1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV thread [Deel 13]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 3 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toadhead

    Toadhead Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    BAH!
    Ik heb donderdag de Philips 32PFL9632 binnengekregen en gelijk een PS3 gekocht
    Allemaal erg vet, tv geeft supermooi beeld, hoog contrast, lekker fel ambilight met die LEDs echt top. Alleen had ik wel een probleempje: als de tv in standby staat of helemaal uit staat hoor ik een irritante hoge piep/fluit, echt om gek van te worden :confused: Ik bellen naar de Expert, die vervolgens contact hebben opgenomen met Philips. Nu wordt mijn tv binnekort opgehaald en krijg ik een andere tv :confused: In de tussentijd mag ik mijn tv niet gebruiken :confused:

    Baal er echt van, wil lekker PS3en maar kan nu niet :mad:
    Ik mag toch hopen dat ik een (goed werkende!!) tv terugkrijg binnen een week, al ben ik bang dat het 2 weken ofzo gaat duren :confused: Zul je straks ook zien dat er allemaal dode pixels opzitten ofzo :mad:

    Maarja goed kut allemaal, ik wil gewoon lekker kunnen gamen :'-(
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2007
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Kan de Expert de LCD niet omruilen ???

    Ik zou de LCD persoonlijk naar te winkel terug brengen en de winkel 2 keuzes geven.
    1. LCD omruilen voor een andere.
    2. Geld terug.

    Ik zou nooit akkoord gaan dat de LCD (1 dag oud ) , zal worden opgestuurd naar Philips.
     
  3. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ja nogal. Ik zie nu pas de prijs. Nou daar mag je wel trots op zijn zeg :b:. Ik heb iets meer dan het dubbele betaald voor een even grote tv.
     
  4. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik ook! :)
    Had me vorige week niet kunnen voorstellen dat ik er zo één voor die prijs zou kunnen bemachtigen. :9
     
  5. Killjoy1984

    Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    FF kijken of het werkt. Dit is mijn Pareltje een Full HD van samsung:D
    Mooi is ie he? vooral met gears of war echt een pareltje van een televisie.

    [​IMG][/URL][/IMG]
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2007
  6. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Zet hem in het pats topic! Heb ik ook gedaan net.
     
  7. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Vind die mini-bar (of ijskast, hoe je het ook wil noemen) veel cooler, zeker met die neon's er rond :+. Maar de tv is ook wel nice ;). Is dat 37"?
     
  8. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Netjes hoor :) Vette koelkast ook :+
     
  9. Shizzel

    Shizzel Guest

    Mijn impressie van de Samsung LE26S81B tot nu toe :D.

    (Het is geschreven als PM naar iemand, mss dat het dus raar klinkt)
    Hij is echt supervet. Meteen uit de verpakking glimt hij al helemaal, en trekt meteen stof aan als een magneet.
    Er zit een hele dikke handleiding bij, maar het zijn totaal ook 7 talen ofzo, ik heb alles in het Engels gedaan en was totaal 35 pagina´s of zelfs minder.

    Je kan de TV makkelijk op de standaard zetten, al kan ik de schroeven er echt niet in schroeven, het lijkt wel alsof het óf verkeerde schroeven óf verkeerde gaatjes zijn, maar het staat zeker stevig genoeg zo.

    Hij programmeert automatisch alle zenders, en met een bepaald switch-systeem kan je de zenders verwisselen. Zo had ik bv RTL7 op 6, en SBS6 op 7. Je kiest dan RTL7, zet een plekje omlaag, en de zenders zijn omgewisseld. Voor de rest kon ik geen vervang-functie vinden, alleen een verwissel-functie.

    De analoge TV is hier boven (zou niet weten hoe ver van het kastje vandaan) te doen, het is niet super, maar het ligt ook aan de afstand en aan de zender. Comedy Central/Nickelodean ben ik nu aan het kijken, en vanaf mijn bed zo'n 3,5 meter verder is het echt supermooi qua grootte, en de kwaliteit lijkt dan ook veel beter.

    Er zit een hele mooie Picture-in-Picture functie in, die mijn gewoonte van 360 en TV tegelijkertijd aan zal verwijderen, want dat kan nu tegelijk! Je kan gamen met een klein TV-stukje in één van de 4 hoeken, heb nog niet gezien of je zelf kunt bepalen of het iets meer naar links moet bv.

    Een probleempje dat ik nu nog heb is dat VGA raar genoeg niet werkt. Er staat gewoon Mode nog Supported, moet nog even naar een oplossing kijken. Ik heb hem op 720p gezet, en via component werkt het perfect, ziet er echt FOKKIN' geweldig uit, en kan nu al niet meer zonder deze grootte.

    Ik ga zo nog een WMV-HD film kijken (wss Ghost Rider), en het eerste stukje zag er al geweldig uit. Een missende functie in Media Center (Vista, 2005 geen er varing mee) is de functie om TV te kijken via je 360 en dan ook daadwerkelijk op te nemen naar je PC, omdat je hier raar genoeg een tv-kaart in je PC moet hebben, terwijl ik gewoon een analoge COAX-kabel in de TV heb zitten.
    Máár, waarschijnlijk is dat onmogelijk door een reden die mij onbekend is.

    Ehh, tjah, de afstandsbediening is ook goed, werkt vanaf 3,5 nog (verste afstand die ik kon meten), maar is waarschijnlijk nog beter met goede batterijen.

    Een nadeel van het TV-kijken is dat je niet bv zender 12 kan selecteren door gewoon 1 en 2 achter elkaar in te drukken, want hij 'merkt' dan gewoon alleen de 2 op, en dan zit je op Ned. 2.
    Je moet hiervoor een speciale -/-- knop gebruiken, en die 2x indrukken, waarna hij 2 nummers 'merkt'.

    Voor de rest zou ik niet weten wat ik nog kan vertellen, grafisch is het gewoon superperfect, en geluid kan uiteraard beter met een 5.1 setje, maar daar moet ik eerst weer kabels voor kopen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 jul 2007
  10. Killjoy1984

    Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Is inderdaad een 37" Precies groot genoeg voor mijn slaapkamer. wat ik zit er maar een metertje of 2.5 van af. samen met UPC digital TV is het helemaal een genot om tv te kijken.
    Echt een aanrader voor degene die optimaal gebruik willen maken van HD. ben er echt zeer blij mee. En tja....die koelkast. er zal zo nu en dan ook wel eens een koud drankje tevoorschijn moeten komen bij het gamen / voetbal/films kijken;)
     
  11. Shizzel

    Shizzel Guest

    Hoe heb je dat met die koelkast geregeld dan? Gewoon een mini-koelkast / koelbox via electriciteit aangesloten? Weet niet precies hoe het met zo'n groot ding zit namelijk :9.
     
  12. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Wauw, nette tv :D
    Mooie geweren ook op de achtergrond, welke zijn het? Origineel, nep of onklaar gemaakt? Vorm van je tv is bijna zelfde als mijn tv (le32r72b)
    Veel plezier ermee (gaat wel lukken denk ik :D):):
     
  13. Killjoy1984

    Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn 2 oud trainingsgeweren van de Wehrmacht(1944). 2 oude Haenels ook wel bekend als de "kermis-buksen" schieten 4.4mm kogeltjes. Heb ik van mn opa gekregen. net als die poster van "bezet nederland" deze is nog altijd helemaal intact. Heeft in limburg aan een kerk gehangen in 1944;) heeft mn opa van de kerk afgetrokken.

    Maar goed Ontopic maar weer. Vind ziezo dat alle samsung's op elkaar lijken. prachtige tv's kwa vormgeving als zowel het beeld. ben ook te spreken over het verbruik deze is een stuk lager als mijn oude CRT een 32" Philips Pixel Plus 2. Eigenlijk komt de Xbox 360 veel beter tot zijn recht op een HD schermpje. Deze zal heel veel gebruikt gaan worden. nu maar wachten op die super vette game's die het volgende kwartaal uit gaan komen. GTA4/COD4/BIA
     
  14. Jordskateboarder

    Jordskateboarder Een Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren een Sony Bravia FullHD 40" gekocht.
    Nu wil ik hem aansluiten met VGA, maar ik krijg geen geluid en hij ondersteunt op een of andere manier niet de hoogste resolutie (1080p).
    Ik heb nog een kabeltje liggen, een component kabel dus die sluit ik aan, maar daar zet ik hem op 1080i. Ik krijg prachtig beeld + geluid werkt perfect.
    Maar mijn tv is fullhd dus hij zou een resolutie van 1080p moeten ondersteunen.
    Niet dus want als ik mijn Xbox360 op 1080p zet krijg ik zwart beeld en 10seconde later zie ik linksbovenin 1080i staan. Hoe krijg ik FullHD op mn Bravia? (En ik bedoel dan het dashboard, niet voor games)
     
  15. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij ondersteunt de 360 dat nog niet. Halo 3 wordt de eerste game in 1080p.
     
  16. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb dacht ik ooit gelezen in De HDTV thread gelezen dat de Xbox 360 geen FullHD ondersteund met een Sony Bravia.
     
  17. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk is achter op je hoesje van je game dan zie je wat het spel ook kan. als daar 1080 i op staat dan heeft 1080 p geen nut:)
     
  18. Jordskateboarder

    Jordskateboarder Een Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het over het Dashboard he niet over de games daar was ik zelf ook al achter. Lijkt me raar dat de Xbox dan geen 1080p signaal naar een Bravia kan sturen...
    Trouwens Call of Juarez en Virtua Tennis 3 kunnen al op 1080p gespeeld worden.
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2007
  19. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De Bravia ondersteund alleen een 1080p signaal via de HDMI-poort.

    De koelkasjes zijn geschikt voor 12/24volt en 230 volt.
    Conrad verkoopt de kleine uitvoering tot 1 liter flessen.

    De Marskramer verkocht laatst een koelkast speciaal voor de camping/caravan.
    Werkt ook op 12 en 230 volt .
     
  20. Zyklon

    Zyklon XFNL Zyklon

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn ook viel op de philips 26PF5321 is dit een goed scherm? iemand hier ervaring mee? ik vond het wel een mooie prijs (450,-) hij is ook HD-ready. en is philips in het algemeen wel een goed merk?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina