1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV thread [Deel 13]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 3 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik zit zelf op zolder, en had enorm slecht beeldkwaliteit (recam, slechste v nederland). Heb antenne versterker gekocht, en het werd stukken beter!
     
  2. Shizzel

    Shizzel Guest

    Ja, oke, ik doelde meer op toekomstbestandig, las volgensmij zonet dat iemand in deze thread een TV wilde kopen zonder HDMI, dus ik dacht, ik vraag het ff ;).
     
  3. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, dus als ik straks een HDTV koop en ik vind het beeld er niet heel goed uit zien, dan kan ik ook zo'n versterker kopen? Werkt dat ook op de gewone kabel van @Home?
     
  4. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Tuurlijk. gewoon de standaard COAX kabel :)
     
  5. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Als jullie het over HDMI hebben, hebben jullie het dan over de rood-blauw-groen aansluiting of de beeldresolutie ?

    Is het verschil tussen Full HD en HD Ready, dat Full HD, component en VGA allebei tegelijk kan gebruiken. Of zijn er nog meer verschillen ?
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2007
  6. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zou ik ook wel willen weten, de LE32R84 heeft maar een frequentie van 50hz. volgens de meneer in de electronica zaak maakte het niks uit dat 100hz, maar als het niks uit maakt waarom stoppen ze het er dan in?
     
  7. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok! Dank je!
     
  8. Shizzel

    Shizzel Guest

    Dan hebben we het niet over die aansluiting, en ook niet de resolutie.
    HDMI is zelf ook een aansluiting, maar dan een digitale aansluiting die het "beste" geluid en video kan vervoeren, waardoor je een hele goede kwaliteit signaal krijgt.

    En je 2de vraag :confused:? Wat bedoel je precies? HD-Ready en Full HD zijn resoluties, niet bepaalde TV's, als je dat bedoelt.
     
  9. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Marketing ;)
     
  10. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    :):

     
  11. Dark Aldo

    Dark Aldo Bitch Please

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus hij is toekomstbestendig? Ik vind de analoge beeldkwaliteit nogal slecht namelijk. Ik weet niet zo goed waarom dat is.
     
  12. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Vandaag de Panasonic TX-26LX70F voor in m'n kamer gekocht. Ik ga hier de eerste indruk ff neertypen en ook af en toe een vergelijking met een hd-ready plasma (Panasonic TH-42PV700F ).

    Alles is gebaseerd op m'n tijd op de 360 (component), PS2 (scart) of pc (VGA). Analoge tv heb ik nog niet aangesloten en digitale heb ik nog niet.

    Qua kleur vind ik de LCD zeer goed, zeker in Dynamic mode welk ik dan ook gebruik voor te gamen. Op "normal" is alles nogal wat flets en donker, terwijl het op Dynamic voor mij goed genoeg staat en moet imo niet onder doen voor de plasma. Het zwart ziet er voor mij trouwens ook gewoon zwart uit.

    De kijkhoek is gewoon perfect, deze moet helemaal niet onder voor de plasma. Bij beiden is het beeld nog gewoon hetzelfde alsof je er gewoon recht voor staat, eender hoeveel graden je zichtpunt is (zelfs bij 178°).

    Van ghosting/afterglow heb ik ook niet gemerkt, maar dit komt misschien door de 100Hz ondersteuning (?) die je trouwens nergens aan of uit kan zetten.

    Het geluid dat uit de boksen komt is trouwens ook deftig voor mij (ben wel geen audiofiel), net zoals bij de plasma. Het is natuurlijk geen top kwaliteit zoals een deftige surround ofzo maar het is ook niet erbarmelijk slecht dat je liever met je geluid af speelt :+.

    Klein onbelangrijk verschilletje tussen de plasma en de lcd maar wat voor mij veel uitmaakt (PS2): Als je de tv op 4:3 formaat zet, zijn de lege stukken bij de plasma grijs terwijl ze bij de lcd mooi zwart zijn.

    Morgen komen er foto's en zal ik m'n analoge aansluiting ook eens testen :).


    Volgens de man waar ik ben geweest maakte het ook niet zoveel uit, maar er was wel een klein verschil. Wat ik echter heb gelezen is dat het vooral bij snelle beelden een groot verschil is en laat dat nou net zijn waaruit gamen vooral bestaat :).
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2007
  13. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Grapje neem ik aan? :{
     
  14. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Nou, dat maakt zeker wat uit. Je krijgt veel minder last van ghosting.
     
  15. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    1,90m van een 26 inch is toch wel genoeg afstand? Vroeg me dit af omdat dat de afstand gaat worden als ik een Hdtv neem.
     
  16. Sake1989

    Sake1989 Relax

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik zit 2,5m van een 32 Inch en zit nu al te twijfelen dat ik misschien wel een 37 Inch kan nemen. Ik heb m'n LCD nu ongeveer 2 maanden. Dus die kijk afstand kan prima.
     
  17. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Aan welke Samsung is de LG 32LC51 ongeveer gelijk? Kan hij het opnemen tegen de LE32R81B?
     
  18. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Wat is er mis mee? Heb ik het woord toevallig fout geschreven of is het gewoon niet het juist woord? Kan wel zijn wat ik gebruik dat woord eigenlijk nooit en helemaal geen flauw idee waarom ik dat gebruikte of er op kwam :+.
     
  19. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Erbarmelijk, is het volgens mij ;)
     
  20. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Dat klinkt juister, want nu je me er op wees begon het me ook wel door te dringen dat dat woord niet goed klonk :+. Ach ja, ik ga niet ontkennen dat m'n vocabulair van woorden die ik helemaal niet veel gebruik nogal aan de slechte kant is :x.

    Hmm, de woordenboek add-on van FF hier gaf het aan als een fout woord. Heb er zeker overgekeken toen.
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina