Als ik jou nou vertel dat ik "blij" ben dat ik in hoorn sta tegenwoordig, begrijp je me dan? Tuurlijk wil iedereen verkopen, maar dat kan op heel veel manieren. De meeste verkopers zijn bang om eventuele nadelen te melden, omdat ze bang zijn dat de klant dan op dat moment niet koopt. Ik meld de nadelen wel en laat ze daar eigenlijk eens over nadenken, maar de realiteit is dat ze toch gewoon kopen en dat hun keus eigenlijk al gemaakt was. We weten allemaal dat het beeld wat een lcd geeft op een analoge of digitale kabelaansluiting van mindere kwaliteit is dan op een gewone beeldbuis en toch blijven we lcd's kopen/verkopen. Dus mijn ervaring is dat je gewoon open en eerlijk kan zijn en ook eventuele nadelen aan het licht kan brengen, want het wordt toch verkocht.
Xboxlive heb ik wel, maar mijn xbox is zo nieuw dat ik nog niet eens weet hoe xboxlive werkt en daarnaast heb ik de xbox afgelopen week terug gehad uit reparatie en moet mijn eerste spel zelfs nog kopen Maar als ik het draaiende heb, dan geef ik een brul!
Laatst bewerkt: 3 dec 2006