1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV thread [Deel 14]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 19 aug 2007.

?

Welke merk HDTV heb je ??

Peiling gesloten op 8 sep 2007.
  1. Grundig.

    1,0%
  2. JVC.

    2,9%
  3. LG.

    5,7%
  4. Panasonic.

    12,4%
  5. Philips.

    1,0%
  6. Samsung.

    59,0%
  7. Sharp.

    3,8%
  8. Sony.

    7,6%
  9. Toshiba.

    1,9%
  10. Ander merk.

    4,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    crt????
     
  2. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    CTR = een grote computermonitor waar een dikke kont achterhangt. Maar aangezien jij hem voor de xbox 360 wilt gebruiken is dat geen oplossing.
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Waarom is dat geen oplossing dan? Je kan hem toch aansluiten via VGA? Jij noemt daarnaast het enige nadeel. Eindeloos beter zwartwaarden en het totaal ontbreken van responstijd zijn veel grotere voordelen.
     
  4. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Misschien zijn mijn schermen wat ouder dan maar bij mij zit er geen VGA aansluiting op.
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Das knap..... dan ben ik wel heel erg benieuwd wat voor een aansluiting je wel hebt. Volgens mij kennen we al jaren geen andere aansluiting en heeft 99% van de computerbeeldschermen een vga-aansluiting. Sterker nog de aansluiting bestond eerst alleen voor computers;)
     
  6. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    maar geeft de samsung LE19R71 wel gewoon mooi beeld enzo of hebben jullie nog alternatieven? le26r32 was in de aanbieding bij ons voor 470
     
  7. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is echt een budget model. Dan kun je beter voor de LE26S81 gaan, die is namelijk 500 euro.
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
  9. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik kan mijn crt op mijn pc aansluiten via vga, maar hoe wil je dat doen via je xbox 360 dan?
     
  10. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    vga kabel voor de 360...
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    op precies dezelfde manier als je lcd?
     
  12. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Met de VGA kabel en een male-to-female adapter (welk je voor op een lcd niet nodig hebt) ;).
     
    Laatst bewerkt: 20 aug 2007
  13. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    LE26S81 wat is de prijs van deze bij de mm bv?
     
  14. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Er zijn koppelstukjes tekoop waarmee je de CRT-kabel en de VGA-kabel van de Xbox360 op elkaar kan aansluiten.
    Volgens mij zit zo'n ding standaard bij de Xbox360 VGA-kabel.

    [​IMG]
     
  15. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    @ LangeJan, Pegas: Ik snap, maar het punt bij mij lag dat ik geen xbox 360 met vga kabel in een keer op mijn crt ga krijgen.

    @Melbuuln: Dat is inderdaad een optie

    EDIT:
    @ ALL: n.v.m.
    Wat Melbuuln zei klopt idd. (heb zelf ook de vga kabel) Er zit idd een koppelstukje bij waarmee je hem wel kan aansluiten :)
     
    Laatst bewerkt: 20 aug 2007
  16. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    LE26S81 is 500 euro bij de meeste online shops.
    Ik wil namelijk een nieuwe pc voor op mijn kamer en dan kan ik net zo goed mijn nieuwe strakke tv als monitor gebruiken... 32 inch is natuurlijk wel cooler en leuker voor mijn xbox 360 en tv, maar als monitor gaat dat zeker moeilijk? Plus, de S62 lijkt me ook een iets mindere kwaliteit te hebben dan de S81.

    /edit sorry over de posts gelezen ;) .. 26 inch kan dus wel, maar hoe groter het scherm, hoe beter de videokaart dus. Heb ik een mega dure videokaart nodig als ik een 32 inch scherm wil aansluiten?
    Is het btw erg als de helderheid maar 400 is ?Merk je dat verschil met 500 ?
     
    Laatst bewerkt: 20 aug 2007
  17. DutchDragon123

    DutchDragon123 Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    de tv die ik wil gaan kopen ( toshiba 42X3030D ) heeft hdmi 1.3 kan ik er dan wel de hdmi 1.2 van de xbox 360 elite mee gebruiken?
     
  18. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Geen Probleem !
    HDMI 1.3 is compatible met HDMI 1.2a , 1.2 , 1.1 en 1.0 en natuurlijk DVI (HDCP).
     
  19. Thunderscream

    Thunderscream Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    3
    Onlangs vertelde de verkoper bij Correct in Rotterdam mij dat er binnenkort (september/oktober) alweer een opvolger van de Samsung LE40M86BD (Full HD) aankomt! Volgens mij is 'ie nog maar een paar maanden uit... Over specificaties wist de beste man me niks te vertellen.

    Weet iemand hier meer van???

    [​IMG]
     
  20. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Je hoeft helemaal geen super videokaart te hebben want de resolutie van een hdready scherm is in vergelijking met een monitor laag..(+/- 1360x768) Elke videokaart kan die resolutie tegenwoordig wel aan.

    32" als pc monitor gebruiken voor een afstand van minder dan 50cm lijkt me niet zo heel erg prettig en goed voor je.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina