1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 8]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 21 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    ow schreef ik 81.. komma vergeten ;)


    Bij het officecenter staat de sony bravia kdl 32s 2000e te koop voor 949 euro.. krijg je een dvd recorder gratis bij.

    iemand ervaring met die televisie?
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2006
  2. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Hmm ik heb toevallig ook een pasje van office centre. Maar heb eigenlijk niets aan de dvd recorder. Ze hadden wat mij betreft €200 van die prijs af mogen halen. Dan had ik die tv zeker gekocht. Maar ik snap nog niet veel van contrast ratio. Deze tv heeft een contrast ratio van 1300 : 1 en is duurder dan de Samsung le32r31B, die op zijn beurt een contrast ratio heeft van 5000 : 1. Dan verschilt nogal wat. Kan iemand mij hier iets over vertellen? Op de antwoord van je vraag, hier staan goede ervaringen.
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2006
  3. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    prijs is trouwens ook excl btw dus is tie 1129.31 pleuro.. dus laat maar :p
     
  4. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Als je toevallig ook een dvd recorder nodig hebt kan je er € 400,- van af halen. Dan heb je wel een voordelige tv.
     
  5. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Das dan wel weer waar.. maja .. als het nou een hdspeler was :p Films komen op mijn computer binnen.. geen dvd recorder nodig eigenlijk.
     
  6. zildjian

    zildjian Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf de N71 bijna een week en die is BTW echt supermooi... Heb zelf ook lichtelijk getwijfeld of ik toch niet voor de M71 moest gaan, maar heb toen besloten om er niet al te veel geld in te gooien. Vond 1080 meer dan genoeg. (je krijgt 150 euro terug bij de IT's van samsung als je voor de jaarwisseling een N71/M71/ etc. koopt). En altijd onderhandelen over de prijs. Gebruik Foka.nl als referentie(is geen internetverkoop, maar winkel dus dat argument kunnen ze niet gebruiken)

    Ik was bang dat de N71 een flikkerend beeld zou geven, net als de gewone beeldbuis tv, maar daar zie ik echt niks van. Je kan het beeld van de N71 op still zetten en het is echt een volkomen rustig plaatje. Dus ik ben blij dat ik die extra euries in mijn eigen zak heb gehouden.

    Advies: Ik zou het echt niet doen. Wat mij betreft is de 100 hz optie een uitermate kleine toevoeging die het geld voor mij niet waard is.

    ps. ik had eerst een 14" beeldbuistv en vond niet alle grafix even boeiend. Maar nu!.......ik download nu bijna alle trailers en blijf me verbazen hoe mooi HD eruitziet.
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Op de afstandbediening zit 1 rode knop (P.Mode) , daarmee schakel je tussen (Dynamisch , Standaard , Film en Custom ).

    **
    Deze post mag wel verwijderd worden !!!
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2006
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Op de afstandbediening zit 1 rode knop (P.Mode) , daarmee schakel je tussen (Dynamisch , Standaard , Film en Custom ).

    De N- em M-serie kan je niet met elkaar vergelijken.

    De M-serie heeft niet alleen 100hz maar het scherm is ook van een veel betere kwalitieit.
    De M-serie is niet voor niets beste LCD van het jaar (2005) geweest.

    ** Sorry , dacht ik op de Edit knop had gedrukt.
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2006
  9. Onslaught

    Onslaught HardCore Gamer

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja de M-serie is beter maar is het die €160,- extra waard?
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2006
  10. justin2k5

    justin2k5 Active Member

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vermoed val wel, daarom heb ik hem in bestelling staan :) !
     
  11. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand ervaring met de Philips 32PF5321? is voor 899 bij harense smid.

    of kan ik beter een samsung voor dat bedrag ergens kopen?
     
  12. Onslaught

    Onslaught HardCore Gamer

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Koop dan de Samsung 32N71B voor €1110,- met nog eens €150,- retour voor €960,- dus en die is cker weten beter dan die Philips want dat is namelijk een budget model terwijl de N71B samen met de M71B topmodellen zijn.
     
  13. zildjian

    zildjian Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was zo lovend over mijn Samsung LE32N71, maar ik heb 1 klein probleempje. Het beeld blijft bijdimmen (dynamisch) in zowel de standaard en aangepaste- beeldstand. Alleen film lijkt Ok te zijn.
    Ik neem aan dat dit niet normaal is. Heeft iemand deze zelfde ervaringen? Zo nee, dan moet ik maar snel een nieuwe krijgen.
     
  14. Onslaught

    Onslaught HardCore Gamer

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is het dynamische contrast maar dat kan je uitzetten door standaard te kiezen.
     
  15. zildjian

    zildjian Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Euhm.....ja, dat weet ik ook wel. Maar zoals ik hierboven al schreef blijft hij dimmen zelfs in de stand: standaard EN Aangepast
     
  16. Liquid

    Liquid Kobrakai

    Berichten:
    777
    Leuk Bevonden:
    0
    No way.. Die had ik dus ook, was er totaal niet tevreden mee.. Kleuren waren mooi, maar de zwartwaardes ontzettend slecht.
     
  17. xrage

    xrage Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Lo vraagje, heb mijn xbox dvi aangesloten op mijn plasma, maar waar ken ik nou zien op welke hd resolutie staat ? bedoel 720 of 1080 ? etc... zie ik helemaal nergens, wel de resolutie.

    Iemand mij helpen ?
     
  18. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Die keuze zal je toch zelf moeten maken.

    Als ik de keuze moest maken dan wist ik het wel.
    Ik zou dan toch de M-serie nemen.
     
  19. Reem

    Reem Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is dat niet zo, dat de M veel beter is en totaal niet te vergelijken.

    De N serie heeft juist een paneel wat meer kleurwaardes kan weergeven dan de M serie. Daarentegen heeft de M dus die 100Hz techniek wat inderdaad vloeiender beelden geeft bij sport beelden, actiefilms. Bij sommige films geeft de 100Hz techniek juist een onnatuurlijk beeld waardoor het beter is hem uit te zetten. Opzich is het wel een goede feature en als je het geld kan missen dan moet je voor de M gaan. Echter, verschil tussen M en N in beeldkwaliteit is zeker niet zoals dat je bijvoorbeeld de N met een S serie vergelijkt.
     
  20. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    heb zelf de LE40M71b thuis, en de 100hz gebruik ik enkel voor te gamen en HD materiaal te kijken.
    Voor gewone tv en dvd zet ik hem uit want idd dan is het beeld onnatuurlijk.
    Precies dat de personages op de achtergrond geplakt zijn.
    Maar al bij al zeer tevreden over deze LCD

    greetz
    Rikske
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina