De minst populaire of, de meest populaire mods, geef ze op!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Walt, 29 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Walt

Walt Child of the 80's

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb nog niet met alle mods kennis mogen maken en ergens is dat maar beter ook, denk ik, maar goed ik heb hier zonder al te veel poaha de eerste "top 5 MINST POPULAIRE MODS" en de "top 5 MEEST POPULAIRE MODS".

laten we beginnen met MIJN top 5 van de MEEST POPULAIRE MODS:

OEPS! die zij er niet! YOEHOHAHAHAHA!

GRAPJE!!

NR. 1- DARKWING
    NR. 2- FARDO
    NR. 3- EASTMASTER
    NR. 4- PEJANNL
    NR. 5- TOXIC TIMMIE

MIJN top 5 van de MINST POPULAIRE MODS:

NR. 1- GRAVEHEART
    NR. 2- NOG NIET BEKEND
    NR. 3- NOG NIET BEKEND
    NR. 4- NOG NIET BEKEND
    NR. 5- NOG NIET BEKEND

jongens, laat je stem horen en wie weet krijgen we ze zover dat ze misschien meer hun best gaan doen.

P.S. ook als je het er niet mee eens bent.

Laatst bewerkt: 29 jul 2004
  2. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Uiteraard sta ik op #1, ik had ook niets anders verwacht.
    Ook wel handig als je aangeeft waarom je iemand niet mag.

3. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Maak je echt vrienden..........

4. Walt

Walt Child of the 80's

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb niet gezegd dat ik iemand niet mag, ik geloof best dat jij een toffe gast bent, alleen vind ik JOUW manier van modden, niet zo populaire en dat mag best gezegd worden.........vind ik, toch?

5. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Mag ik de threadstarter erop attenderen dat Darkwing en Fardo niet meer tot de moderators behoren?
    (ziet zichzelf stijgen in de minst populaire ranking :cool: )

6. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik vind dit niet echt kunnen hoor.. Van de beste ofzo kan ik nog wel waarderen maar ik vind dit best wel minder... Als je ze niet mag en je hebt er echt goede argumenten bij neem dan contact met hem/haar op of mail een administrator.. Maar dit soort publieke dingen kan ik gewoon niet echt waarderen. Ook al heb ik ook wel eens bij een mod van moet dat nou weer?

Vind jij het leuk als mensen je op zo een lijst zetten? Waarschijnlijk wil je er niemand mee beledigen... Maar ik denk niet dat iedereen het kan waarderen.. En dat sommige het verkeerd opvatten.

7. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Ach ja, nog weer een leuk topic :\
    Volgens mij kun je beter een leukste leden topic oid maken, dan dat je maar mods of admins gaat bashen, maar misschien ben ik de enige die het zo ziet

8. Walt

Walt Child of the 80's

Leuk Bevonden:
    1
    dan haal ik hen hierbij als nog uit de top 5 en gooi er twee nieuwe in, bedankt voor de tip!

9. Walt

Walt Child of the 80's

Leuk Bevonden:
    1
    dan zal ik de eer aan me zelf houden en deze thread, als er inderdaad niemand is die deze thread ook maar enigszins waardeert, hierbij sluiten.

10. OddGirl

OddGirl I'm Odd

Leuk Bevonden:
    0
    En je probeert hiermee te bereiken....? :confused:

11. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Wat dacht je toen je de draad opende?
    Laat ik even duidelijk aangeven dat ik bepaalde mensen niet mag ?

Of had je een onderbouwende doelstelling in gedachten?
    Want ik snap niet echt wat je met deze (opsom) topic wil bereiken.

Edit : Je lijstje van mensen die je niet goed vind modden, geeft overgens wel vrij duidelijk aan dat je dit topic wil gebruiken om of mij te bashen, of om een reactie van mij uit te lokken.

Of zie ik dit nou verkeerd?

12. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    :/ Wat moet je hier nou mee aan? Kvind alle mods even zielig/geweldig.

13. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Tjongejonge zeg, Graveheart is een moderator (admininistrator) die zijn werk geweldig doet. Ik begin dit kinderachtige gezeik van een aantal members meer dan zat te worden, continu te zeiken maar geen inhoud geven aan ghet forum. Pleur toch lekker op :mad:

14. OddGirl

OddGirl I'm Odd

Leuk Bevonden:
    0
    En de enigen die lopen te zeuren zijn degene, waarvan hun topic is gesloten o.i.d

15. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Agja, sommige mensen beseffen niet dat de mods/admins hier compleet vrijwillig zitten mede omdat ze het beste voor hebben met het xbw forum. Iedere actie die ze uitvoeren is dus om het forum in goede banen te leiden zodat dit een gezellig leuk forum wordt/blijft. Mensen die daarom mods/admins niet aardig vinden zijn blijkbaar de mensen die liever een nieuws bulletin hebben waarop ze non stop kunnen flamen en nonsen kunnen posten. Ieder zijn ding. :)

16. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Kvind geen 1 mod beter of slechter of minder tof of hoe je het wil zeggen dan een ander. Je laat je ook erg beinvloeden als je zoiets opstelt omdat als je thread wordt gesloten door die moderator vind je hem gelijk niet aardig...

Kweet wel wie ik bovenin de beste en minste member lijst zou zetten hehe :)

17. Schumi The Best

Schumi The Best Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die moderators zijn alleen maar handig, als je bijvoorbeeld niet zoekt om de regels door te nemen;), dan zullen hun je er wel op wijzen als je iets fouts doet, scheelt een hoop tyd:D
    Ik had laatst ook zoiets en dat ging over een xbox-agenda die had graveheart gesloten en daar had ik zo mijn andere mening over en toen heb ik ff een pmie gestuurd en toen wist ik meer, maar waarom de thread bij iemand anders nu wel goedgekeurd is over hetzelfde onderwerp dat weet ik ook niet, maar ja. Over het algemeen vind ik ze niet erg hoor.

18. Walt

Walt Child of the 80's

Leuk Bevonden:
    1
    ik ben deze thread niet, zoals je eerder hebt kunnen lezen, begonnen omdat ik iemand niet mag, maar omdat ik vind dat er open gediscussieerd moet kunnen worden en dat is me bijna gelukt, want ik zie dat er genoeg reacties zijn alleen zijn die merendeels wel ten faveure van de mods en ik had graag gezien dat er een tweezijdig discussie was ontstaan dan i.p.v. een éénzijdig discussie..............that's all.

19. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Begin de discussie dan.

Geef aan wat je vind dat ik (kennelijk) verkeerd doe.

Aan een lijstje posten van mensen die je wel en niet mag, kan ik niet ruiken wat jij mis vind met mijn modder-stijl.

20. Jorundr

Jorundr Helmond Sport

Leuk Bevonden:
    0
    Je topic slaat niet echt aan geloof ik, walt

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina