1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV thread [Deel 13]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 3 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Oh ja. *whoops* Maar geen HDMI, dat is niet echt toekomstbestendig hè. ;)
     
  2. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel portemonnee-bestendig.:emo:
    Anyway, ik game niet non-stop en vind zelf HDMI geen vereiste. Component is ook prima dacht ik?
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2007
  3. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee als je echt alleen 360 gamed is het niet nodig. En er zit ook nog een vga aansluiting op. (vind ik zelf mooier dan component).
     
  4. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou HDMI dan alleen echt een meerwaarde zijn wanneer ik HD-DVD's zou bekijken?
     
  5. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    In de vorige thread had iemand het ook over een 26" Sharp tv, die nog best wel goed was, iig even goed als deze, hij had namelijk wel alle aansluitingen, en die was 360 euro. Dus om hier 300 euro voor te betalen... Dan zijn er denk ik toch wel betere alternatieven dan een tweedehands tv. Ik zou gewoon een nieuwe kopen.
     
  6. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    De tv ís nieuw hè. Geen tweedehands, of had je het niet tegen mij? :confused:
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    HDMI is zeker niet nodig een goede en niet al te lange component of vga kabel geeft een net zo goed beeld.
     
  8. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Oh ik dacht dat azerty een member was ofzo :+
     
  9. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Agree, de component kabel zit toch standaard bij m'n 360 Premium? (Knopje omzetten van TV naar HDTV?)

    Haha nee, misschien dat de Media Markt dit modelletje heeft staan voor nog minder. Alleen het geluid schijnt niet super te zijn. Maar ik sluit hem toch aan op een audio-setje.
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2007
  10. Dark Aldo

    Dark Aldo Bitch Please

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey gasten ik heb een HDTV gekocht, een Sony bravia HD Ready en 81 cm diagonaal. Model weet ik niet precies. Is dat een beetje een goede koop?
     
  11. Shizzel

    Shizzel Guest

    Lol, je zegt zelf al dat je het model niet weet, hoe moeten wij dan kunnen weten of het een goede koop is?

    Het is in ieder geval een Sony Bravia, dat is goed; HD-Ready is ook goed en 81cm ook.

    Zit er component, VGA, HDMI, scart, etc op? Dan is dat ook goed.
    Wat voor contrastratio heb je?

    Zonder een modelnummer kunnen we niet veel helaas.
     
  12. sieusc

    sieusc Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    yo gasten

    Zou dit een goede HD ready tv zijn om puur op te gamen op mijn slaapkamer?
    De tv kan niet veel groter zijn anders past die niet lekker in het geheel :{

    http://www.kieskeurig.nl/product/D0CF89E42A03522CC12572A4004CD8E8.htm

    ( Samsung LE26S81B )

    Ik lees niks over een vga ingang maar die kabel ben ik toch kwijt. Heb alleen nog de component
     
  13. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Heeft er iemand al ervaring met een 100Hz lcd en een gewone? Ik heb al gelezen dat het (veel) beter is, zeker bij games maar ik zou het toch nog eens willen lezen van iemand anders voor de zekerheid :).

    Is de Panasonic TX-26LX70F trouwens z'n geld waard (€999, Belgïe hé)? Deze heeft 100Hz en is het enigste 26" model van Panasonic dat een VGA ingang heeft van deze reeks (net zoals de vorige reeksen trouwens). Het alternatief is de Samsung LE26R81B (€750).
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2007
  14. Shizzel

    Shizzel Guest

    Die krijg ik als het goed is vrijdag binnen, precies dezelfde. Heb hem vooral gekozen omdat hij HD-ready is voor 720p, alle belangrijke aansluitingen heeft en 2x HDMI, maar toch best goedkoop is.
    Ik kan er wel wat foto's van maken zaterdag, als ik dan wat tijd ervoor heb hé *).

    Edit: Pas trouwens op met die 1ste link, dat is namelijk een 20" S51B, helemaal de verkeerde dus.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 jul 2007
  15. sieusc

    sieusc Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0

    yep dat zag ik ook. Die van Pick2Pay is wel de goede? Daar is die namelijk ong. 520 euro met 15 euro verzendkosten. Of is er ergens een goedkopere?
     
  16. Dark Aldo

    Dark Aldo Bitch Please

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok hier komt ie dan:

    KDL-32U2000
    http://www.sony.nl/view/ShowProduct.action?product=KDL-32U2000&site=odw_nl_NL&pageType=TechnicalSpecs&category=TVP+LCD+TV
     
  17. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ook voor deze aan het sparen. Ben nu de hele kamer aan het verbouwen (2persoonsbed ff in elkaar knutselen, keertje goed opruimen, tv meubel en de hele handel verplaatsen:b: ) Om straks lekker HD te gamen! Ik zit er dan 1,90 vanaf, precies goed voor en 26 inch tv.
     
  18. Shizzel

    Shizzel Guest

    Ik heb hem zelf van de MediaMarkt voor 557 euro (549 + 8 verwijderingsbijdrage), dus op zich is dat een nette prijs, maar ik vind een winkel wel wat handiger.
    Het is jouw eigen keuze, misschien wat zoeken op internet naar reviews over die site zelf, dat helpt ook vaak.



    Jep, is een goede TV: heeft component, HDMI en nog wat ander spul. Ook goede resolutie, dus goede aankoop als 'ie niet te duur was :).
     
  19. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    alsof die dingen die je zegt garant staan voor een goede tv :9

    Maar tv is prima voor 360 idd. En als je er zelf tevreden mee bent is het altijd goed!
     
  20. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat houdt een antenne-versterker precies in? En gaat de beeldkwaliteit van de analoge tv echt (veel) omhoog?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina