel de tv wilt retourneren omdat je twijfelt. Altijd melden. Beter is het dan om eerst t goedkopere product te testen, dus de plasma, en als je dan later bijlegt voor een duurdere led dat vind een winkelier/webwinkel alleen maar fijn. MAAR wel goed vragen/lezen.. sommige hebben namelijk een stelregel dat je t binnen 7 dagen moet aanvragen. En bij webwinkels moet JIJ het terugsturen... niet praktisch en duur.
     
  9. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Als de tv geen CI+ ondersteund dan heb je aan DVB-C helemaal niets.
    DVB-T is alleen handig als er een storing is op de kabel.

    Volgens onze wetgeving heb je ALTIJD recht op een zichttermijn van 8 kalenderdagen
    Dit is zwart op wit in de Colportage wet.
    Dit geldt niet alleen voor verkoop aan de deur maar ook voor online aankopen.
     
  10. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Is het niet makkelijker om gewoon naar een speciaalzaak te gaan? Die hebben luisterkamers voor speakers waar de verlichting vaak ook aangepast kan worden. Daar zullen ze ook wel tv's verkopen en het niet erg vinden er 2 op te stellen in die luisterkamer.
    Ik heb destijds een uurtje zitten luisteren naar speakers, eigen cd's mee. :thumbs:
     
  11. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Analoog kijken op een hdtv groter dan 32 inch is geen feest. Eigenlijk is het not done.
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    NOS die op de HD-kanalen gaat uitzenden in 4:3 is ook not done :mad:
     
  13. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Moet hier trouwens geen nieuwe thread van aangemaakt worden?
     
  14. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    leuk! Zwarte balken links en rechts :+
     
  15. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    nou ja zo lang ik nog thuis woon is het geen probleem met kpn glasvezel met een extra tv ontvanger en 14 hdzenders. Als ik op mezelf woon moet ik ff kijken hoe ik dat doe. zo duur is een basisabonnementje digitale tv volgens mij ook niet meer ;)

    en ja ik heb een rechtsbijstandverzekering maar ik zal eerst wel even contact opnemen met de winkel;)
     
  16. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ga jij de nieuwe thread maken of moet ik weer gaan kopiëren en plakken :+
     
  17. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Graag gedaan :p
     
  18. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Nog alleen nog een slotje ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina