1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De mobiele telefoontjes thread [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xante

    Xante Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    3.2MP VGA camera? Dat lijkt me niet helemaal kloppen :+.
     
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, da's een typo... kan gebeuren. Een 3.2 MP camera (achterzijde) en een VGA-camera voor videotelefonie (voorzijde). Zo goed? :+
     
  3. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk dan een nieuwe telefoon bij m'n Hi 40 1jaar abo:

    Sony Ericsson W610i

    Heerlijk toestel! Was zeer tevreden over mijn vorige telefoon: W800i.
    Alleen na 2jaar had ik natuurlijk wel wat minpuntjes gevonden in die telefoon. Deze is eigenlijk hetzelfde, alleen zijn die minpuntjes er uit!
    Telefoon was gratis trouwens..
     
  4. Dayuum

    Dayuum Guest

    Wat wil je graag?
    Bijna elke telefoon heeft een camera maar er zit een verschil in megapixel
    Als ik jou was zou ik voor de u600 gaan(erg mooi Design met 2.1 megapixel camera) of n73(3.5 megapixel en een echte flits en de speakers van deze telefoon kunnen bijna net zo hard als die van mijn monitor)
     
  5. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb nu de Samsung E 250 een week. En ik moet zeggen dat ik er heel erg tevreden over ben:) Alleen de camera is niet zo geweldig, maar nog altijd goed genoeg om wat onzin mee uit te halen:9
     
  6. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    U600 en de N73 hebben beide een camera van 3.2mp en zijn allebei (de N73 zeker) boven zijn budget.
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    iPhone? Eh... laat maar!
    Pfff, een iPhone is ook zonde van je geld zeg! Het geluid schijnt heel slecht te zijn, je kunt geen eigen beltoon instellen, het scherm is overgevoelig, er zijn geen spelletjes aanwezig, Flash wordt niet ondersteund, IM wordt niet ondersteund, er zit een camera in van slechts 2.0 MP zonder al teveel extra's en dan moet je er nog $600,00 voor betalen ook. En mocht je dat ding ooit open willen maken (bijv. voor het verwisellen van de case of wat dan ook), dan kan ik je alvast melden dat de iPhone helemaal aanelkaar is geplakt en je krijgt 'm niet meer inelkaar dan wel aan de praat. Natuurlijk moet je er ook nog mee kunnen bellen (lijkt me handig) en dat kan pas vanaf *KUCH* $60,00 per maand (in de U.S.). Mocht je na een half jaar denken, ik hoef het niet meer dan mag je $175,00 betalen aan AT&T (de aanbieder i.s.m. Apple). Sorry, maar als je voor zo'n mobiele telefoon zoveel geld gaat neertellen dan ben je of een doorgedraaide Apple-freak of je hebt net als Apple totaal geen verstand van mobiele telefoons! :+
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2007
  8. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik ga zelf waarschijnlijk de Sony Ericsson K550i te kopen, die is een stuk goedkoper in vergelijking met de U600 en bijna alles wat op de U600 zit, zit ook op die K550i. K550i heeft zelfs nog een paar kleine voordeeltjes wat verbindingsmogelijkheden betreft t.o.v. U600, hoewel de camera van de U600 dan wel beter is. Maar daar staat dan weer tegenover dat de U600 geen foto/videobewerking kan doen en de K550i weer wel. Als je heel veel om het design van de telefoon geeft, is de U600 wel de betere :)

    @Bassiej:

    Check hier de site van de Phonehouse, misschien dat je oog op nog weer wat anders valt:

    http://www.phonehouse.nl/index.php?active=227&type=HS&koopjes=0

    En hier de site van Ericsson, daar kun je alle types uitproberen met de simulatie optie die daar zit bij elke telefoon:

    http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=nl&lc=nl&ver=4000&template=pip1&zone=pp&pid=10745
     
  9. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat, de N95? Volgens mij ben jij dan lichterlijk blind vriend.

    [​IMG]

    Meer Foto's:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    Specificaties (globaal):

    - WCDMA HSDPA 2100 MHz
    - EDGE, Class 32, 296 kbps, DTM Class 11, 236.8 kbps.
    - WLAN: Wi-Fi 802.11 b/g.
    - Symbian OS v9.2, series 60 rel. 3.1.
    - MMS, Java™ MIDP 2.0, Wap 2.0, HSCSD.
    - Bluetooth™ v2.0 met A2DP.
    - Infrarood.
    - Ingebouwde GPS.
    - Stereo FM radio.
    - Dual slide design.
    - MP3/AAC/M4A/WMA player.
    - MPEG-4, H.264/AVC, H.263/3GPP, RealVideo 8/9/10.
    - 5.0 Megapixel digitale camera (2592 x 1944 pixels)
    met Carl Zeiss lens 20 x digitale zoom, auto focus, flash.
    automatische belichting, belichtingscompensatie.
    Video: VGA (640 x 480) met max. 30 fps.
    Zoom: digitaal max. 10 x (VGA max. 4x).
    - Tweede CIF Videocall camera ( 352 x 288 pixels)
    - UPnP technology.
    - Videoclips maken.
    - TFT 16 miljoen kleurendisplay, 240 x 320 pixels.
    - Afmeting 99 x 53 x 21 mm, 90cc.
    - Gewicht 120 gram.
    - Li-Po accu 950 mAh (BL-5F).
    - Spreektijd: tot 190 min. WCDMA, tot 390 min GSM
    - Stand-by tijd: tot 233 uur WCDMA, tot 228 uur GSM
    - Pop-Port met USB 2.0.
    - TV-Out.
    - SMS versturen en ontvangen.
    - T9 versnelde SMS invoer.
    - HTML, xHTML browser.
    - Email.
    - Ringtones: 64 Polyfoon, MP3, Monophonic, True Tones.
    - Tot 160 MB intern dynamisch geheugen voor berichten,
    beltonen, foto’s, videoclips, agendanotities, takenlijst
    en toepassingen.
    - Micro-SD geheugenkaartslot. ( max 2 GB).
    - Push-to-Talk.
    - Handsfree speakerphone mode.
    - Voice dialing, voice recorder, voice command.
    - PIM, Calculator, kalender, datum, alarm.
    - Games: Java-spelletjes, mogelijkheid om
    nieuwe spellen te downloaden via OTA.
    - Tripleband: 900/1800/1900 Mhz + HSDPA 2100 Mhz.
    - Simlock vrij.
    - Inhoud verpakking: Nokia N95, accu, 220V lader,
    videokabel, USB-kabel, stereo headset, 1 GB MicroSD met
    Beneluxkaarten voorgeïnstalleerd, handleiding, CD-Rom.
    - 1 jaar fabrieksgarantie.
    - Introduktiedatum: Mei 2007

    Volledige Specificaties:

    Werkfrequentie

    Dual-mode WCDMA/GSM- en tri-band GSM-dekking op vijf continenten (EDGE/GSM 900/1800/1900 + WCDMA HSDPA 2100 MHz met simultane spraak en pakketgegevens (PS max. snelheid DL/UL= 3,6 mbps/384 kbps, CS max. snelheid 64 kbps))
    Automatische omschakeling tussen frequentiebanden en werkstanden

    Afmetingen

    Volume: 90 cc
    Gewicht: 120 g
    Lengte: 99 mm
    Breedte: 53 mm
    Dikte (max): 21 mm

    Geheugenfuncties

    Tot 160 MB* intern dynamisch geheugen voor berichten, beltonen, foto's, videoclips, agendanotities, takenlijst en toepassingen
    Geheugenkaartsleuf die microSD-geheugenkaarten van maximum 2 GB ondersteunt

    * De productgegevens kunnen gewijzigd worden zonder voorafgaande kennisgeving. Het toepassingsaanbod kan verschillen. Dynamisch geheugen betekent dat het beschikbare geheugen gemeenschappelijk gebruikt wordt door dynamische geheugenfuncties. Als een van deze functies gebruikt wordt is er minder geheugen beschikbaar voor andere functies die ook afhankelijk zijn van het dynamisch geheugen.

    Energiebeheer

    Batterij: Nokia Batterij (BL-5F) 950 mAH
    Spreektijd: tot 190 min. (WCDMA), tot 390 min. (GSM)*
    Stand-by tijd: tot 233 uur (WCDMA), tot 228 uur (GSM)*
    * De werkingstijd kan afhangen van de gebruikte technologie voor radiotoegang, de configuratie van het operatornetwerk en het gebruik.

    Schermen

    Groot 2,6" QVGA (240 x 320 pixels) TFT-scherm met omgevingslichtdetector en maximum 16 miljoen kleuren

    Gebruikersinterface

    Gebruikersinterface: S60 Editie 3
    Speciale muziektoetsen
    Actief stand-byscherm

    Oproepbeheer

    Contacten: geavanceerde contactdatabase met ondersteuning voor meerdere telefoon- en e-mail-gegevens per item, evenals ondersteuning voor miniaturen en groepen
    Snelkeuze voor nummerinvoer
    Logs: lijsten van gekozen nummers en ontvangen en gemiste oproepen
    Automatisch herhalen
    Automatisch opnemen (werkt alleen met compatibele hoofdtelefoon of carkit)
    Ondersteuning voor vaste nummers, om enkel voorgeprogrammeerde nummers op te bellen
    Conferentiegesprek
    Push-to-talk (PoC)
    Spraakfuncties

    SIND (Speaker Independent Name Dialing)
    Spraakopdrachten
    Spraakrecorder
    Sprekende beltoon
    Geïntegreerde stereo handsfree luidspreker

    Berichtuitwisseling

    Tekstberichten: ondersteuning voor aaneengeschakelde
    SMS, uitwisseling van beeldberichten, SMS-distributielijst
    Uitwisseling van multimediaberichten: foto's, video, tekst en audioclips met elkaar combineren en als MMS versturen naar een compatibele telefoon of een PC; MMS gebruiken om je verhaal te vertellen aan de hand van een voorstelling met meerdere dia's
    Automatische formaataanpassing van je megapixelfoto's aan de MMS-grootte (max. 300 KB voor bijlagen, afhankelijk van het netwerk)
    Tekstinvoer met woordenboek: ondersteuning voor de belangrijkste talen in Europa en Azië-Pacific

    Gegevensoverdracht*

    WCDMA 2100 met simultane spraak- en pakketgegevens (PS max. snelheid UL/DL= 3,6 mbps/384 kbps, CS max. snelheid 64 kbps)
    Ondersteuning voor DTM (Dual Transfer Mode) voor simultane spraak- en pakketgegevensverbinding in GSM/EDGE-netwerken. Enkelvoudige klasse A, multislot klasse 11, max. snelheid DL/UL: 236,8/177,6 kbits/s
    EGPRS klasse B, multislot klasse 32, max. snelheid DL/UL= 296 / 177,6 kbits/s

    *De werkelijk bereikte snelheden kunnen variëren naargelang van de netwerkondersteuning.

    Digitale diensten

    Java- en Symbian-toepassingen beschikbaar via Nokia Software Market
    Mobiele fotografie en video

    Imaging en video

    Camera met een resolutie van max. 5 megapixels (2592 x 1944 pixels), Carl Zeiss Tessar-lens, MPEG-4 VGA video-opname tot 30 fps
    Rechtstreekse aansluiting op een compatibele TV via Nokia
    Video-Uit kabel (CA-75U)
    Camera vooraan, CIF-sensor (352 x 288 )
    Ondersteuning voor video-oproepen en video-uitwisseling (WCDMA-netwerkdiensten)
    Geïntegreerde flash
    Flashmodi: aan, uit, automatisch
    Roterende galerij
    Online album/blog: foto's/video's uploaden vanaf de galerij
    Ondersteuning voor Nokia Lifeblog
    Video- en foto-editors
    Movie Director voor geautomatiseerde videoproductie

    Mobiele video

    Videoresoluties: tot VGA (640x480) met max. 30 fps
    Audio-opname: AAC stereo
    Digitale videostabilisatie
    Lengte videoclip: beperkt door beschikbaar geheugen
    Videobestandsindeling: .mp4 (standaard), .3gp (voor MMS)
    Witbalans: automatisch, zonnig, bewolkt, wolfraam, fluorescent
    Scène: automatisch, nacht
    Kleurtinten: normaal, sepia, zwart/wit, fel, negatief
    Zoom: digitaal max. 10 x (VGA max. 4x)

    Mobiele fotografie


    Beeldresolutie: tot 5 megapixels: (2592 x 1944 pixels)
    Fotobestandsindeling: JPEG/EXIF
    Autofocus
    Automatische belichting – centrumgericht
    Belichtingscompensatie: +2 ~ -2EV in stappen van 0,5
    Witbalans: automatisch, zonnig, bewolkt, wolfraam, fluorescent
    Scène: automatisch, sport, gebruiker, close-up, landschap, nacht, nachtportret
    Kleurtint: normaal, sepia, zwart/wit, fel, negatief
    Zoom: digitaal max. 20x (5 megapixels max. 6x)

    Cameraspecificaties

    Sensor: CMOS, 5 megapixels (2592 x 1944)
    Optische technologie van Carl Zeiss: Tessar-lens
    Brandpuntsafstand 5,6 mm
    Scherpstellingbereik 10 cm ~ oneindig
    Macro scherpstellingafstand 10-50 cm
    Sluitersnelheid: mechanische sluiter: 1/1000~1/3 s
    Mobiele muziek

    Muziekfuncties

    Digitale muziekspeler – ondersteunt MP3/AAC/M4A/WMA met speellijsten en equalizer
    Geïntegreerde stereo handsfree stereoluidspreker
    OMA DRM 2.0-ondersteuning voor muziek
    FM-stereoradio (87,5-108 MHz) met ondersteuning voor
    Visual Radio
    Visual Radio *

    Activeer de modus Visual Radio. Voeg een rijke nieuwe dimensie toe als je naar de radio luistert. In deze modus beleef je een gloednieuwe ervaring.
    Je ontvangt het interactief visueel kanaal via een draadloze Internetverbinding, met name een GPRS-kanaal met digitale pakketgegevens. De luisteraar ontvangt een factuur van zijn gsm-operator.
    Ontdek meer op Visual Radio
    Spraakfuncties

    SIND (Speaker Independent Name Dialing)
    Spraakopdrachten
    Spraakrecorder
    Sprekende beltoon
    Geïntegreerde stereo handsfree luidspreker
    Mobiel computergebruik en mobiele connectiviteit

    Navigatie

    Ingebouwde GPS
    E-mail

    Gebruiksvriendelijke e-mail-client met ondersteuning voor bijlagen
    Compatibel met Nokia Bluetooth Toetsenbord (afzonderlijk verkocht)

    Browsing

    Echte webervaring met Nokia Web Browser met Mini Map

    Digitale woonomgeving

    Speel video's, muziek en foto's af via je homemedia-netwerk – compatibele TV, stereo en PC via WLAN/UPnP
    Java™-toepassingen

    Java: MIDP 2.0F
    OTA (Over-the-Air) download van Java-games en -toepassingen
    Overige toepassingen

    Persoonlijk informatiebeheer (PIM)

    Geavanceerde S60 PIM-functies voor persoonlijk informatiebeheer, zoals agenda, contacten, takenlijst en PIM-afdrukken
    Settings Wizard voor eenvoudige configuratie van e-mail, push-to-talk en video-uitwisseling
    Gegevensoverdrachttoepassing voor de overdracht van PIM-informatie vanaf andere compatibele Nokia toestellen
    Connectiviteit
    Geïntegreerd Wireless LAN (802.11 b/g) en UPnP (Universal Plug and Play)
    Geïntegreerde draadloze Bluetooth-technologie v.2.0
    USB 2.0 via Pop-Port™-interface en Mass Storage Class ter ondersteuning van "slepen en neerzetten" functionaliteit
    3,5 mm aansluiting voor stereohoofdtelefoon en ondersteuning voor TV-Uit (PAL/NTSC)
    Nokia PC Suite-connectiviteit met USB, infrarood en draadloze Bluetooth-technologie
    Lokale synchronisatie van contacten en agenda op een compatibele PC via een compatibele verbinding
    Synchronisatie op afstand Over-The-Air (OTA)
    Foto's, videoclips, afbeeldingen en visitekaartjes versturen en ontvangen via de draadloze Bluetooth-technologie

    Mobiele media

    RealPlayer media player
    Video’s afspelen over het volledige scherm om gedownloade, gestreamde of opgenomen videoclips te bekijken
    Ondersteunde video-indelingen: MPEG-4, H.264/AVC, H.263/3GPP, RealVideo 8/9/10

    Batterij Capaciteit Spreektijd Stand-by tijd:
    BL-5F Li-Ion accu 950 mAh GSM tot 390 min GSM tot 228 uur


    Ik vind vooral de 5.0 Megapixel camera en de Ingebouwde GPS erg aantrekkelijk aan dit toestel. *)
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2007
  10. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    En ik vind de prijs aantrekkelijk_0/
    Heb er ook nog naar gekeken, maar met Hi 40 2jaar kwam ik nog op iets 200euro bijbetalen ofzo:+
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Uhm, ik heb 'm 2 maanden geleden op Hi.nl gekocht. Hi25 i.c.m. Nokia N73.
    Voor het abbonement betaal ik maar €20,- (2 jaar lang €5,- per maand korting) En voor het toestel hoefde ik maar €60,- bij te betalen.
     
  12. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    *Krijgt gratis een LG Prada, met een abbo van Vodafone waarbij ik kan bellen en smsen voor € 0,15 pm/pb. Daarvoor betaal ik 2 jaar lang een bedrag van € 12,50 per maand en hoef nog eens de eerste 3 maanden niets te betalen! Heb ik even geluk dat we thuis een eigen onderneming hebben. Het is welliswaar excl. BTW, maar dan nog is het een koopje! *
     
  13. boeliethemaster

    boeliethemaster Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe ik me ringtones kan laten trillen
     
  14. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Hey iedereen,

    aangezien er een nieuwe telefoon aan zit te komen heb ik de laatste tijd een beetje rondgekeken. Kanshebbers waren de bekende E900 en LG K800, maar ook de Z650i. Het viel me op dat de U600 ook vaak werd aangeboden, alleen vanaf de plaatjes van internet leek het me niet veel. Totdat ik deze vanmiddag in real life heb gezien. Heel erg strak en heel erg dun. Voor de rest zijn de reviews ook lovend.

    Prijstechnisch gezien kan ik het beste een 25 euro abonnement nemen. Daarover krijg ik 20 procent studentenvoordeel. Zou ik voor 1 jaar kiezen, ben ik 120 euro kwijt aan het toestel, en aan abo kosten 240 euro. Bij 2 jaar wordt de telefoon dan gratis, en abo kosten zijn dan 480 euro. Per maand zijn de kosten voor 1 en 2 jaar resp 30 en 20 euro. (totale kosten delen door 12 - 24 maanden).

    Nu zit ik te twijfelen of ik nou een 1 jarig of 2 jarig abo moet nemen. Ik heb mezelf voorgenomen om bij 1 jarig te blijven, alleen nu zie ik dat het toch wel een groot verschil is. Voor volgend jaar een nieuwe telefoon hoef ik het niet te doen, ik ben van plan om ook hiermee minimaal 3 jaar te doen. Maar om terug te komen op het abonement. Is het voordeliger om na 1 jaar het abo te verlengen of om direct een 2 jarig abo te nemen. Of kan ik beter na 1 jaar overstappen op een sim only abo, omdat ik nooit veel heb gebeld. Doe nu met een vodafone prepaid (20 euro) 1 tot 1,5 maand. Echter is de gedachte om "gratis" te bellen bij een abo wel wat relaxter...

    Samenvatting: Wat is, naast het prijsvoordeel, nog meer een pre om een 2 jarig abo te verkiezen boven een 1 jarig?

    Mvg en bij voorbaat dank,

    Sjoerd
     
  15. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt ook Hi 20 2jaar nemen, dan betaal je 15 euro per maand (via hi.nl), dan heb je denk ik voor jouw belgedrag nog genoeg minuten, je betaald dan nog wel 50euro bij voor de telefoon (je kunt ook 25 nemen, betaal je 20 in de maand, telefoon gratis) Je kunt in iedergeval altijd je abonnement verhogen. Mocht je bijvoorbeeld voor een te klein abonnement kiezen.

    @rivanov: Bij mij is het duurder omdat ik contract verlenging heb gedaan, nieuw abonnement afsluiten is altijd goedkoper.
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2007
  16. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Je hebt gelijk, helemaal overheen gekeken.

    Student: Dan zou ik bij een 2 jarig Hi 20 abo per maand 18 euro kwijt zijn. Dan ga ik terug van 175 belminuten naar 125.

    Normaal: Hi 20 2 jaar, kom ik uit op 17 euro per maand, inderdaad helemaal goedkoop. Natuurlijk omdat ik dan maar 15 euro per maand hoef te betalen.

    Hi 20 is 125 minuten of 250 smsjes. Denk niet dat ik hier overheen zal gaan, maar ik ga wss wel meer bellen als ik een abo heb. Nu moet ik nog even de afweging maken tussen Hi 20 (17 euro totale kosten per maand) normaal en Hi 25 student (18 euro totale kosten per maand, geen eenmalige betaling voor toestel).

    Iig bedankt voor je aanmerking.

    Sjoerd
     
  17. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb gewoon een oude Samsung E600. Kan er uitsluitend mee bellen, SMSen en slechte kwaliteit foto's mee maken. Vind ik prima zo.
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb je een Samsung? Dan kun je je MP3 ringtones níet laten trillen.
     
  19. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik moet over een klein maandje ook weer aan een nieuwe mobiel, dus ben ik aan het rond kijken. Zat eerst alweer te kijken naar SE modellen, maar nu zag ik de U600 van Samsung. Lijkt me eigenlijk wel zeer relaxt, zo'n dun compact model. Ik heb een paar reviews gelezen, en omdat ze niet overeenkomen wil ik graag van iemand die er ervaring mee heeft horen hoe de toetsen fungeren op de U600. In 1 review zeggen ze dat het een stuk beter werkt dan bij de E900, de ander noemt het toetsenbord de grootste tekortkoming van het toestel. Ik weet het nu niet zo goed meer.
     
  20. RRroger

    RRroger Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nu een week of 3 zo'n u600. Ik vind hem tot nu toe op een paar punten enorm tegenvallen. Met name het smsen dat is vervelend de hele opzet van het sms maken vind ik niet kloppen. VInd het menu niet zo handig in elkaar steken.
    Positieve dingen zijn uiteraard het formaat, design en ook de camera is erg goed (ik gebruik hem niet veel, want het is een telefoon :9)
    Al met al geef ik het toestel een 7.5
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina