1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV thread [Deel 13]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 3 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dark Aldo

    Dark Aldo Bitch Please

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeg ik dat het een super TV is dan. Ik vroeg alleen maar of hij goed was, ik beweerde dat niet.
     
  2. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Nogmaals, hoe weet je precies dat je 1080p kwaliteit hebt? Ik kan ook wel zeggen dat iets er mooier uit ziet, maar dat is een mening/geen feit. :+
     
  3. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Wat betekend het eigenlijk als je tv '1080p input ondersteund'?
     
  4. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Dat ie een 1080p signaal kan ontvangen. Als het dan bijvoorbeeld maar een hd-ready HDTV is, dan wordt het 1080p gedownscaled.
     
  5. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Aah vandaar. Maar hebben niet alle HD-ready LCD's dat dan?
     
  6. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    meestal wel een input ja. is niet exclusief hoor :)
     
  7. Aremas

    Aremas Kijk een Avatar

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    `

    Beter dan HDMI 1080p bestaat gewoon niet en zoals ik al zij ik heb een Samsung LE46N87BD een degelijke Full HD TV. Voor de duidelijkheid ik heb ook PS3 waar mee ik de vergelijking heb gedaan.

    Dus een combinatsie van mijn TV + een PS3 die is aangesloten via HDMI die op dat moment VF5 in Full HD draait is 100% 1080p (Alleen scannen is op mijn TV dan ook ingeschakeld)

    Dus dan weet ik wel hoe 1080p eruit ziet
     
  8. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    er zit ook een knopje op je AB ergens die laat zien wat je tv op dat kanaal uitzend. Dus welke 720p/1080i/1080p etc
     
  9. Aremas

    Aremas Kijk een Avatar

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat wist ik ook al dank u.

    Maar hij geeft het dan ook aan als ie op component is aangesloten en dat is een groot veschil met HDMI :) (dat zegt dus niks over kwalitijt)
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2007
  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Je gaat er vanuit als de behuizingen het zelfde zijn , dat dan ook in inhoud het zelfde is.
    De 19" en 23" zijn eigenlijk ook bedoelt om te gebruiken als pc monitor.
     
  11. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    ja, daarom hebben ze ook geen component in. Hij is vooral gericht op computergebruik en op televisie voor in badkamer/keuken 8)

    meeste mensen hebben thuis een afstand van 2.5 meter of meer tot hun scherm, en dan is 19/23" echt enorm klein :) En dat weet samsung :)
     
  12. Shizzel

    Shizzel Guest

    Dat zei ik eigenlijk ook hé ;).
    Vanmiddag (als het nu wel goed gaat) mijn LE26S81B ophalen.

    Heb alles met aan-elkaar-geplakte A4'tjes gemeten (tijdje terug al), en kom er nu achter dat hij perfect op een kastje past, dus dat staat ook nog vet.
    Misschien nog een muurbeugel halen van Hamas (goed merk?), maar vind ik nu nog niet zo belangrijk, waarschijnlijk eerst The Darkness halen.
     
  13. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Koop muurbeugel van Barkan (MediaM.) die zijn goed&goedkoop :)
    Heb je bij het aanelkaarplakken van a-4tjes ook rekening gehouden met de lijst om het scherm heen?;)
     
  14. Shizzel

    Shizzel Guest

    Jep, of course. Gewoon de afmetingen gebruikt die op het internet staan.

    En trouwens: MediaMarkt is een scheitwinkel. Een week lang krijg ik nu al te horen dat ze voorraad krijgen in de loop van de week, dan opeens donderdag of vrijdag, en nu maandag, en dan is het nog afwachten :mad::mad::mad:.

    Fok MediaMarkt, ik ga wel naar de Scheer en Foppen, Expert, of whatever.
     
  15. DaMan

    DaMan Guest

    Ik ben ook niet zo kapot van Mediamarkt, maar heb 3 maanden geleden toch 'n mooi koopje daar gekocht; 'n Panasonic 42 inch plasma, voor maar 1000 Euro :D
     
  16. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    nette prijs hoor :D Wat is het serienummer?
     
  17. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanmiddag heb ik de Grundig LXW 82-8625 gehaald. Wat een plaatje! Het is niet de Samsung geworden.
    HD-ready, HDMI-aansluiting, 82 cm diagonaal, alles erop en eraan!
    En dat voor maar €320,-! :eek:
    Het is voor 4 weken een showmodel geweest en ik kreeg nog personeelskorting (bij de Makro). 5-jarige garantie erbij genomen.
    Ik schrok even toen ik hem opstarte want het beeld was niet al te scherp, dit veranderde toen ik de instelling aanpaste naar 720p!
     
  18. Shizzel

    Shizzel Guest

    Black Bullet: mooie deal.

    Heb mijn Samsung nu ook binnen, eerst even alle tv-zenders sorteren, heb de zaptijd al veranderd, zometeen ook nog 720 Xbox 360, en dan word ik helemaal blij (hopelijk) :D.
     
  19. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, verschil zie je direct. Is de zaptijd alleen op de Samsungs aan te passen voor zover jullie weten of ook op de Grundig's? Niet dat ik ontevreden ben maar het kan nooit te snel gaan.
     
  20. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Wow, goede deal gek!!
    \o/\o/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina