Met xboxlive in het vooruitzicht ben ik maar al begonnen met sparen, want er komen toch heel wat mooie titles uit zoals: Unreal championship Raven Shield Battlefield 1942 Splintercell Ik kan er maar 2 van kopen denk ik en dat worden dan waarschijnlijk de 2 bovenste... Op welke xboxlive games zitten jullie zoal te wachten?
Wel, iig heeft het Xbox Live support, in wat voor manier is nog niet bekend, maar ik denk niet in een MP vorm maar meer upgrades enzo..
Ik zit te wachten op; Offline: - Brute Force - Tom Clancy's Splinter Cell - Project Ego (ook online, maar mij gaat het vooral om offline) - Blinx: The Timesweeper (ik geloof ook een enkel online-element, maar same as PE) - Crimson Skies Online: - Unreal Championship - Midtown Madness 3 - Championship Manager 4 !?! (ik hoorde online + 3D beelden ) - Halo 2 - PGR 2 Conclusie: I need Money!!!
echt niet? oh jammer ok die valt dan al af. Maar komt er nog een Medal of Honor titel uit voor xbox live?
ja ik ga het toch niet kopen, ik koop dan liever splintercell en veel geld heb ik niet dus ik moet selectief zijn in het kiezen van mijn spellen.
Waarom nu al sparen voor games die Xbox LIVE ondersteunen?? Als het netwerk in Amerika straks (ik dacht rond oktober) beschikbaar wordt dan zullen wij wel weer nog mogen wachten tot ergens in 2003, net zoals de release van de xbox zelf.
Volgens mij was dat al duidelijk. Xbox live zullen ze proberen met de hele wereld in een keer te lanceren. Tja, nu kan je er natuurlijk niet op rekenen, maar ze zeggen het wel niet voor niets. Dus afwachten geblazen, om nu al over te speculeren zou incorrect zijn.
XBox Live spellen die gaan komen in het het eerste jaar of zo: Unreal Championship Mechassault Midtown Madness 3 Whacked NFL Fever 2003 Revolt Phantasy Star online Thousand Land HALO online Counter-strike STAR WARS Galaxies RSC online Amped online PGR online Ghost Recon Raven Shield THPS 4 Shaun Palmers Pro Snowboarder 2 Delta Force: Black Hawk Down Steel Battalions online Lamborghini XIII NFL 2K3 NBA 2K3 NCAA college Basketball 2K3 Spike Out Extreme SEGA GT 2002 online Shining Lore Gaia Blade online Toe Jam & Earl III Rayman Arena Shayde - Monsters vs Humans Armada 2 Exodus Dominion Tetris Worlds MX Superfly Hoeveel hiervan we hier gaan zien is nog maar de vraag, maar in development zijn ze dus wel.