1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 29 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Dat klopt jah. De LE32M86B, de eerste FullHD televisie van 32" hier in Nederland, werd er aan mij verteld vanmiddag in de It's. Wat een ontzettend mooi beeld gaf deze tv. Echt ontzettend mooi! Zo'n mooie kleuren, en wat een ontzettend scherp beeld. Zelfs mijn vader was er stil van.
     
  2. Sake1989

    Sake1989 Relax

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    33
    Deze tv is niet FullHD, heeft nog steeds 1366*768 pixels, dus hij is nog HD-Ready. Vanaf 37 Inch zijn er Full-HD's in Nederland.
     
  3. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt. die 32m86 is inderdaad NIET full hd. tis een hd ready die 100 hz is. overigens is het niet de enige 100hz. ik vind persoonlijk de sony d3000 32'' erg mooi. ook die nieuwe panasonic 100hz (type weet ik ff niet uit me hoofd) is erg mooi:)
     
  4. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Nou het was de eerste in europa die fullhd op 32 inch is. In de USA is het al langer met 32", maar dit was de eerste hier. Geloof me. Je zag het verschil met 1366 x 786.
     
  5. Shizzel

    Shizzel Guest

    Dan was het simpelweg geen M86 :b:

    Ik ben net 1,5 uur terug van de MediaMarkt, en wat een kutwinkel vind ik het nu.
    Kom er aan met reservering, bon moet opnieuw gemaakt worden, blabla, oke.
    Heb ik eindelijk de goede bon, moet ik de TV afhalen bij een magazijn, maar wel eerst betalen, oke.
    Ben ik daar in het magazijn, stempels op de bonnen enzo, komt er een medewerker aan die zegt dat het de demo-versie was die op voorraad was, en of ik die dan wilde hebben of anders tot donderdag of vrijdag wachten.
    Demomodellen neem ik nooit aan, dus zat weer met problemen met bonnen.
    Weer terug naar de winkel, nieuwe bon, geld wel terug, enige positieve, moest wel een aanbetaling doen.

    Nu heb ik met wat geluk vrijdag mijn TV, want donderdag kan ik gewoon niet :mad::mad:.
    Ben echt pissig nu, vooral omdat ze je eigenlijk toch nog snel een demo-model willen aansmeren.
    Ach, het zal wel, dan wacht ik wel ff, rot MM.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 jul 2007
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De MM is mijn Demo leverancier :cool:
    Maar zal nooit een demo LCD of Plasma kopen !!!
     
  7. Sake1989

    Sake1989 Relax

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    33
    Kijk dan op de site van Samsung. Weet je echt zeker dat het de 32'' was en niet de 37''.
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina