1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Laser TV (De nieuwe Plasma tv)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Darkon 83, 11 nov 2006.

  1. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Lees:

    En nog wat info: http://www.novalux.com/

    Klinkt als goed niews :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2006
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Als het al haalbaar is moet ie het opnemen tegen de DLP-TV (die momenteel wel een slechter contrast heeft):

    De DLP-technologie heeft echter al heel veel mensen achter zich staan en is ook niet heel duur. Nu nog die laser tv... Daarnaast is (ik geloof) IBM ook nog bezig met nieuwe TV-soorten, dus

    Laat de TV Wars beginnen!
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2006
  3. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar wat ik me afvraag, is of die laser TV ook HD (1080p) aankan.

    En over die tv wars ben ik het eens! Ik wacht nog wel even voordat ik een tv koop :D
     
  4. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    ja inderdaad, ik wacht nog wel even met het halen van een HDTV :D dit klinkt allemaal best leuk!!
     
  5. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dat ik dan ooit een betaalbare tv kan kopen van groter dan 20 bij 38cm ofzo:+
     
  6. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Laser tv klinkt erg interressant, ben benieuwd. :)
     
  7. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    is philips hier ook niet mee bezig, dacht me te herinneren toen ik laatst een keer een JET-NET dag had bij philips dat ze er ook iets over zijden, maar weet het niet helemaal zeker...

    Maar klinkt goed, laat de concurentie lekker zijn gang maar even gaan, ik wacht nog wel even met zo'n tv kopen
     
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471

    Én de SED-tv, die geheel bestaat uit LED-lampjes. Wat een interessante ontwikkelingen allemaal, ik heb de taak om voor mijn ouders een HDTV uit te zoeken. Nu vraag ik me serieus af of ik misschien beter kan wachten...

    Van de andere kant, de techniek staat niet stil, dus er zal altijd wel een betere optie in de maak zijn, wanneer je ook iets koopt. Hmm...moeilijk.
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ja, die wilde ik ook nog aanhalen, maar daar heb ik de laatste tijd erg weinig over gehoord.

    En datgene wat je als laatste zegt heeft een bron van waarheid, máár... normaal gesproken is die nieuwe techniek ook duurder dan de oudere. In dit geval gaat het erop lijken dat er veel minder kosten worden gemaakt en een lagere prijs mogelijk is. Dat maakt hier misschien wel het verschil.
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2006
  10. is het goedkoper ?? dat is de main question he :p
     
  11. mark8925

    mark8925 Guest

    ik zou zeggen: LEES EERST EENS=(
     
  12. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Voordat het er komt zijn we denk weer een aantal jaren verder, ze halen er alles uit om mensen eerst het ene te laten kopen en daarna het ander!
     
  13. haha ben echt net pas wakker :p
    is de eerste regel LOL
     
  14. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    Er stond enkele weken geleden een soortgelijk artikel van op Tweakers.net en van de week ook weer met verdere uitleg van de laser-tv. Wel leuk om na te zoeken wil je Extra Info hebben ! :)

    Verwacht werd volgens tweakers.net (en de site waarvandaan ze artikels haalden) dat de Laser-TV een serieuze concurrent is vanaf ongeveer 2010, aangezien ze dan iets doorontwikkeld zijn en de prijs in verhouding goed is. :)
     
  15. word toch weer wachten :p en of die ook daadwerkelijk CHEAP word zijn alleen maar speculaties dus tot 2010 lol
     
  16. Boogiemaster

    Boogiemaster Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zal wel een mooie tv toekomst zijn. Alleen ik denk dat de kwaliteit ( in ons geval casema)zal veel beter moeten. De tv bij ons beneden heeft redelijk goed beeld ,maar de tv's daarna hebben steeds slechter beeld. Als je dan zo'n Tv aanschaft dan heb je toch alsnog slecht beeld of praat ik nou onzin. Ik heb er niet zoveel verstand van.
     
  17. Just Another Gamer

    Just Another Gamer ...

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hier ook helemaal geen verstand van 'boogiemaster', maar wat je zegt is tenminste niet heel duidelijk.

    en ach, die tv's kosten tog allemaal een paar duizend euro.

    ik wacht nog wel paar jaartjes.
    me gewone tv is goed genoeg. = )
     
  18. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    precies... Ik wacht lekker :) Hoef al die patserige dingen niet. Koop liever een fatsoenlijke auto voor :)
     
  19. Boogiemaster

    Boogiemaster Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou in onze woonplaats hebben veel mensen last van slechte ontvangst. De eerste tv die is aangesloten heb redelijk goed beeld, alleen de tv's daarna hebben slechter beeld(per huis)...denk aan sneeuw er doorheen. Bij sommige zaken zie je ook super grote tv's maar als je dan het beeld bekijkt is het vaak ook niet mooi. Ik denk dan dat al die super resolutie tv's weinig nut hebben als de kwaliteit van Kabelbedrijven niet omhoog gaan. Ik zeg nogmaals dat ik er weinig vanaf weet, dus wat ik zeg kan fout zijn. Alleen dat het beeld slecht is waar.
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2006
  20. Just Another Gamer

    Just Another Gamer ...

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap nog steeds niets van Tv's, maar deze uitleg is beter. *)

    maar het ligt dus gewoon aan waar je woont. :):
    ga ergens anders wonen. 8)

    en anders, tja.. deal met het probleem dat je tv kut beeld geeft.
    of ga in opstand tege de kabelbedrijven.
    dat ze voor betere beelde moete zorge. 8)

    jouw keuze. :b:
     

Deel Deze Pagina