1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV thread [Deel 13]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 3 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Volgens mij wel. Want heel veel mensen hebben aangeraden om een 100Hz sharp te kopen ipv een Samsung LE32R81B voor 100 euro meer. En nu ik mijn tv heb (LG 32LC51), merk ik toch wel dat 100Hz geen overbodige luxe is.

    /EDIT: Niet dat het enige meerwaarde geeft ofzo, maar hier is een plaatje van de tv in het echt bij iemand in de woonkamer: http://virgule.info/tmp/matos/images/matos/p1010970.jpg
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2007
  2. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Geloof me, als je eenmaal tv aan het kijken bent (of gamen), zie je die grote randen niet meer ;) Mijn LE32S81BX kostte me 680 euro. Bij media kost ie 749, maar je lult er zo 70 euro af bij die gasten! :D
     
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De R-serie bestaat uit verschillende uitvoeringen R32 en R71.

    Bij de R71 (32") moet je heel goed uitkijken.
    Volgens Samsung heeft de 32" een S-PVA panel , maar in de praktijk gebruikt Samsung zelfs 4 fabrikanten voor de panel.
    1. Samsung S-PVA
    2. CMO.
    3. AUO - AMVA.
    4. AMLCD.

    De panels die door CMO gemaakt worden zijn normale PVA panels.
    En zijn veel slechter dan de panels van Samsung en AUO.
    Bij een juiste beeldafstelling zijn de panels van AUO zelfs nog beter dan die van Samsung.

    Voor de M-serie zijn ook veel klachten , dit komt namelijk door de slecht werkende 100hz techniek.
     
  4. Sark

    Sark Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Zyklon

    Zyklon XFNL Zyklon

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoor niemand heel positief over de LE32S81B van samsung maar is die wel geschikt als je eerste HD tv zal ik maar zeggen? want ik game nu nog op een 21" pc monitor die af en toe trilt aan de randen en een gelige gloed heeft de laatste paar dagen.

    dus ik heb nog nooit op een HD scherm gegamed en ik weet dus nog niet echt wat ik wil. Is dit dan een geschikte TV? en als ik wat ervaring er mee heb dat ik dan beter weet wat ik wil en kan zeggen van toch maar een samsung full HD?

    want het lijkt me nogal zonde om 800 euro uit te geven om vervolgens toch iets anders te willen.
     
  6. AQuila

    AQuila Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de Samsung die ik eergister heb gekocht zit ook een ''gamemode'' Maar hetis mij niet geheleel duidelijk wat het verschil is als je die selecteerd?

    Weet iemand dit en heeft het ook nut als je op je360 speelt of heb je er geen fluit aan?
     
  7. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Hey Aquila360 van Fok. ;) Je hebt er geen fluit aan, tis een preset.
     
  8. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Het is een perfect scherm, alleen 800 is veels te duur. Ik heb er 680 voor betaald bij mediamarkt. Hij was 750, maar heb er 70 afgeluld. :) Gewoon een topscherm dus! :)
     
  9. Speedy NL

    Speedy NL Guess Who's Back ?

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil deze DVD-recorder/HDD Recorder/DVB-T Tuner van Pioneer gaan aanschaffen.. de DVR-550HX-S

    [​IMG]

    Pioneer DVR-550HX-S

    Nu rest mij alleen de vraag, ik zie nergens staan of er een smartcard slot op het apparaat zit.
    En als dat dan al zo is of ik mijn Casema Smartcard kan gebruiken.

    Dus als iemand mij kan helpen dan ga ik het apparaat met alle plezier aanschaffen.

    Pioneer website met meer info:
    Meer Info

    bij voorbaat dank,

    Andy
     
    Laatst bewerkt: 27 jul 2007
  10. AQuila

    AQuila Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd \o/ Hier heb je geen last van BMH ;)

    Het leek me ook al een vage functie die gamemode maar toch stond het er groot op de doos :emo:
     
  11. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    BMH, hahahahaha! Betweter deluxe....Gamemode is voor zover ik weer Vivid kleuren en diep contrast.
     
  12. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    DVB-T is volgens mijn via de antenne... Via de kabel is dvb-c

    Casema is via de kabel dus dvb-c, digitenne is via de antenne = dvb-t.
     
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De gamemode werkt bij de Samsung alleen optimaal als de Xbox360 via de scart aansluit.
    Wie koop er nu een hdready LCD en ga er volgens composiet of RGB mee zitten gamen.

    Helemaal goed :thumbs:
    Waar je ook op moet letten is dat de recoder overweg kan met Irdeto2.
     
  14. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Denk dat ik voor de slaapkamer van mijn ouders maar de Sharp LC-26SA1E ga halen
    [​IMG]
    Morgen €499 bij de correct in R'dam.

    Goede reviews op o.a kieskeurig (Best Reviewed februari, 29reviews :+) En het beeld ziet er ook leuk uit zoals hij bij de Scheer en Foppen stond.

    Enige nadeel is dat mijn moeder eigenlijk een grijze tv wil 8)
     
  15. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    ik wil mijn lcd scherm ook aansluiten op mijn computer maar ik heb hier een paar vraagjes over. mijn videokaart (7900gs) heeft nog een dvi uitgang. is het beter om dan een dvi-vga kabel te kopen of een vga kabel en dan een dvi-vga adapter. ook heb ik dan natuurlijk geluid nodig. deze moet lijkt mij aangesloten worden met een jack op mijn scherm (le26s81) en ik heb op mijn audio kaart een jack over maar die is voor digitaal (audigy 2 zs). kan ik daar wel gewoon een kabel op aansluiten of moet je dan kiezen tussen de front, rear of sub/center uitgang? alvast bedankt:)
     
  16. Speedy NL

    Speedy NL Guess Who's Back ?

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0

    Jammer, het leek me een ideale alles in een oplossing. maar weer op zoek dan!
     
  17. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Absoluut waar, ik heb er wel wat meer voor betaald maar een flink pakket garantie bij gekregen maar ik vind het toch wel een pracht tv hoor de S81, absoluut geen spijt van gehad. Super beeld en ziet er prachtig uit, in Nederland hoor je trouwens af en toe wat mindere verhalen over de S serie, in het buitenland (Duitsland bijvoorbeeld) zijn ze er wat positiever over gelukkig.

    Hehe in Oekraine hadden ze trouwens een bordje van de R serie bij een S serie tv staan.
     
    Laatst bewerkt: 28 jul 2007
  18. Sake1989

    Sake1989 Relax

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    33
    gewoon via een dvi-vga kabel, is wel zo gemakkelijk (koop wel een kwaliteits kabel). het geluid kun je volgens mij wel aansluiten op de fronts.
     
  19. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
  20. Chimaera360

    Chimaera360 Active Member

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina