1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 29 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Playstation 3 ;) kan elke bluetooth headset aan.

    EDIT: maar dat wist je vast al.
     
  2. Cybercon

    Cybercon Guest

    Ik keek zojuist op de site van hun, maar had jij toevallig de laatste te pakken? :+ Zie hem nergens meer staan namelijk...
     
  3. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Euh, het gaat me om een wireless headset voor tv/muziek installatie, niet voor de ps3... en zoals je ziet heeft ie een dockin station die op de tv zit aangesloten, dus heeft niks met de ps3 te maken.
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2007
  4. dude x

    dude x Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Die 37 bedoel je? die staat hier http://www.redcoon.nl/index.php/cmd/shop/a/ProductDetail/pid/B126532/cid/15001/Panasonic_TH_37_PV_71_F/

    Mijn 42 staat gewoon op de voorpagina :)

    @ Grave dat is een setje van sony, is geen blauwe tand of infra rood

    Werkt met een fm zendertje.. 100 meter bereik, klinkt goed, maar alleen op lcd of plasma! op een gewone crt tv ruist hij als de ziektes :x
     
  5. Cybercon

    Cybercon Guest

    Huhm ik heb nu toch wel een aantal vragen aangezien je me nu écht aan het twijfelen brengt. Ik had dus de LE32R81B lange tijd op het oog, maar aangezien je nu een plasma tv hebt is mijn vraag dan ook wat is de betere keuze? LCD of Plasma? Overigens moet ik zeggen dat de constrast wel erg hoog is zeg :eek:.

    Hoe is de beeldkwaliteit van de kabel btw? Kijk je analoog of digitaal? Trouwens sorry voor de vele vragen, ik ben naar een aantal zaken benieuwd :)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 mei 2007
  6. rawkus

    rawkus OMFG!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    1
    Full HD Questionz

    ik sta op 't punt om de Samsung LE40M86BD (Full HD) aan te schaffen, maar heb nog een vraag:

    Welke kabel kun je het beste gebruiken op 1080P, de component of de VGA?

    Heeft er al iemand ervaring met gamen op deze HD TV?
     
  7. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Component is meer kleur vga is scherper dus je moet bedenken wat je belangrijker vindt
     
  8. Buckket

    Buckket Gamertag=Buccket

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, ik krijg vandaag ook de 40 inch Full HD Samsung binnen, de nieuwste serie, ik weet niet of het dezelfde is. Ik heb naast de component-kabel ook een VGA-kabel, dus ik zal beide even proberen vanavond.
    Ik denk dat component inderdaad meer kleur geeft dan VGA, maar dat VGA scherper is.

    Ik laat het je weten zodra ik de TV heb.
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2007
  9. Romius

    Romius Active Member

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij hebben deze plasma ook beneden staan, maar vooral als je gewoon tv kijkt, is die plasma zeker de betere keuze. Zowel analoog als digitaal ziet er zeer goed uit. Ik heb zelf een LE32R51 van Samsung, maar die verbleekt bij gewone tv weergave. Maar ik ga binnen niet al te lange tijd over naar deze plasma. De zwartwaardes zijn ook stukken beter met de Panasonic.
     
  10. dude x

    dude x Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi... ik hoor overal dat de beeldkwaliteit van kabeltv analoog en digitaal goed moet zijn (ik kijk er geen tv over, het is bij mij een consoles/film only scherm)

    lcd is ook erg mooi, alleen is het op het moment voor mij gewoon nog niet snel genoeg.
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2007
  11. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Heeft het eigenlijk wel zin om een Full HD scherm te kopen als je er vooral met de 360 op aan de slag gaat?
     
  12. Karll2

    Karll2 Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    beamer!

    /Mod vertel er ook even bij waarom !!! - Melbuuln
     
  13. ericelza

    ericelza Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dan het verschil tussen de 32r 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87,88 er is een hele rits van die nummers en ik kan geen enkel verschil in de specificaties ontdekken.
     
  14. dude x

    dude x Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet echt nee...
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2007
  15. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De verschillen zitten alleen in de kleuren combinatie van de behuizing.
    In de Nederland worden alleen de R81 , R82 , R83 en R84 verkocht.
     
  16. Onliner

    Onliner Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze Philips heb ik ook,heb hem nu een maand (hij was toen nog 750 euro).Als ik hem nog eens moest kopen deed ik het weer!Werkelijk prachtig beeld met Xbox 360,dvd en digitale tv.
     
  17. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik zat net even te kijken op kieskeurig.nl en daar zag ik dat de goedkoopste FullHD schermen nu al vanaf 1130 euro te krijgen zijn. Ik vraag me af of dat dan ook wel wat is. Of als het FullHD is, is het dan sowieso goed?

    (en nu is mijn post weer weggehaald :mad:)
     
  18. Achillias

    Achillias Guest

    Zo blij met mijn S81, echt geweldig beeld tijdens het gamen, alleen zuigt het dat het geen kijkhoek heeft van 178/178 graden maar 160/150.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 mei 2007
  19. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja en nee.

    Er staan inderdaad tv's op kieskeurig.nl vanaf 1130 Euro die de 1920x1080 resolutie hebben,
    Echter deze tv's kunnen maximaal 1080I aan op hun ingangen en geen 1080P
    En dus zijn het geen volwaardige FullHD tv's.
     
  20. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    waar slaat dat dan weer op? :confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina