1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV thread [Deel 16].

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. awakener

    awakener Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je normaal tv wilt kijken op een lcd tv, moet je minstens digitale TV nemen...
     
  2. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar zit ik dus ook mee.

    Ik ben op dit moment tevreden met mijn SD-TV, maar ben van plan een 26" LCD tv te gaan halen, nader te bepalen welke.

    Ik ben alleen wel bang dat het beeld van mijn normale tv (coax) een stuk minder wordt, dit heb ik regelmatig al gezien. Is dit bij een dvd kijken ook zo trouwens?
     
  3. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is dus weer onzin |:- ik kijk prima tv met normaal signaal gewoon goed scherp';)
     
  4. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Beeld blijft wel goed maak je maar niet druk, zorg voor een kwalitatief goede splitter en het liefst het inkomende signaal (in de meterkast o.i.d.) versterken met een.... versterker :+

    Ik vind echter dat Loonens wel gelijk heeft, om een beetje beeldkwaliteit te halen met je hd scherm is digitale tv wel een must, je ziet gewoon dat analoog vele blurrier is.
     
  5. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Ligt er ook aan waar de tv staat, hoe groot i is en hoe de provider is in dat gebied.
    Ik woon in Gouda, daar zit Recam, en hier in gouda zijn de kabels ongeveer het slechste van in heel nederland. (oude kut kabels 8))

    Zelf zit ik op zolder, heb een 32" tv, en met analoog is het echt om verdrietig van te worden. Splitter zit er tussen, maar mag niet baten. Heb gelukkig geke buurman, van wie ikzijn abbonement op Digitenne moch 'lenen'.

    Omdat een lcd / plasma tv een hoger contrast/resolutie heeft zie je de oneffenheden in het beeld ook veel erger.
    Digitale TV is iid wel een must als je een lcd tv hebt.:thumbs:
     
  6. GundamBlade

    GundamBlade Broken,Beat&Scarred

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het al, mijn pluggies zaten niet goed aangesloten! dat koper raakte 2x het staal (1x door de schroef ''das goed'' en het uitende raakte de huls) Nu heb ik spatzuiver beeld zonder digitaal (al krijgen we dat eerdaags ook:D)
     
  7. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik heb mijn decoder via de scart aan de HD-ready gehangen. Dat is toch goed eah?
     
  8. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Heb ik er ook inzitten. Het is zeker goede kwaliteit, maar ik zat niet meteen op het puntje van mn stoel ohhh te roepen omdat ik zo'n groot verschil hoorde met de gewone optisch kabel.
    Misschien als je ze alletwee aanzet en aansluit en dan gaat switchen, dat je dan een verschil gaat horen.

    Hmm, ik zal mn andere xbox binnenkort is op de componenten aansluiten. 's Kijken of ik verschil zie.
     
  10. BRX88

    BRX88 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    question.. wil een een nieuwe TV kopen, Full HD, Samsung LE-40 M86B en heb op dit moment ook een (ouwe) 360, er is namelijk geen HDMI in/uitgang! heb er toen wel zo'n standaard Component HD/AV Cable bijgekregen. Is dit voldoende om de samsung optimaal te laten presteren? (Nee? is het verschil groot?!

    Of is de HDMI Conversion Kit van Mad Catz, de oplossing? thnx!
     
    Laatst bewerkt: 29 feb 2008
  11. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik heb alleen wel s gehoord van de component naar hdmi omvormer van xcm, maar die ging maar tot 1080i.
    Ook de test op engadget liet zien dat er niet veel verschil zit tussen de componenten en de hdmi, zelfs al zet je ze naast elkaar.

    http://www.engadget.com/2007/04/26/xbox-360-elite-vs-classic-the-test/

    http://gizmodo.com/gadgets/xbox-360...-360-elites-hdmi-video-is-the-best-255722.php

    Kijk maar s naar het verschil. Het is er wel, maar het is erg klein. Bovendien ligt het ook aan je tv natuurlijk. Het verschil tussen een lcd en plasma is veel groter.
    Heb je geen xbox360 met hdmi, dan zou ik geen andere kopen. Ik heb er wel eentje gekocht toen mn launchbox kapot ging, omdat ik geen week zonder xbox wil.
     
  12. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina