1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV thread [Deel 13]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 3 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FallingDarkness

    FallingDarkness Active Member

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Nouja, ik heb me th42pv70 nog hoor :) .. ik vroeg ook of iemand goede ervaringen had met die fullHD, en of die beter was als de pv70 .

    blijkt dus niet, hou ik lekker m'n plasma _O_
     
  2. Notice

    Notice Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook maar eens van plan om een HDTV te kopen. Mijn oog is gevallen op de volgende drie:

    Samsung LE32R84B (http://www.kieskeurig.nl/review/B5E94A0041CFB857C12572C0005216D5.htm)
    Samsung LE32S62B (http://www.kieskeurig.nl/review/DE406304E2029129C12572F20033847D.htm)
    LG 32LC51 (http://www.kieskeurig.nl/review/DB967D1AA8C619CCC12572D100410BB4.htm)

    Welke zou de beste keus zijn, en welke juist niet? Of is er nog een betere TV die aan mijn eisen voldoet (32", niet al te prijzig en minimaal 2 HDMI aansluitingen)?
     
  3. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand ervaring met de Samsung LE37M87BD?
    Ik zit erover te denken deze aan te schaffen, en ik lees veel goede berichten over deze tv.

    En hoe zit het met HDMI? Kan ik daar gewoon een opzetstuk voor kopen, of moet ik hele kabels ervoor hebben?

    Nu speel ik op mijn PC monitor (Acer AL1951), en vraag me dus ook af of dit een hele verbetering is?
     
  4. Chimaera360

    Chimaera360 Active Member

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Komplett is ie 'maar' 1499, is dat geen optie :) ?
     
  5. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    samsung ps42c91 vandaag echt besteld:) 890 euro donderdag in huis:)
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2007
  6. Hydroholic

    Hydroholic * HaRdCoRe 4 LiFe *

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0

    Je hebt gelijk van de tv dat ie daar 1499 kost maar ik heb ook een dvd recorder van sony besteld en die is bij Komplett weer 160 euro duurder dus ja het totaal bedrag is bij Pick2pay toch lager:) :)
     
  7. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Weet niet hoeveel hdmi aansluitingen jij nodig hebt maar de q serie plasma's hebben net 1tje meer namelijk 3 hdmi aansluitingen .....aangezien jij korting krijgt.....:)

    Neem aan dat je het over de PS-42c91h hebt ? Kan je misschien voor de PS-42q91h gaan

    Ik heb iig de 50 inch versie en hij bevalt mij prima ! Alvast veel plezier
     
  8. otothez

    otothez Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil dus ook een hd-lcdtje aanschaffen maar zit al een paar dagen te dubben tussen de volgende modellen van Samsung: LE32R82, LE37R82, en de LE32M82.
    de eerste twee omdat ik niet weet of ik nou een 32 of een 37 inch wil en of de kwaliteit omlaag gaat als je een grotere lcd koopt? en tussen de R en M of het het waard is zeg maar om 250 euro meer te betalen dan als ik dezelfde maat in de R serie zou nemen?? btw ik wil er op xbox360en en films kijken. wie kan mij advies geven
     
  9. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    voor mensen die der 1 willen voor neit al te duur:

     
  10. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Van die 3 heb ik de 2e. Ben er zelf heel tevreden over, mooi beeld, mooi geluid. Enige nadeel is dat ik al wel een probleempje had met teletext, maar daar krijg ik een nieuwe TV voor, dus dat zal jij hopelijk niet hebben :D.
    Al heeft die TV wel alleen maar 1 HDMI poort.
     
  11. wingsofgold

    wingsofgold Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg a.s. vrijdag de Toshiba 32C3000 binnen.
    http://www.kieskeurig.nl/product/0D99500DED10F4A8C12572AA004D25C7.htm

    Misschien ook een optie? Ik zal mijn bevindingen hier posten wanneer ik het scherm binnen heb.
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Daar heb je helemaal gelijk in .

    Als ik een dvd afspeel met de Xbox360 (VGA) of PS3 (HDMI) dan zijn de verschillen heel duidelijk te zien.
    HDMI heeft de helderder kleuren van component en de scherpte van VGA.
     
  13. ps3vs360

    ps3vs360 Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekkere tv'tje die sharp, heb 'm twee weken geleden gehaald. Aan te raden voor iedereen, goede ratio van 10.000 en 3 jaar garantie niet te vergeten.

    Ik wil een xbox360 kopen binnenkort. Ziet 't er een beetje mooi uit?
    Jammer dat bij pes6 ghosting optreedt, m'n favoriete spel. Dus 4ms en ghosting als wat?
     
  14. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je nou met de X360 premium uitvoering ook HDMI met een kabel of opzetstuk of niet?
     
  15. JeePee

    JeePee Guest

    Nope.
     
  16. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    En is het verschil groot tussen een FullHDTV en een monitor?
     
  17. FallingDarkness

    FallingDarkness Active Member

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
  18. otothez

    otothez Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand?
     
  19. Shizzel

    Shizzel Guest

    Qua 32" en 37" is het je eigen keus, want ik zou het bij de R8 niet weten, maar naarmate het groter wordt zijn meestal de speq's ook beter (26S81 = 4000:1 dynamisch contrast, de 32" daarvan 7000:1).
    Het beste kan je daarvoor gewoon even op samsung.nl kijken en het dan vergelijken.

    De M8 serie is een erg goede serie, de 37M86 is namelijk Full-HD voor een erg nette prijs, maar over de M82 lees ik niks. Normaal zijn de 2de cijfertjes alleen voor uiterlijk, dus zilveren rand of blauwe rand, etc etc, maar ik kan het niet met zekerheid zeggen.

    Het beste kan je ook gewoon even op samsung.nl kijken :)
     
  20. Rickkkkk

    Rickkkkk Active Member

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    56
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina